Araz Supermarket



Şirkət haqqında:

Yurdumuzun doğma marketi “Araz” supermarketlər şəbəkəsi müştəri məmnuniyyətini hər şeydən üstün tutur.


Bizim missiyamız və vizyonumuz


Xalqımıza xidmət etmək, milli iqtisadiyyatımızın inkişafına dəstək olmaq, sahibkarların istehsal etdiyi keyfiyyətli məhsulları istehlakçılara təqdim etmək, sağlam rəqabət şəraitində xidmət və pərakəndə sektorunu dünya təcrübəsinə uyğun inkişaf etdirmək.

Əlaqə vasitələri:




Xərclərin uçotu Bölmə müdiri

Öhdəliklər 

  • Xərclərin uçotu ilə bağlı bütün mühasibat proseslərini idarə etmək və nəzarət etmək
  • Xərclərin mühasibatlığı sisteminin düzgün və effektiv işləməsini təmin etmək
  • Maliyyə nəticələrini təhlil etmək və xərclərin mühasibatlığı ilə bağlı təkliflər vermək
  • Xərclərlə bağlı proqnozları hazırlamaq və xərclərin büdcələrini tərtib etmək
  • Xərclərin uçotu proseslərini təkmilləşdirmək üçün yeni metod və yanaşmalar inkişaf etdirmək

Tələblər

  • Ali təhsil (İqtisadiyyat/ Maliyyə/ Mühasibatlıq)
  • Mühasibatlıq sahəsində  4-5  il iş təcrübəsi
  • SAP bilikləri üstünlükdür
  • ACCA F3, F7
  • PMS sertifikatı üstünlükdür
  • Güclü ünsiyyət bacarığı
  • Qərarvermə və problemləri həll etmə bacarığı
  • Vaxtın və resursların effektiv idarə etmə bacarığı
  • Strateji düşünmə  və planlaşdırma bacarığı
  • Liderlik keyfiyyətləri

Təminatlar

  • Nahar ilə təmin edilmə
  • Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı
  • 5 günlük iş qrafiki
  • Servis xidməti mövcuddur

Vakansiya ilə bağlı müraciət etmək istəyənlər “Xərclərin uçotu Bölmə müdiri” adını mövzu hissəsində qeyd etməklə CV formalarını Müraciət Et butonunda qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Araz Supermarket



Şirkət haqqında:

Yurdumuzun doğma marketi “Araz” supermarketlər şəbəkəsi müştəri məmnuniyyətini hər şeydən üstün tutur.


Bizim missiyamız və vizyonumuz


Xalqımıza xidmət etmək, milli iqtisadiyyatımızın inkişafına dəstək olmaq, sahibkarların istehsal etdiyi keyfiyyətli məhsulları istehlakçılara təqdim etmək, sağlam rəqabət şəraitində xidmət və pərakəndə sektorunu dünya təcrübəsinə uyğun inkişaf etdirmək.

Əlaqə vasitələri:




Xərclərin uçotu Bölmə müdiri

Öhdəliklər 

  • Xərclərin uçotu ilə bağlı bütün mühasibat proseslərini idarə etmək və nəzarət etmək
  • Xərclərin mühasibatlığı sisteminin düzgün və effektiv işləməsini təmin etmək
  • Maliyyə nəticələrini təhlil etmək və xərclərin mühasibatlığı ilə bağlı təkliflər vermək
  • Xərclərlə bağlı proqnozları hazırlamaq və xərclərin büdcələrini tərtib etmək
  • Xərclərin uçotu proseslərini təkmilləşdirmək üçün yeni metod və yanaşmalar inkişaf etdirmək

Tələblər

  • Ali təhsil (İqtisadiyyat/ Maliyyə/ Mühasibatlıq)
  • Mühasibatlıq sahəsində  4-5  il iş təcrübəsi
  • SAP bilikləri üstünlükdür
  • ACCA F3, F7
  • PMS sertifikatı üstünlükdür
  • Güclü ünsiyyət bacarığı
  • Qərarvermə və problemləri həll etmə bacarığı
  • Vaxtın və resursların effektiv idarə etmə bacarığı
  • Strateji düşünmə  və planlaşdırma bacarığı
  • Liderlik keyfiyyətləri

Təminatlar

  • Nahar ilə təmin edilmə
  • Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı
  • 5 günlük iş qrafiki
  • Servis xidməti mövcuddur

Vakansiya ilə bağlı müraciət etmək istəyənlər “Xərclərin uçotu Bölmə müdiri” adını mövzu hissəsində qeyd etməklə CV formalarını Müraciət Et butonunda qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap