Bakinity Distribution MMC



Şirkət haqqında:

Cəmiyyətin  fəaliyyət növü haqqında ətraflı məlumat, -Bakinity şirkəti 2001-ci ildə yaradılıb.


2016-cı ilin yanvarından pərakəndə satış istiqaməti müstəqil şirkətə çevrildi. Pərakəndə satış istiqaməti kompüter və ofis avadanlığı satışı sahəsində fəaliyyət göstərir, ölkədə məhsul və İT-xidmətlərinin geniş spektrini təqdim edir.

Biz bir sıra müxtəlif məhsullar və aparıcı şirkətlərin avadanlıqlarını:



  • kompüter avadanlıqları,

  • əlavə hissələr,

  • noutbuklar,

  • kompüter və ofis üçün periferik qurğular,

  • serverlər,

  • şəbəkə və operator avadanlıqları,

  • eləcə də aparıcı şirkətlərin lisenziyalı proqram təminatını təklif edir.



Cəmiyyətin  məqsədi müştəriləri ən yeni yüksək keyfiyyətli texnologiyalar və kompüter məhsulları ilə təmin etməkdir.

Əlaqə vasitələri:




Satınalma üzrə mütəxəssis (Azərbaycan Respublikası üzrə)

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Cəmiyyətin Satınalma proseduruna riayət etmək;
  • Yerli ( lokal) tərəfdaşlarla yazılı və şifahi ünsiyyətin aparılması;
  • Ölkədaxili satınalınan malların sifarişlərinin yerləşdirilməsi və anbara çatdırılması;
  • Təchizatçılarla layihə şərtlərinin, müddətinin və müqavilə şərtlərinin aydınlaşdırılmasını təmin etməli;
  • Təchizatçılarla mövcud müqavilələrin nəzərdən keçirilməli;
  • Təchizatçılarla müqavilələrin tərtibi, ödənişlərin icrasının izlənilməsi;
  • Daxili bazar qiymətlərinin müqayisəli təhlilinin aparılması;
  • Sərfəli şərtləri təmin etmək üçün təchizatçılar və satıcılarla danışıqlar aparmalı, qiymət və spesifikasiyalar üzrə təklifləri müqayisə etməli;
  • Müqavilə imzalanması üçün müvafiq sənədlərin hazırlanmasına nəzarət etməli və müvafiq şöbəyə təqdim etməli;
  • Etibarlı satıcı və təchizatçılar bazasının yaradılmasında iştirak etməli;
  • Malların və xidmətlərin satınalınması üçün müqavilələrin və əlavə müqavilələrin hazırlanması və icrasında iştirak etməli;
  • Sorğuya əsasən tələb olunan mal-materialların analiz olunması, daxili bazarlardan məhsulların tapılması;
  • Uyğun sifarişlər təsdiqləndikdən sonra, “Bitrix24” proqram təminatında sifarişi rəsmiləşdirmək;
  • Məhsul ödənişlərinin və  məhsulun anbara daxil olmasının nəzarətini izləmək;
  • Vəzifəsi üzrə rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları yerinə yetirmək.

Namizədə dair arzu olunan bilik və bacarıqlar:

  • Müvafiq sahə üzrə ali təhsil (İqtisadiyyat, maliyyə, menecment və oxşar sahələr)
  • Magistratura təhsili arzuolunandır;
  • Müvafiq sahə üzrə 1-3 il iş təcrübəsi (İT sahəsi);
  • Yaxşı təşkilatçılıq və vaxtın idarə edilməsi bacarıqları;
  • Verilən məlumatları təhlil etmək və düzgün nəticələr çıxarmaq bacarığı;
  • Fikirlərini aydın şəkildə yazılı və şifahi ifadə etmək bacarığı, həmkarlarla və müştərilərlə yaxşı münasibətlər qurma bacarığı;
  • Gündəlik işlərdə qarşılaşılan məsələlərin sürətli və effektiv şəkildə həlli;
  • Microsoft Office proqramları (Word, Excel, PowerPoint, Outlook və s.) ilə işləmə bacarığı;
  • Azərbaycan və rus dillərində yüksək səviyyədə danışmaq, oxumaq və yazmaq bacarığı (İngilis dili biliyi arzuolunandır);
  • CRM proqram təminatında işləmə bacarığı;
  • Komanda mühitində işləmək bacarığı və istəyi;

Əlavə məlumat:

  • İş vaxtı:Həftədə 5 gün 09:00-dan 18:00-dək;
  • İstirahət günləri: Şənbə və bazar günləri (AR Əmək Məcəlləsi üzrə bayram və qeyri -iş günləri )
  • Vakansiya növü : Tam ştat
  • İş yeri: “Bakinity Distribution” MMC
  • Əməkhaqqı: Namizədin bilik və bacarığına uyğun olaraq

Təminatlar:

  • Push 30-dan endirim ilə yararlanmaq imkanı;
  • Paşa Həyat “Həyatın Yaşam Sığortası”na qoşulmaq imkanı;
  • İT sahəsində peşəkar inkişaf imkanı.

Maraqlanan namizədlər Müraciət et butonunda qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Bakinity Distribution MMC



Şirkət haqqında:

Cəmiyyətin  fəaliyyət növü haqqında ətraflı məlumat, -Bakinity şirkəti 2001-ci ildə yaradılıb.


2016-cı ilin yanvarından pərakəndə satış istiqaməti müstəqil şirkətə çevrildi. Pərakəndə satış istiqaməti kompüter və ofis avadanlığı satışı sahəsində fəaliyyət göstərir, ölkədə məhsul və İT-xidmətlərinin geniş spektrini təqdim edir.

Biz bir sıra müxtəlif məhsullar və aparıcı şirkətlərin avadanlıqlarını:



  • kompüter avadanlıqları,

  • əlavə hissələr,

  • noutbuklar,

  • kompüter və ofis üçün periferik qurğular,

  • serverlər,

  • şəbəkə və operator avadanlıqları,

  • eləcə də aparıcı şirkətlərin lisenziyalı proqram təminatını təklif edir.



Cəmiyyətin  məqsədi müştəriləri ən yeni yüksək keyfiyyətli texnologiyalar və kompüter məhsulları ilə təmin etməkdir.

Əlaqə vasitələri:




Satınalma üzrə mütəxəssis (Azərbaycan Respublikası üzrə)

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Cəmiyyətin Satınalma proseduruna riayət etmək;
  • Yerli ( lokal) tərəfdaşlarla yazılı və şifahi ünsiyyətin aparılması;
  • Ölkədaxili satınalınan malların sifarişlərinin yerləşdirilməsi və anbara çatdırılması;
  • Təchizatçılarla layihə şərtlərinin, müddətinin və müqavilə şərtlərinin aydınlaşdırılmasını təmin etməli;
  • Təchizatçılarla mövcud müqavilələrin nəzərdən keçirilməli;
  • Təchizatçılarla müqavilələrin tərtibi, ödənişlərin icrasının izlənilməsi;
  • Daxili bazar qiymətlərinin müqayisəli təhlilinin aparılması;
  • Sərfəli şərtləri təmin etmək üçün təchizatçılar və satıcılarla danışıqlar aparmalı, qiymət və spesifikasiyalar üzrə təklifləri müqayisə etməli;
  • Müqavilə imzalanması üçün müvafiq sənədlərin hazırlanmasına nəzarət etməli və müvafiq şöbəyə təqdim etməli;
  • Etibarlı satıcı və təchizatçılar bazasının yaradılmasında iştirak etməli;
  • Malların və xidmətlərin satınalınması üçün müqavilələrin və əlavə müqavilələrin hazırlanması və icrasında iştirak etməli;
  • Sorğuya əsasən tələb olunan mal-materialların analiz olunması, daxili bazarlardan məhsulların tapılması;
  • Uyğun sifarişlər təsdiqləndikdən sonra, “Bitrix24” proqram təminatında sifarişi rəsmiləşdirmək;
  • Məhsul ödənişlərinin və  məhsulun anbara daxil olmasının nəzarətini izləmək;
  • Vəzifəsi üzrə rəhbərlik tərəfindən verilən digər tapşırıqları yerinə yetirmək.

Namizədə dair arzu olunan bilik və bacarıqlar:

  • Müvafiq sahə üzrə ali təhsil (İqtisadiyyat, maliyyə, menecment və oxşar sahələr)
  • Magistratura təhsili arzuolunandır;
  • Müvafiq sahə üzrə 1-3 il iş təcrübəsi (İT sahəsi);
  • Yaxşı təşkilatçılıq və vaxtın idarə edilməsi bacarıqları;
  • Verilən məlumatları təhlil etmək və düzgün nəticələr çıxarmaq bacarığı;
  • Fikirlərini aydın şəkildə yazılı və şifahi ifadə etmək bacarığı, həmkarlarla və müştərilərlə yaxşı münasibətlər qurma bacarığı;
  • Gündəlik işlərdə qarşılaşılan məsələlərin sürətli və effektiv şəkildə həlli;
  • Microsoft Office proqramları (Word, Excel, PowerPoint, Outlook və s.) ilə işləmə bacarığı;
  • Azərbaycan və rus dillərində yüksək səviyyədə danışmaq, oxumaq və yazmaq bacarığı (İngilis dili biliyi arzuolunandır);
  • CRM proqram təminatında işləmə bacarığı;
  • Komanda mühitində işləmək bacarığı və istəyi;

Əlavə məlumat:

  • İş vaxtı:Həftədə 5 gün 09:00-dan 18:00-dək;
  • İstirahət günləri: Şənbə və bazar günləri (AR Əmək Məcəlləsi üzrə bayram və qeyri -iş günləri )
  • Vakansiya növü : Tam ştat
  • İş yeri: “Bakinity Distribution” MMC
  • Əməkhaqqı: Namizədin bilik və bacarığına uyğun olaraq

Təminatlar:

  • Push 30-dan endirim ilə yararlanmaq imkanı;
  • Paşa Həyat “Həyatın Yaşam Sığortası”na qoşulmaq imkanı;
  • İT sahəsində peşəkar inkişaf imkanı.

Maraqlanan namizədlər Müraciət et butonunda qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Xəyalındakı işi umano.az ilə tap