AZINTELECOM



Şirkət haqqında:

Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin nəzdində fəaliyyət göstərən “AzInTelecom” MMC-nin 3 əsas xidmət istiqaməti var. Rəqəmsal dünyada keyfiyyətə üstünlük verənlərə təhlükəsiz, etibarlı və uyğunlaşa bilən data xidmətləri təqdim etməyi özünə hədəf seçən “AzInTelecom” MMC şirkət strategiyasını insana dəyər, etibarlılıq, innovativlik, çeviklik, şəffaflıq və məxfiliyin qorunması kimi fundamental dəyərlər ətrafında formalaşdırıb. Şirkətin loqotipi və korporativ rənglərinin yaradılması prosesində adları çəkilən prinsiplər əsas meyarlar kimi seçilərək şirkətin missiyası və gələcəkyönümlü planlarına uyğunlaşdırılıb. “AzInTelecom” MMC-nin fəaliyyət istiqamətləri Azərbaycan və xarici ölkələr arasında mübadilə olunan beynəlxalq səs trafiki, Azərbaycana idxal olunan telekommunikasiya vasitələrinin sertifikatlaşdırılması və "AZCLOUD" bulud xidmətlərindən ibarətdir.

Əlaqə vasitələri:




Performansın idarə edilməsi üzrə böyük mütəxəssis

Departament: İnsan Kapitalının İdarəolunması / Təşkilati inkişaf şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Performans qiymətləndirmə sistemində hədəf və məqsədləri özündə cəmləşdirən fəaliyyət modelinin yaradılmasını təmin etmək, əsas fəaliyyət göstəricilərinin, əsas səriştələrin ölçülməsinə nəzarət etmək; hər bir departament üzrə Əsas Performans Göstəricilərini (KPI) təyin etmək üçün beynəlxalq meyarlardan istifadə edərək fərdi, komanda və təşkilati inkişafa dəstək göstərmək; 
  • Performansın ölçülməsi, yarımillik izləmə, il sonu qiymətləndirmə və feedback mexanizmləri daxil olmaqla, fəaliyyətin qiymətləndirilməsi sistemlərinin layihələndirilməsi və icrası;
  • Hədəflərin müəyyən edilməsi, illik qiymətləndirmə və performans nəticələrinin İdarəedilməsi üzrə görüşlərin təşkil edilməsi, performansın idarəedilməsi prosesinin mərhələləri, son icra olunma tarixlərinin müvafiq formada kommunikasiya edilməsi;
  • Performans idarə edilməsi prosesləri ilə bağlı bütün informasiyaların toplanması, qeydə alınması və daxili müştərilərdən gələn sualların cavablandırılması;
  • Performans qiymətləndirmə sistemlərini, müxtəlif vəzifələr üçün səriştəlik modellərini, istedadların idarəolunması sahəsində təşəbbüslər üçün spesifik performans qiymətləndirmə iş planlarını, habelə işçi səriştəsinin qiymətləndirilməsi, inkişafı və təşviqi standartlarını tərtib etmək;
  • Dövrü müşahidələr, performans nəticələrinin izlənməsi, qiymətləndirmələr və maraqlı tərəflərə çatdırmaq üçün performans nəticələrinin idarə edilməsi proseslərini əks etdirən hesabatlar, hesabat panelləri və təqdimatların hazırlanması;
  • İşçilərin fəaliyyətinin il sonu qiymətləndirilməsi və mükafatlandırma sistemi əsasında işçi motivasiyasının qorunması;
  • Əməkdaşların öyrənmə və inkişaf ehtiyaclarının müəyyən edilməsi və Fərdi İnkişaf Planlarının hazırlanmasına dəstək göstərilməsi;
  • Davamçıların müəyyənləşdirilməsi və inkişaf proqramlarının planlaşdırılması və müvafiq formada icra və nəzarət edilməsi;
  • Performans İdarəolunması üzrə strategiya, siyasət, prosedur və proseslərin işlənib hazırlanması və həyata keçirilməsi;
  • Performansın idarə edilməsi üzrə ən yaxşı təcrübələr və müasir trendlərdən xəbərdar olması və performansın idarə edilməsi prosesinə təkmilləşdirmələrin tövsiyə edilməsi;
  • İnsan Resurslarının digər strateji layihələrində iştirak etmək.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • İnsan Resursları, Biznesin idarə edilməsi və ya müvafiq sahədə bakalavr təhsili
  • Performansın idarə edilməsi üzrə İR sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi;
  • Performansın idarə edilməsi konsepsiyaları, metodologiyaları haqqında məlumatlılıq;
  • Bütün səviyyələrdə maraqlı tərəflərlə səmərəli əməkdaşlıq etmək bacarığı ilə əla ünsiyyət və şəxsiyyətlərarası bacarıqlar;
  • Güclü layihə idarəetmə bacarıqları, o cümlədən tapşırıqların prioritetləşdirilməsi, vaxt qrafiklərinin idarə edilməsi və nəticələrin idarə edilməsi;
  • Performans idarəetmə proqram və alətlərindən istifadə bacarığı
  • Performansın idarə edilməsi və ya əlaqəli sahələrdə peşəkar sertifikatlar üstünlükdür;
  • Azərbaycan; ingilis və ya rus dillərində sərbəst danışıq bacarığı;

Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, Müraciət Et butonunda qeyd olunan e-mail ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



AZINTELECOM



Şirkət haqqında:

Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin nəzdində fəaliyyət göstərən “AzInTelecom” MMC-nin 3 əsas xidmət istiqaməti var. Rəqəmsal dünyada keyfiyyətə üstünlük verənlərə təhlükəsiz, etibarlı və uyğunlaşa bilən data xidmətləri təqdim etməyi özünə hədəf seçən “AzInTelecom” MMC şirkət strategiyasını insana dəyər, etibarlılıq, innovativlik, çeviklik, şəffaflıq və məxfiliyin qorunması kimi fundamental dəyərlər ətrafında formalaşdırıb. Şirkətin loqotipi və korporativ rənglərinin yaradılması prosesində adları çəkilən prinsiplər əsas meyarlar kimi seçilərək şirkətin missiyası və gələcəkyönümlü planlarına uyğunlaşdırılıb. “AzInTelecom” MMC-nin fəaliyyət istiqamətləri Azərbaycan və xarici ölkələr arasında mübadilə olunan beynəlxalq səs trafiki, Azərbaycana idxal olunan telekommunikasiya vasitələrinin sertifikatlaşdırılması və "AZCLOUD" bulud xidmətlərindən ibarətdir.

Əlaqə vasitələri:




Performansın idarə edilməsi üzrə böyük mütəxəssis

Departament: İnsan Kapitalının İdarəolunması / Təşkilati inkişaf şöbəsi

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Performans qiymətləndirmə sistemində hədəf və məqsədləri özündə cəmləşdirən fəaliyyət modelinin yaradılmasını təmin etmək, əsas fəaliyyət göstəricilərinin, əsas səriştələrin ölçülməsinə nəzarət etmək; hər bir departament üzrə Əsas Performans Göstəricilərini (KPI) təyin etmək üçün beynəlxalq meyarlardan istifadə edərək fərdi, komanda və təşkilati inkişafa dəstək göstərmək; 
  • Performansın ölçülməsi, yarımillik izləmə, il sonu qiymətləndirmə və feedback mexanizmləri daxil olmaqla, fəaliyyətin qiymətləndirilməsi sistemlərinin layihələndirilməsi və icrası;
  • Hədəflərin müəyyən edilməsi, illik qiymətləndirmə və performans nəticələrinin İdarəedilməsi üzrə görüşlərin təşkil edilməsi, performansın idarəedilməsi prosesinin mərhələləri, son icra olunma tarixlərinin müvafiq formada kommunikasiya edilməsi;
  • Performans idarə edilməsi prosesləri ilə bağlı bütün informasiyaların toplanması, qeydə alınması və daxili müştərilərdən gələn sualların cavablandırılması;
  • Performans qiymətləndirmə sistemlərini, müxtəlif vəzifələr üçün səriştəlik modellərini, istedadların idarəolunması sahəsində təşəbbüslər üçün spesifik performans qiymətləndirmə iş planlarını, habelə işçi səriştəsinin qiymətləndirilməsi, inkişafı və təşviqi standartlarını tərtib etmək;
  • Dövrü müşahidələr, performans nəticələrinin izlənməsi, qiymətləndirmələr və maraqlı tərəflərə çatdırmaq üçün performans nəticələrinin idarə edilməsi proseslərini əks etdirən hesabatlar, hesabat panelləri və təqdimatların hazırlanması;
  • İşçilərin fəaliyyətinin il sonu qiymətləndirilməsi və mükafatlandırma sistemi əsasında işçi motivasiyasının qorunması;
  • Əməkdaşların öyrənmə və inkişaf ehtiyaclarının müəyyən edilməsi və Fərdi İnkişaf Planlarının hazırlanmasına dəstək göstərilməsi;
  • Davamçıların müəyyənləşdirilməsi və inkişaf proqramlarının planlaşdırılması və müvafiq formada icra və nəzarət edilməsi;
  • Performans İdarəolunması üzrə strategiya, siyasət, prosedur və proseslərin işlənib hazırlanması və həyata keçirilməsi;
  • Performansın idarə edilməsi üzrə ən yaxşı təcrübələr və müasir trendlərdən xəbərdar olması və performansın idarə edilməsi prosesinə təkmilləşdirmələrin tövsiyə edilməsi;
  • İnsan Resurslarının digər strateji layihələrində iştirak etmək.

Tələb olunan bilik və bacarıqlar:

  • İnsan Resursları, Biznesin idarə edilməsi və ya müvafiq sahədə bakalavr təhsili
  • Performansın idarə edilməsi üzrə İR sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi;
  • Performansın idarə edilməsi konsepsiyaları, metodologiyaları haqqında məlumatlılıq;
  • Bütün səviyyələrdə maraqlı tərəflərlə səmərəli əməkdaşlıq etmək bacarığı ilə əla ünsiyyət və şəxsiyyətlərarası bacarıqlar;
  • Güclü layihə idarəetmə bacarıqları, o cümlədən tapşırıqların prioritetləşdirilməsi, vaxt qrafiklərinin idarə edilməsi və nəticələrin idarə edilməsi;
  • Performans idarəetmə proqram və alətlərindən istifadə bacarığı
  • Performansın idarə edilməsi və ya əlaqəli sahələrdə peşəkar sertifikatlar üstünlükdür;
  • Azərbaycan; ingilis və ya rus dillərində sərbəst danışıq bacarığı;

Maraqlanan namizədlər CV-lərini mövzu sətrində vakansiyanın adını qeyd edərək, Müraciət Et butonunda qeyd olunan e-mail ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap