Caspel

Şirkət haqqında:
“CASPEL” – biznesə köməyə gələn IT
Müasir biznes-prosesləri informasiya texnologiyalarsız təsvir etmək artıq qeyri-mümkündür.
“Caspel” IT-şirkəti 2005-ci ildə təsis edilmişdir. Şirkətin ixtisası – Azərbaycan ərazisində ən yeni informasiya texnologiyalarının tətbiqi sahəsində fəaliyyət göstərilməsidir.
- Biznesdə yaranan problemlərin informasiya texnologiyalarının köməyi ilə həll edilməsi;
- Müəssisənin spesifikasiyası və fəaliyyət sahəsi nəzərə alınmaqla oradakı proseslərin avtomatlaşdırılması;
- Proqram və aparat səviyyəsində informasiya təhlükəsizliyinin təmin edilməsi;
- Müəssisənin elektik enerjisinə, IT-mütəxəssislərə çəkilən xərclərinin optimallaşdırılması.
Artıq 17 ildir ki, “Caspel” şirkəti iri və orta biznes üçün IT-həllərin tətbiqi sahəsində çalışır. Zaman keçdikcə, şirkətimizin təklif etdiyi məhsul və xidmətlərə proqramlaşdırma da əlavə olundu. Hal-hazırda isə “Caspel” 3 yeni layihə: IPTV, startaplarla əməkdaşlıq və onların ekspert qiymətləndirilməsi, xüsusi mülkiyyətçi-müştəriyə hesablanmış fibro-optik şəbəkələrin və ADSL-in genişləndirilməsi – kimi layihələri irəli sürür.
Əlaqə vasitələri:
Kiçik mühasib
Vəzifəyə aid qoyulan tələblər
- Təhsil: Ali;
- Yaş: 25-35;
- MS Office proqramlarını yaxşı bilməli;
- ERP bilikləri olanlara üstünlük verilir;
- Azərbaycan və ingilis dilləri yaxşı, rus dili üstünlük;
Öhdəliklər:
- Mühasibat uçotu üzrə ilkin sənədlərin təşkili;
- Online kargüzarlıq ilə dövlət orqanları ilə qarşılıqlı yazışmanın təmin olunması və vaxtında cavablanması;
- Kreditor,debitor borclarına nəzarət edilməsi,vaxtında ödənişlərin tələb edilib maliyyə sanksiyasının qarşısının alınması və qarşılıqlı üzləşmə aparılması, üzləşmə aktının tərtib olunması;
- Ödəniş tapşırıqlarının hazırlanması;
- Ödənişlərin olunması, internet bankla işləmə bacarığı;
- Elektron qaimələrin kəsilməsi, sənədlərin uçotunun aparılması (hesab-faktura,təhvil-qəbul aktı, qiymət razlışma protokolu və.s);
- Düzgün inventarizasiyanın aparılması və anbar qalıqlarına nəzarət olunması;
- E-portal proqramı ilə işləmə bacarığının olması;
- e-taxes.gov.az və digər portallardan istifadə edilməsi;
- Vergi və əmək qanunvericilikləri üzrə məlumatlı olmalı;
- Rəhbərlik tərəfindən tətbiq olunan digər hesabatların dəqiq və vaxtında hazırlanması.
Şəxsi keyfiyyətlər:
- Düzgün şifahi nitq qabiliyyəti, ünsiyyət qurma bacarığı;
- Məsuliyyətli və təşəbbüskar olmalı;
- Diqqətli və punktual olmalı;
- Stresə davamlılıq və analitik fikirləşmə qabiliyyəti.
- Kollektivlə işləyə bilməli;
- Qətiyyətli və müstəqil qərar qəbul etmə bacarığına malik olmalı;
- Nəzakətli danışıq, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmaq;
- Tapşırıqları operativ icra etmə qabiliyyəti;
- Loyallıq və punktuallıq;
Əlavə məlumatlar:
- Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə;
- İş qrafiki: 5 günlük iş qrafiki, 09:00 – 18:00
- Korporativ nömrə və danışıq balansı
- “ACCA” imtahanlarına girişin ödəniş haqqının şirkət tərəfindən qarşılanması;
- Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən rəsmiləşdirmə.
Maraqlanan namizədlərdən xahiş olunur ki, şəkilli CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “Kiçik mühasib” sözünü qeyd edərək Müraciət et butonunda qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərsinlər.