Zeytun Pharmaceuticals



Şirkət haqqında:

“Zeytun Pharmaceuticals” MMC - 09 oktyabr 2014-cü ildə təsis edilmişdir. Ölkə hüdudları üzrə 1200-dən çox apteklərə sahib olan “Zeytun Pharmaceuticals” MMC geniş bir şəbəkəyə malik olmaqla yanaşı ölkənin bütün bölgələrində daxili və xarici bazarlardan təchiz edilmiş dərman vasitələrinin topdan və pərakəndə satışı üzrə fəaliyyətini həyata keçirir. Ölkənin əczaçılıq sektorunda idxalçısı olduğu yüksək keyfiyyətli əczaçılıq məhsulları ilə seçilən Şirkətimiz Azərbaycan səhiyyə sisteminin istər dövlət, istərsə də özəl sektorunda fəaliyyət göstərən səhiyyə qurumlarına və bütün əhaliyə xidmətinlərini göstərməkdədir. Ən əsası Şirkətin qazandığı bütün uğurların özəyi isə loyallılıq və etimadlılıq sütunları üzərində formalaşdırılmış peşəkar heyət və idarəetmə standartlarıdır. Məhz bu peşəkar heyət və idarəetmə standartları hesabına da Cəmiyyətimizin uğurlarının hüdudları bitməzdir....

Əlaqə vasitələri:




Daxili Audit Üzrə Kiçik Mütəxəssis/ Mütəxəssis/ Aparıcı Mütəxəssis

Vəzifə adı namizədin təcrübə və bilik-bacarığına uyğun olaraq müəyyən olunacaq.

Tələblər:

  • Farmasevtika, tibb və ya əczaçılıq sahəsində ən az 2 il korporativ iş təcrübəsi;
  • Farmasevtika sahəsində ali təhsil;
  • MBA və ya “Healthcare management” istiqaməti üzrə magistr təhsili üstünlükdür;
  • Analitik təhlil və strateji düşünmə qabiliyyəti, habelə müşahidə bacarıqları;
  • Komanda ilə işləmə bacarığı;
  • Ünsiyyət və təqdimat bacarıqları;
  • MS Office bilikləri- Word, Excel yaxşı səviyyədə.

Vəzifə öhdəlikləri

  • Audit layihəsi çərçivəsində tələb olunan məlumatların toplanması və təhlillərin həyata keçirilməsi;
  • Sahə üzrə əsas risklərin müəyyən edilməsi və risk əsaslı yoxlamaların həyata keçirilməsi;
  • Departamentin fəaliyyətinə dair  hesabatların hazırlanması və sənədləşmələrin aparılması;
  • Audit proqramına uyğun olaraq audit yoxlamalarında iştirak;
  • Audit layihəsi üzrə müəyyən edilmiş prosedurların həyata keçirilməsi və aşkar edilmiş çatışmazlıqlar barədə rəhbərliyə məlumat verilməsi;

İş şəraiti:

  •  İş yeri - BEGOC Biznes Mərkəzi (Ünvan: Bakı şəh., Zərifə Əliyeva küç., 93);
  •  5/7 iş qrafiki, iş vaxtı: 09:00-dan 18:00-dək ;
  •  Nahar və Tibbi sığorta şirkət tərəfindən təmin olunur;
  •  Əməkhaqqı vəzifəyə və təcrübəyə uyğun təyin ediləcək. 

Müvafiq tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi Müraciət et butonunda qeyd olunan elektron ünvanına göndərməyiniz və “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd etməyiniz xahiş olunur.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Zeytun Pharmaceuticals



Şirkət haqqında:

“Zeytun Pharmaceuticals” MMC - 09 oktyabr 2014-cü ildə təsis edilmişdir. Ölkə hüdudları üzrə 1200-dən çox apteklərə sahib olan “Zeytun Pharmaceuticals” MMC geniş bir şəbəkəyə malik olmaqla yanaşı ölkənin bütün bölgələrində daxili və xarici bazarlardan təchiz edilmiş dərman vasitələrinin topdan və pərakəndə satışı üzrə fəaliyyətini həyata keçirir. Ölkənin əczaçılıq sektorunda idxalçısı olduğu yüksək keyfiyyətli əczaçılıq məhsulları ilə seçilən Şirkətimiz Azərbaycan səhiyyə sisteminin istər dövlət, istərsə də özəl sektorunda fəaliyyət göstərən səhiyyə qurumlarına və bütün əhaliyə xidmətinlərini göstərməkdədir. Ən əsası Şirkətin qazandığı bütün uğurların özəyi isə loyallılıq və etimadlılıq sütunları üzərində formalaşdırılmış peşəkar heyət və idarəetmə standartlarıdır. Məhz bu peşəkar heyət və idarəetmə standartları hesabına da Cəmiyyətimizin uğurlarının hüdudları bitməzdir....

Əlaqə vasitələri:




Daxili Audit Üzrə Kiçik Mütəxəssis/ Mütəxəssis/ Aparıcı Mütəxəssis

Vəzifə adı namizədin təcrübə və bilik-bacarığına uyğun olaraq müəyyən olunacaq.

Tələblər:

  • Farmasevtika, tibb və ya əczaçılıq sahəsində ən az 2 il korporativ iş təcrübəsi;
  • Farmasevtika sahəsində ali təhsil;
  • MBA və ya “Healthcare management” istiqaməti üzrə magistr təhsili üstünlükdür;
  • Analitik təhlil və strateji düşünmə qabiliyyəti, habelə müşahidə bacarıqları;
  • Komanda ilə işləmə bacarığı;
  • Ünsiyyət və təqdimat bacarıqları;
  • MS Office bilikləri- Word, Excel yaxşı səviyyədə.

Vəzifə öhdəlikləri

  • Audit layihəsi çərçivəsində tələb olunan məlumatların toplanması və təhlillərin həyata keçirilməsi;
  • Sahə üzrə əsas risklərin müəyyən edilməsi və risk əsaslı yoxlamaların həyata keçirilməsi;
  • Departamentin fəaliyyətinə dair  hesabatların hazırlanması və sənədləşmələrin aparılması;
  • Audit proqramına uyğun olaraq audit yoxlamalarında iştirak;
  • Audit layihəsi üzrə müəyyən edilmiş prosedurların həyata keçirilməsi və aşkar edilmiş çatışmazlıqlar barədə rəhbərliyə məlumat verilməsi;

İş şəraiti:

  •  İş yeri - BEGOC Biznes Mərkəzi (Ünvan: Bakı şəh., Zərifə Əliyeva küç., 93);
  •  5/7 iş qrafiki, iş vaxtı: 09:00-dan 18:00-dək ;
  •  Nahar və Tibbi sığorta şirkət tərəfindən təmin olunur;
  •  Əməkhaqqı vəzifəyə və təcrübəyə uyğun təyin ediləcək. 

Müvafiq tələblərə cavab verdiyiniz təqdirdə CV-nizi Müraciət et butonunda qeyd olunan elektron ünvanına göndərməyiniz və “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd etməyiniz xahiş olunur.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap