JW Marriott Absheron Baku



Şirkət haqqında:

 Dünya miqyasında qonaqpərvərlik sahəsində 1 nömrəli lider olaraq, “Marriott International” 8000-dən çox otel mülkiyyətinə və 30 ən güclü otel brendinə sahibdir. Biz, Azərbaycan daxil olmaqla 133 ölkədə fəaliyyət göstəririk və inkişaf etməkdə davam edirik. Sizi misilsiz fürsətlər gözləyir. Karyeranızdakı növbəti addım sizi ən böyük macəranıza apara bilər.


“JW Marriott Absheron Baku” xüsusi “JW Marriott” lüks standartlarından həzz alaraq həqiqi Azərbaycan qonaqpərvərliyi təcrübəsi axtaranlar üçün ideal bir məkandır. Otel İçərişəhərdən gəzinti məsafəsində və hava limanından 30 dəqiqəlik yol məsafəsində yerləşir. Nəfis zəriflikdən lütfkar rahatlığa, “JW Marriott Absheron Baku” Xəzər Dənizi mənzərəsi olan 237 son dərəcə gözəl qonaq otaqları və lüks otaqları təklif edir. “Absheron Spa & Fitness”-in misilsiz dam quruluşu ilə möhtəşəm mənzərəsindən feyzyab olun. “JW Marriott Absheron Baku” həqiqi xoş təcrübə qazanmaq üçün beş restorana malikdir. Hər yemək vaxtı üçün açıq olan rəngarəng Aralıq Dənizi mətbəxlərindən ilhamlanan enerjili “ZEST Lifestyle Café”; alovlu “Fireworks Urban Kitchen” mükəmməl hazırlanmış xidmət; klassik və müasir italyan yeməkləri təqdim edən incə və mürəkkəb “OroNero Bar & Ristorante”; rahatlandırıcı “The Tea Lounge” geniş çeşidli yerli, beynəlxalq və xüsusi çaylar, əla növ qənnadı məmulatlar, şokoladlar və unikal kokteyllər ilə; gözqamaşdırıcı “Razzmatazz Cocktail Bar & Lounge” – DJ və ən böyük içki seçimi ilə ekzotik, populyar bar. Xüsusi olaraq Bakıda ən geniş zallardan biri 1207 m2 olan Şərq Zalını qeyd edək. Bir ömür boyu lüks istirahət sizi “JW Marriott Absheron Baku Hotel”-da gözləyir. jwmarriottbaku.comInstagram və Facebook onlayn səhifələrimizə daxil olun.

Əlaqə vasitələri:




Guest Service Agent

Be inspired, be empowered, be you 

Marriott International portfolio of brands includes both JW Marriott and Marriott Hotels.

Marriott Hotels, Marriott International’s flagship brand with more than 500 global locations, is advancing the art of hosting so that our guests can travel brilliantly. As a host with Marriott Hotels, you will help keep this promise by delivering premium choices, sophisticated style, and well-crafted details. With your skills and imagination, together we will innovate and reinvent the future of travel. 

JW Marriott is part of Marriott International's luxury portfolio and consists of more than 80 beautiful properties in gateway cities and distinctive resort locations around the world. JW believes our associates come first. Because if you’re happy, our guests will be happy. It’s as simple as that. Our hotels offer a work experience unlike any other, where you’ll be part of a community and enjoy a true camaraderie with a diverse group of co-workers. JW creates opportunities for training, development, recognition and most importantly, a place where you can really pursue your passions in a luxury environment. Treating guests exceptionally starts with the way we take care of our associates. That’s The JW Treatment™.

Job Description: Guest Services Agent (Front Desk & Executive Lounge)

Process all guest check-ins, check-outs, room assignments, and room change/late check-out requests. Secure payment; activate/reissue room keys. Ensure rates match market codes, document exceptions. Verify/adjust billing for guests. Communicate to appropriate staff when guests are waiting for an available room. Advise guest of messages. Clear departures in computer system. Coordinate with Housekeeping to track room status and guest concerns. File guest paperwork or documentation. Operate telephone switchboard station. Run and check daily reports, contingency lists, and credit card authorization reports. Supply guests with directions and information. Answer, record, and process all guest calls, requests, questions, or concerns; follow up to ensure each has been met to guests’ satisfaction. Arrange transportation for guests/visitors.  Count and secure bank at beginning and end of shift. Cash guests' checks, process all payment types, vouchers, paid-outs, charges, and provide change. Notify Loss Prevention/Security of any reports of theft.

Requirements:

  • Fluent language skills (Azerbaijani, English, Russian);  
  • OPERA Hotel program knowledge; 
  • Flexible, hospitable, Guest Oriented, communicative
  • Hospitality background is highly preferred

To Apply:

Please send your CVs to the e-mail address in the Apply for job button with “Guest Service Agent” subject.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



JW Marriott Absheron Baku



Şirkət haqqında:

 Dünya miqyasında qonaqpərvərlik sahəsində 1 nömrəli lider olaraq, “Marriott International” 8000-dən çox otel mülkiyyətinə və 30 ən güclü otel brendinə sahibdir. Biz, Azərbaycan daxil olmaqla 133 ölkədə fəaliyyət göstəririk və inkişaf etməkdə davam edirik. Sizi misilsiz fürsətlər gözləyir. Karyeranızdakı növbəti addım sizi ən böyük macəranıza apara bilər.


“JW Marriott Absheron Baku” xüsusi “JW Marriott” lüks standartlarından həzz alaraq həqiqi Azərbaycan qonaqpərvərliyi təcrübəsi axtaranlar üçün ideal bir məkandır. Otel İçərişəhərdən gəzinti məsafəsində və hava limanından 30 dəqiqəlik yol məsafəsində yerləşir. Nəfis zəriflikdən lütfkar rahatlığa, “JW Marriott Absheron Baku” Xəzər Dənizi mənzərəsi olan 237 son dərəcə gözəl qonaq otaqları və lüks otaqları təklif edir. “Absheron Spa & Fitness”-in misilsiz dam quruluşu ilə möhtəşəm mənzərəsindən feyzyab olun. “JW Marriott Absheron Baku” həqiqi xoş təcrübə qazanmaq üçün beş restorana malikdir. Hər yemək vaxtı üçün açıq olan rəngarəng Aralıq Dənizi mətbəxlərindən ilhamlanan enerjili “ZEST Lifestyle Café”; alovlu “Fireworks Urban Kitchen” mükəmməl hazırlanmış xidmət; klassik və müasir italyan yeməkləri təqdim edən incə və mürəkkəb “OroNero Bar & Ristorante”; rahatlandırıcı “The Tea Lounge” geniş çeşidli yerli, beynəlxalq və xüsusi çaylar, əla növ qənnadı məmulatlar, şokoladlar və unikal kokteyllər ilə; gözqamaşdırıcı “Razzmatazz Cocktail Bar & Lounge” – DJ və ən böyük içki seçimi ilə ekzotik, populyar bar. Xüsusi olaraq Bakıda ən geniş zallardan biri 1207 m2 olan Şərq Zalını qeyd edək. Bir ömür boyu lüks istirahət sizi “JW Marriott Absheron Baku Hotel”-da gözləyir. jwmarriottbaku.comInstagram və Facebook onlayn səhifələrimizə daxil olun.

Əlaqə vasitələri:




Guest Service Agent

Be inspired, be empowered, be you 

Marriott International portfolio of brands includes both JW Marriott and Marriott Hotels.

Marriott Hotels, Marriott International’s flagship brand with more than 500 global locations, is advancing the art of hosting so that our guests can travel brilliantly. As a host with Marriott Hotels, you will help keep this promise by delivering premium choices, sophisticated style, and well-crafted details. With your skills and imagination, together we will innovate and reinvent the future of travel. 

JW Marriott is part of Marriott International's luxury portfolio and consists of more than 80 beautiful properties in gateway cities and distinctive resort locations around the world. JW believes our associates come first. Because if you’re happy, our guests will be happy. It’s as simple as that. Our hotels offer a work experience unlike any other, where you’ll be part of a community and enjoy a true camaraderie with a diverse group of co-workers. JW creates opportunities for training, development, recognition and most importantly, a place where you can really pursue your passions in a luxury environment. Treating guests exceptionally starts with the way we take care of our associates. That’s The JW Treatment™.

Job Description: Guest Services Agent (Front Desk & Executive Lounge)

Process all guest check-ins, check-outs, room assignments, and room change/late check-out requests. Secure payment; activate/reissue room keys. Ensure rates match market codes, document exceptions. Verify/adjust billing for guests. Communicate to appropriate staff when guests are waiting for an available room. Advise guest of messages. Clear departures in computer system. Coordinate with Housekeeping to track room status and guest concerns. File guest paperwork or documentation. Operate telephone switchboard station. Run and check daily reports, contingency lists, and credit card authorization reports. Supply guests with directions and information. Answer, record, and process all guest calls, requests, questions, or concerns; follow up to ensure each has been met to guests’ satisfaction. Arrange transportation for guests/visitors.  Count and secure bank at beginning and end of shift. Cash guests' checks, process all payment types, vouchers, paid-outs, charges, and provide change. Notify Loss Prevention/Security of any reports of theft.

Requirements:

  • Fluent language skills (Azerbaijani, English, Russian);  
  • OPERA Hotel program knowledge; 
  • Flexible, hospitable, Guest Oriented, communicative
  • Hospitality background is highly preferred

To Apply:

Please send your CVs to the e-mail address in the Apply for job button with “Guest Service Agent” subject.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap