Azenco OJSC

Şirkət haqqında:
Azenco is the largest energy construction, design and engineering company in the Caucasus. The company was a subsidiary (as Azerenerjitikinti LLC) of the state-owned electric utility company till 2008 when the Government of Azerbaijan changed Company’s legal status. Azenco has been contracted for the most of turnkey power industry projects in Azerbaijan. The construction, erection, repair and adjustment activities are the primary business services of the company.
Research and Development: Azenco executes high level geological research works and have the laboratory equipped with modern facilities for research implementation. The company has over 1500 special machinery and equipment as well as vehicles and more than 5000 workers.
Əlaqə vasitələri:
Müqavilələr və Satınalmalar İdarəsinin rəisi
Vəzifə öhdəlikləri:
- Müqavilələrin düzgün bağlanmasını təmin etmək, debitor və kreditor borcların məsələlərinin baxılmasında iştirak etmək;
- İdarənin fəaliyyəti haqqında mütəmadi olaraq müəssisənin rəhbərliyini məlumatlandırmaq, aparılan idxal-ixrac əməliyyatları haqqında, təsdiq olunmuş formada statistik hesabat təqdim etmək;
- Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqları, daxil olan sənədlərin təhlilini aparmağı bacarmalıdır;
- Xammalın, hissələrin, avadanlıqların və s. vaxtında və münasib qiymətlərə alınmasının planlaşdırılması və həyata keçirilməsi üçün məsuliyyət daşıyır;
- İşini vaxtında, keyfiyyət standartlarına və spesifikasiyalarına uyğun icra edir.
- Müqavilənin icrası zamanı yaranmış problemlərin analizi və müvafiq tədbirlərin görülməsi;
- Qiymətləri aşağı salmaq və etibarlı razılaşmalar əldə etmək üçün danışıqlar aparır;
- Müqavilələrin icrası zamanı yarana biləcək riskləri öncədən dəyərləndirməyi bilməli;
- Müqavilələr və Satınalmalar İdarəsinin qarşısında duran vəzifələri nəzərə alaraq;
- idarənin əməkdaşlarının vəzifə səlahiyyətlərinə daxil olan məsələləri müəyyən etmək;
- idarənin əməkdaşlarının bilik səviyyəsinin artırılması üçün tədbirlər həyata keçirmək;
- xarici iqtisadi əlqələr üzrə sahəvi təşkilatların və xarici firmaların qabaqcıl təcrübəsini öyrənmək və tətbiq etmək.
Davranış bacarıqları:
- Təhlil etmək və problem həll etmək bacarığı;
- Ünsiyyət bacarığı;
- Tapşırıqların icrasında çevik yanaşma bacarığı;
- Analitik və problem həll etmə bacarığı;
- Əməkdaşlıq və Komanda işi;
- Vaxtın düzgün idarə edilməsi;
Biliklər:
- Humanitar (Hüquq, İqtisadiyyat, Biznesin İdarə Olunması, Beynəlxalq əlaqələr və s.) sahələrdə ali təhsil;
- Müvafiq sahədə ən azı 4-5 illik iş təcrübəsi;
- Yüksək səviyyədə Azərbaycan, ingilis və rus dili biliyi;
- Microsoft Office proqramlarını yüksək səviyyədə bilmək və internet resurslarından mükəmməl istifadə bacarığı;
Əmək şəraiti:
- Həftə içi 5 gün saat (09:00-18:00);
- İstirahət günləri: Şənbə və Bazar;
- Korporativ nömrə (korporativ paket);
- Əmək haqqı: Namizədin bilik və bacarıqlarına əsasən razılaşma yolu ilə təyin ediləcək;
- Ünvan: Bakı şəh, Xətai rayonu, Daşqın Səfərov küç. 9.