Caspian Event Organisers
Şirkət haqqında:
“Caspian Event Organisers LLC” şirkəti konqres, konfrans və iclaslar üçün geniş spektrli xidmətlər, o cümlədən planlaşdırma, layihə təşkili və yerində idarəetmə kimi xidmətləri təklif edir. Şirkətimizin servis xidmətlərinə sərgilərdə iştirakın təşkili, reklam kampaniyaların, rəsmi mərasimlərin, təntənəli axşam ziyafətlərinin, furşet, ekskursiyalar və idman tədbirlərinin keçirilməsi və digər xidmətlər daxildir.
İclas, konfrans və irimiqyaslı konqreslərin təşkili üzrə 15+ illik iş təcrübəsi sayəsində, peşəkar konfrans təşkilatçısı (PCO) heyəti bütün dövlət orqanları, beynəlxalq qurumlar və beynəlmiləl korporasiyaların etimadını qazanmışdır.
Yerli bazarda uzunmüddətli iş təcrübəsi bu sahənin ən son innovasiya və təmayüllərindən istifadə edərək hər bir sifarişçiyə və hər bir layihəyə fərdi istək və arzuları nəzərə alan həll variantı ilə yanaşmaqla, tədbirlərin uğurlu təşkili / həyata keçirilməsi üçün münbit zəmin yaradır. Bütün dünya üzrə hər il 200 tədbirin təşkil edilməsi çərçivəsində qazanılmış beynəlxalq iş təcrübəsi tədbirlərin uğurla həyata keçirilməsi üçün tələb olunan əsas amillərdən biridir.
Əlaqə vasitələri:
Technical Affairs Manager
Caspian Event Organisers LLC is looking for candidates for the full-time position of Technical Affairs Manager.
Job description:
- Working on service types, pricing, tenders, and market research (trends and competitors).
- Managing the exhibitor portal, preparing and sending layouts and welcome letters, and providing customer service.
- Collaborating with leading exhibition contractors, marking layouts, coordinating contractor arrivals, and inspecting the venue before setup begins.
- Developing exhibition plans, studying venues, preparing schedules for setup/dismantling, and organizing the arrival of oversized cargo.
- Completing exhibition and events setup and dismantling.
Skills and qualifications:
- Verbal Communication, Written Communication, Process Improvement, Analysing Information, Reporting Skills, Problem Solving.
Reüuirements:
- University degree (Bachelor, Architectural education is preferred);
- Verbal and written communication skills (Azerbaijani, English, Russian);
- Proficient computer skills and office programs knowledge (MS Word, Excel, etc.);
- Knowledge of the AutoCAD, Corel Draw and similar programs is preferred;
- Understanding of customer and market dynamics and requirements;
- Research skills;
- Collaborative spirit, flexible and co-operative;
- Time management and organizational skills;
- Communicative, result-oriented, hard-working, task-focused, disciplined, and punctual person;
- Be stress-resistant;