Cənnət Park MTK



Şirkət haqqında:

Cənnət Park MTK ən keyfiyyətli tikinti şirkətlərindən biridir. Şirkətimiz keyfiyyətli binalar tikərək cəmiyyətin sosial həyatına kömək olmağa çalışır.
Ən əsas sloqanımız heç kim Evsiz qalmasın.

Əlaqə vasitələri:




Sənədlərə nəzarət üzrə mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Sənədlərin düzgün idarə edilməsinin təşkil edərək daxil olan sənədləri qəbul etmək, qeydə almaq və aidiyyatı üzrə bölüşdürmək;
  • Sənədlərin uyğunluğunun yoxlanılması, sənədləri elektron qovluqlarda (serverdə) düzgün şəkildə yerləşdirilməsi və qovluqların vahid struktur-sistem formasında təşkilinə nəzarət edilməsi.
  • Elektron sənəd dövriyyəsi sisteminin effektiv istifadəsini təşkil etmək ;
  • Bütün sənəd və məlumatların qeydiyyat sisteminə daxil edilməsi, onların dəqiq və mövcud tarixə uyğun şəkildə sıralanmasının təmin edilməsi, dövriyyədə olan sənədlər barədə məlumatların müvafiq qaydada ötürülməsi və qəbul edilməsi;
  • Sifarişçi və subpodratçılar daxil olmaqla bütün müvafiq tərəflərdən sənəd axınının qeydiyyatını və nəzarətinin təşkili;
  • Sənəd dövriyyəsinin uçot-nəzarət işini təşkil etməklə sənədlərin dövriyyəsinə və icra müddətinə nəzarət etmək, gecikmə halları barədə rəhbərliyi məlumatlandırmaq;
  • Sənədlərin təhlükəsizliyinin təmin olunması üçün ehtiyat nüsxələrinin saxlanması və arxivləşdirmə;
  • Gündəlik hesabatları hazırlamalı ;
  • Forma - 2 sənədlərinin hazırlanması ;
  • Podratçı müqavilərinin tərtib olunması ;
  • Müqavilələrin və alt sənədlərinin tamlığının təmin olunması;
  • Dəqiqliyi yoxlamaq və müqavilələr kimi faylları redaktə etmək;
  • Texniki sənədləri nəzərdən keçirmək və yeniləmək (məsələn, təlimatlar və iş axınları);
  • Layihə ilə bağlı nüsxələri daxili komandalara paylamaq;
  • Gələcək istifadə üçün şablonlar yaradmaq;
  • İşçilərin və müştərilərin tələbi ilə faylları qəbul etmək;
  • Təşkilat daxilində sənəd idarəetməsi;
  • Məxfi məlumatların və müqavilənin şərtlərinin məxfiliyini qorumaq;
  • Tələb olunduqda xüsusi layihə hesabatları hazırlamaq.

Namizədə tələblər:

  • Təhsil: Ali;
  • İş təcrübəsi:1ildən 3 ilədək;
  • Yaş həddi: 25-35;
  • Cinsi:Qadın;
  • MS Ofis proqramlarını yaxşı bilmək;
  • Güclü yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
  • Ünsiyyətcil, nəzakətli, səbirli və dəstəkləyici;
  • Bir neçə tapşırığı eyni anda idarə edə bilmək ;

İş şəraiti

  • Əmək haqqı: 1000-1200 AZN;
  • İş yeri: Bakı Şamaxı yolunun 14-cü km;
  • İş günləri: 10:00 –dan 18:00 –dək, 6 günlük;
  • Nahar və koorperativ nomrə verilir.

Əlaqə: 050 -338- 65-75

Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən xahiş olunur mövzu sətirində “Sənədlərə nəzarət üzrə mütəxəssis” qeyd edərək CV-ni Müraciət et düyməsində qeyd olunan electron poçt ünvanına göndərsinlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Cənnət Park MTK



Şirkət haqqında:

Cənnət Park MTK ən keyfiyyətli tikinti şirkətlərindən biridir. Şirkətimiz keyfiyyətli binalar tikərək cəmiyyətin sosial həyatına kömək olmağa çalışır.
Ən əsas sloqanımız heç kim Evsiz qalmasın.

Əlaqə vasitələri:




Sənədlərə nəzarət üzrə mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Sənədlərin düzgün idarə edilməsinin təşkil edərək daxil olan sənədləri qəbul etmək, qeydə almaq və aidiyyatı üzrə bölüşdürmək;
  • Sənədlərin uyğunluğunun yoxlanılması, sənədləri elektron qovluqlarda (serverdə) düzgün şəkildə yerləşdirilməsi və qovluqların vahid struktur-sistem formasında təşkilinə nəzarət edilməsi.
  • Elektron sənəd dövriyyəsi sisteminin effektiv istifadəsini təşkil etmək ;
  • Bütün sənəd və məlumatların qeydiyyat sisteminə daxil edilməsi, onların dəqiq və mövcud tarixə uyğun şəkildə sıralanmasının təmin edilməsi, dövriyyədə olan sənədlər barədə məlumatların müvafiq qaydada ötürülməsi və qəbul edilməsi;
  • Sifarişçi və subpodratçılar daxil olmaqla bütün müvafiq tərəflərdən sənəd axınının qeydiyyatını və nəzarətinin təşkili;
  • Sənəd dövriyyəsinin uçot-nəzarət işini təşkil etməklə sənədlərin dövriyyəsinə və icra müddətinə nəzarət etmək, gecikmə halları barədə rəhbərliyi məlumatlandırmaq;
  • Sənədlərin təhlükəsizliyinin təmin olunması üçün ehtiyat nüsxələrinin saxlanması və arxivləşdirmə;
  • Gündəlik hesabatları hazırlamalı ;
  • Forma - 2 sənədlərinin hazırlanması ;
  • Podratçı müqavilərinin tərtib olunması ;
  • Müqavilələrin və alt sənədlərinin tamlığının təmin olunması;
  • Dəqiqliyi yoxlamaq və müqavilələr kimi faylları redaktə etmək;
  • Texniki sənədləri nəzərdən keçirmək və yeniləmək (məsələn, təlimatlar və iş axınları);
  • Layihə ilə bağlı nüsxələri daxili komandalara paylamaq;
  • Gələcək istifadə üçün şablonlar yaradmaq;
  • İşçilərin və müştərilərin tələbi ilə faylları qəbul etmək;
  • Təşkilat daxilində sənəd idarəetməsi;
  • Məxfi məlumatların və müqavilənin şərtlərinin məxfiliyini qorumaq;
  • Tələb olunduqda xüsusi layihə hesabatları hazırlamaq.

Namizədə tələblər:

  • Təhsil: Ali;
  • İş təcrübəsi:1ildən 3 ilədək;
  • Yaş həddi: 25-35;
  • Cinsi:Qadın;
  • MS Ofis proqramlarını yaxşı bilmək;
  • Güclü yazılı və şifahi ünsiyyət bacarığı;
  • Ünsiyyətcil, nəzakətli, səbirli və dəstəkləyici;
  • Bir neçə tapşırığı eyni anda idarə edə bilmək ;

İş şəraiti

  • Əmək haqqı: 1000-1200 AZN;
  • İş yeri: Bakı Şamaxı yolunun 14-cü km;
  • İş günləri: 10:00 –dan 18:00 –dək, 6 günlük;
  • Nahar və koorperativ nomrə verilir.

Əlaqə: 050 -338- 65-75

Yuxarıda qeyd olunan tələblərə uyğun namizədlərdən xahiş olunur mövzu sətirində “Sənədlərə nəzarət üzrə mütəxəssis” qeyd edərək CV-ni Müraciət et düyməsində qeyd olunan electron poçt ünvanına göndərsinlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap