Unicapital

Şirkət haqqında:
Nizamnamə kapitalı 100%-lik Unibank KB ASC-yə məxsus olan Unicapital İnvestisiya Şirkəti, 2007-ci ildən qiymətli kağızlar bazarında böyük təcrübəsi olan və Azərbaycan qiymətli kağızlar bazarında aparılan əməliyyatların həcminə görə ilk sıralarda yer tutan bir şirkətdir və hal-hazırda Bakı Fond Birjasında ən uzunmüddətli üzvlüyə malikdir.
15 may 2015-ci il tarixində qiymətli kağızlar bazarında yeni qanun qüvvəyə mindikdən sonra, Unicapital 8 yanvar 2016-ci ildə investisiya xidmətlərinin göstərilməsi üçün müddətsiz lisenziya əldə edib
Əlaqə vasitələri:
Layihələrin idarəedilməsi və biznes prosesləri şöbəsinin mütəxəssisi
Vəzifə öhdəlikləri
- Cəmiyyətin strateji planın və illik fəaliyyət planın tərtib edilməsi, koordinasiyası və icrasına dair hesabatlılığın təşkili;
- Biznes proseslərin yaradılması, qiymətləndirilməsi, standartlaşdırılması, təkmilləşdirilməsi, o cümlədən elektronlaşdırılması/avtomatlaşdırılması işinin təşkili;
- Fəaliyyət sahəsinə aid baş verən əhəmiyyətli dəyişiklikləri izləmək və aidiyyəti strukturları məlumatlandırmaq;
- Təlimatlara müvafiq olaraq zəruri hesabatlar hazırlamaq və təqdim etmək;
- Daxili uçot sisteminə giriş imkanlarının verilməsini təmin etmək və eləcə də həmin sistemə giriş icazəsinə məhdudiyyət qoymaq
- Fəaliyyət sahəsinə uyğun olaraq biznes proseslərin yaradılmasında iştirak etmək və onların təkmilləşdirilməsi üzrə təkliflər vermək;
- Vəzifə öhdəlikləri və səlahiyyətlərinin çərçivəsindən çıxmamaq şərtilə, fəaliyyətini mövcud Əsasnaməyə, şirkətdaxili prosedur və qaydalara uyğun həyata keçirmək;
- Cəmiyyət tərəfindən Şöbə üçün ayrılmış ofisin və digər mülkiyyətin, habelə bilavasitə ona təhkim edilmiş Cəmiyyətə məxsus mülkiyyətin qorunmasını və lazımi səviyyədə saxlanılmasını təmin etmək;
- Şöbənin fəaliyyətin təşkili ilə əlaqədar aidiyyəti şəxslər ilə ortaya çıxa biləcək maraqlar münaqişəsinin aşkarlanması, idarə olunması və qarşısının alınması üçün tədbirlər görmək;
- Şöbənin fəaliyyətinin uçotunun elektron formada aparılması və obyektiv mülahizələrə əsasən əhəmiyyətli hesab edilə biləcək məlumatların arxivləşdirilməsi təşkil etmək;
- Şöbənin fəaliyyətinə dair təkmilləşdirmələr və optimizasiya üzrə təkliflər vermək;
- Şöbənin səlahiyyətlərinə aid olan sorğuların, şikayətlərin, məktubların araşdırılması və cavablandırılmasını təşkil etmək;
- Rəhbər tərəfindən verilmiş digər tapşırıqları yerinə yetirmək.
Vəzifə üzrə tələblər
- Ali təhsil;
- Müvafiq sahə üzrə minimum 2 il, idarə etmə sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi;
- Analitik/sistemli düşünmə və səlis ünsiyyət vərdişləri;
- Biznes sənədlərin tərtib edilməsi və yerli mülki qanunvericilik sahəsində praktiki bilikləri nümayiş etdirmək vərdişləri;
- Şirkətin məhsul və xidmətlərinin bütün növlərini bilmək;
- İnvestisiya fəaliyyətinin və iqtisadi nəzəriyyənin əsaslarını bilmək;
- Danışıqlar aparmaq bacarığı və problemli vəziyyətlərin həlli təcrübəsi;
- Korporativ davranış normalarını bilmək;
- Şirkətdaxili prosedurları, habelə Nəzarət orqanının rəhbər göstərişlərini bilmək;
- Kompüterdən normal istifadəçi səviyyəsində istifadə etmək bacarığı (Windows, MS Office (Excel, Word, Outlook), internet);
- MS Visio, ERP, Layihələrin idarə edilməsi proqramlarına bələd olmaq;
- Azərbaycan dili üzrə sərbəst bilik;
- İngilis və Rus dilləri üzrə yaxşı (upper-ıntermediate) səviyyədə bilik;
- Kollektivlə ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Verilmiş materiallardan istifadə edərək təhlil etmək və işi yerinə yetirmək bacarığı.
Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.