PASHA Insurance

Şirkət haqqında:
PAŞA Sığorta şirkəti 2006-cı ildə təsis olunub və yarandığı gündən müştərilərin rahatlığına təminat verir. Şirkətin nizamnamə kapitalının həcmi 50 milyon AZN təşkil edir. Bu cür yüksək səviyyəli kapital PAŞA Sığorta şirkətinə öz sığorta öhdəliklərini əminliklə yerinə yetirmək üçün zəruri maliyyə imkanı formalaşdırır və onun ödəmə qabiliyyətliliyinə zəmanət verir. Bununla yanaşı, Şirkətin öz vəsaitləri ilə kifayət qədər təmin olunması onun gələcək inkişafı üçün zəmin yaradır.
“S&P Global Ratings” beynəlxalq reytinq agentliyi ölkənin aparıcı sığorta şirkətlərindən olan “PAŞA Sığorta” ASC-nin emitentin uzunmüddətli kredit reytinqini və maliyyə dayanıqlılığı reytinqini "BB", reytinq üzrə proqnozu isə “Sabit” səviyyəsində təsdiqləyib. Agentlik Şirkətin kapital adekvatlığını yüksək qiymətləndirib.
PAŞA Sığorta öz fəaliyyətini “ISO 10001: 2018” beynəlxalq standartına əsasən Keyfiyyətin İdarə Olunması Sisteminə uyğun həyata keçirir.
Hazırda Şirkət 36 icbari və könüllü sığorta növü üzrə 300.000-ə yaxın fiziki və hüquqi şəxsə xidmət göstərir.
Əlaqə vasitələri:
Agile Delivery Manager
Key Responsibilities:
- Adapting improvements to delivery processes based on learnings, new practices/ tools, and methodologies
- Lead and support Agile ceremonies (Daily Standups, Sprint Planning, Retrospectives, Backlog Refinement, etc.).
- Coach the team on Agile best practices and help them mature in their Agile journey.
- Encourage a mindset of experimentation on Agile squads
- Facilitating the team’s work using Agile practices to execute with speed and quality through a focus on delivery flow
- Balancing demand with team capacity to maximize delivery efficiency and effectiveness.
- Analyzing and interpreting process metrics to make informed decisions and improving processes
- Effectively resolving conflicts, finding compromises and supporting positive relationships with product teams/ value streams
- Organizing one's own work, putting forward and implementing new ideas and taking proactive steps to achieve process and business goals
- Leading efforts to visually manage workflow and limit work in progress to deliver timely outcomes
- Managing quarterly program board, value/ cost calculations, development process efficiency (cycle time) efforts
- Being accountable for the effective, cross-functional delivery of products using agile/lean techniques
- Responsible for maturing agile teams, value processes and agile frameworks/ methodologies of product teams using change management techniques
- Act as a bridge between the team and external stakeholders when needed.
Requirements:
- Proven experience as an Agile Delivery Manager, Scrum Master, or similar role.
- Experience in professional enterprise organizational change and transformation initiatives
- Strong understanding of Agile frameworks (Scrum, Kanban, etc.) and practices.
- Certified ScrumMaster (CSM), SAFe Agilist, or other Agile certifications.
- Project Management certifications (e.g., PMI-ACP. PMP) may also be beneficial. (not mandatory)
- Language knowledge - English
Qualifications:
- Knowledge in variety of Agile frameworks such as Scrum, Kanban, SaFe
- Strong facilitation skills for Agile ceremonies.
- Possessing ownership and accountability for specific delivery initiatives
- Experience in backlog prioritization, user story mapping, process metrics and SMART Goals creation
- Solid understanding of SDLC and development process efficiency (Cycle Time) management
- Excellent communication, presentation, interpersonal and listening skills
- Excellent problem-solving and analytical skills
- Self-driven with the ability to work in a self-guided manner
- Great organization skills with the ability to manage competing priorities
- Passion for managing change and ability to bring others along
- Stakeholder management skills
- Ability to work with Jira, Miro, MS Excel, MS Power Point, MS Power BI
Please send your CV to the e-mail address in the Apply for job button by mentioning the name of the position you are applying for in the "subject" section.