PASHA Insurance

Şirkət haqqında:
PAŞA Sığorta şirkəti 2006-cı ildə təsis olunub və yarandığı gündən müştərilərin rahatlığına təminat verir. Şirkətin nizamnamə kapitalının həcmi 50 milyon AZN təşkil edir. Bu cür yüksək səviyyəli kapital PAŞA Sığorta şirkətinə öz sığorta öhdəliklərini əminliklə yerinə yetirmək üçün zəruri maliyyə imkanı formalaşdırır və onun ödəmə qabiliyyətliliyinə zəmanət verir. Bununla yanaşı, Şirkətin öz vəsaitləri ilə kifayət qədər təmin olunması onun gələcək inkişafı üçün zəmin yaradır.
“S&P Global Ratings” beynəlxalq reytinq agentliyi ölkənin aparıcı sığorta şirkətlərindən olan “PAŞA Sığorta” ASC-nin emitentin uzunmüddətli kredit reytinqini və maliyyə dayanıqlılığı reytinqini "BB", reytinq üzrə proqnozu isə “Sabit” səviyyəsində təsdiqləyib. Agentlik Şirkətin kapital adekvatlığını yüksək qiymətləndirib.
PAŞA Sığorta öz fəaliyyətini “ISO 10001: 2018” beynəlxalq standartına əsasən Keyfiyyətin İdarə Olunması Sisteminə uyğun həyata keçirir.
Hazırda Şirkət 36 icbari və könüllü sığorta növü üzrə 300.000-ə yaxın fiziki və hüquqi şəxsə xidmət göstərir.
Əlaqə vasitələri:
Tibbi çağrı mərkəzinin rəhbəri (Tibbi və Səyahət Sığortası Departamentində)
VƏZİFƏ VƏ ÖHDƏLİKLƏR
- Sığorta olunan şəxslərin hospitalizasiyasının təşkilinə və onların tibb müəssisəsində olduğu müddətdə müalicə prosesinə nəzarət;
- Sığorta olunanların maraqlarının müdafiəsi məqsədilə tibb müəssisələrinin sığorta
şöbələrinin nümayəndələri və müalicə həkimləri ilə bilavasitə əlaqənin yaradılması; - Gün ərzində Tibbi çağrı mərkəzinə daxil olan zənglərin monitorinqini, cavabsız zənglərin tənzimlənməsi zənglərin sayı və müddəti barədə həftəlik hesabatların hazırlanması və birbaşa rəhbərə ötürülməsi;
- Tibbi sığorta hadisələri ilə bağlı məlumatların Tibbi çağrı mərkəzinə tərəfindən Protech məlumat bazasına vaxtında və düzgün daxil edilməsini təmin edilməsi;
- Çağrı mərkəzinin fəaliyyəti ilə əlaqəli gündəlik, həftəlik və aylıq hesabatların tərtib edilməsi;
- Tapşırıqların əməkdaşlar arasında bölüşdürülməsi və onların icrasına nəzarət;
- Zənglərin təhlil prosesinin və personalın öz vəzifələrinin icrasının
səmərəliliyinin monitorinqi.
BİLİKLƏR
- Ali təhsil (tibb üzrə arzuolunandır);
- Komyuter bilikləri: Microsoft Office proqram təminatı paketi üzrə əsas biliklər;
- Dil bilikləri: Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmək, ingilis dilində baza danışıq
bacarığı arzu olunandır.
TƏCRÜBƏ
- Tibbi sığorta sahəsində və ya müvafiq səhiyyə sahəsində ən azı 3 il iş təcrübəsi
arzuolunandır.
BACARIQLAR
- Ünsiyyət qurmaq bacarığı;
- Komandanı idarəetmə, liderlik xüsusiyyətləri;
- Qeyri standart vəziyyətə cəld reaksiya vermək.
- Dürüstlük;
- Şəffaflıq;
- Komandada işləmək bacarığı;
- Vaxtın səmərəli idarə edilməsi bacarığı;
- Təşəbbüskarlıq;
- Emosional stabillik və məsuliyyətli olmaq.
Zəhmət olmasa müraciət etdiyiniz vəzifənin adını “mövzu” bölməsində qeyd etməklə CV-nizi Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərin.