STDC



Şirkət haqqında:

Sumqayıt Texnologiyalar Data Mərkəzi gücünə görə dünyanın ən böyük data mərkəzlərindən biridir. Data Mərkəzi ən muasir yüksək sürətli hesablama avadanlıqlarının tətbiqi sahəsində yüksək sürətli məlumat hesablama qabiliyyətinə  malikdir. Data Mərkəzində müasir innovativ immersiya tipli soyutma, SCADA, Blokçeyn, təhlükəsizlik və s. kimi texnologiyalar tətbiq olunur.  Data Mərkəzində 300 nəfərdən çox yerli mütəxəssis işlə təmin olunur.

Əlaqə vasitələri:




Personal assistant

Vəzifə öhdəlikləri: 

  • Görüşlərin planlaşdırlması və idarə edilməsi 
  • Rəhbər tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi 
  • Daim rəhbər ilə əlaqədə olunması 
  • Telefon zənglərini və e-poçtları cavablandırması 
  • Mühüm tapşırıqları rəhbərə xatırlatması 
  • İşgüzar yazışmaların yerinə yetirilməsi 

Tələblər: 

  • Ali təhsilli 
  • Rus və ingilis dilini bilməlidir 
  • MS Office  proqramlarda işləməyi bacarmalıdır 
  • Tapşırıqları vaxtında və dəqiq yerinə yetirməlidir 
  • Daima yeniliklər öyrənməyə, işləməyə həvəsli olmalıdır 

İş haqqında: 

  • İş saatları həftədə 5 gün saat 09:00 – 18:00; 
  • Əmək haqqı: 1500 AZN 
  • İş yeri: Sumqayıt şəhəri 
  • Bakı və  Sumqayıtdan servis xidməti mövcuddur  
  • Azerbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə əsasən rəsmiləşdirmə 
  • CV-də şəkil mütləqdir 

Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



STDC



Şirkət haqqında:

Sumqayıt Texnologiyalar Data Mərkəzi gücünə görə dünyanın ən böyük data mərkəzlərindən biridir. Data Mərkəzi ən muasir yüksək sürətli hesablama avadanlıqlarının tətbiqi sahəsində yüksək sürətli məlumat hesablama qabiliyyətinə  malikdir. Data Mərkəzində müasir innovativ immersiya tipli soyutma, SCADA, Blokçeyn, təhlükəsizlik və s. kimi texnologiyalar tətbiq olunur.  Data Mərkəzində 300 nəfərdən çox yerli mütəxəssis işlə təmin olunur.

Əlaqə vasitələri:




Personal assistant

Vəzifə öhdəlikləri: 

  • Görüşlərin planlaşdırlması və idarə edilməsi 
  • Rəhbər tərəfindən verilən tapşırıqların yerinə yetirilməsi 
  • Daim rəhbər ilə əlaqədə olunması 
  • Telefon zənglərini və e-poçtları cavablandırması 
  • Mühüm tapşırıqları rəhbərə xatırlatması 
  • İşgüzar yazışmaların yerinə yetirilməsi 

Tələblər: 

  • Ali təhsilli 
  • Rus və ingilis dilini bilməlidir 
  • MS Office  proqramlarda işləməyi bacarmalıdır 
  • Tapşırıqları vaxtında və dəqiq yerinə yetirməlidir 
  • Daima yeniliklər öyrənməyə, işləməyə həvəsli olmalıdır 

İş haqqında: 

  • İş saatları həftədə 5 gün saat 09:00 – 18:00; 
  • Əmək haqqı: 1500 AZN 
  • İş yeri: Sumqayıt şəhəri 
  • Bakı və  Sumqayıtdan servis xidməti mövcuddur  
  • Azerbaycan Respublikasının Əmək Məcəlləsinə əsasən rəsmiləşdirmə 
  • CV-də şəkil mütləqdir 

Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap