Synergy Partnership

Şirkət haqqında:
14 ildir ki, fəaliyyət göstərən “Synergy Partnership” 360 dərəcə kommunikasiya xidmətləri təklif edir. Strateji kommunikasiyalar, PR, Marketinq, SMM, tədbirlərin təşkili sahəsində ölkənin qabaqcıl şirkətlərinin tərəfdaşıdır.
Əlaqə vasitələri:
Event Manager
İş yeri: Bakı
İş rejimi: Tam ştat (Full-time)
Vəzifə öhdəlikləri:
- Tədbirlərin planlaşdırılması, təşkili və həyata keçirilməsi
- Təchizatçılar, partnyorlar və komanda üzvləri ilə koordinasiya
- Tədbir büdcəsinin hazırlanması və icrasına nəzarət
- Müştəri ilə daimi əlaqə və tələblərin idarə olunması
- Tədbir sonrası hesabatların və qiymətləndirmələrin hazırlanması
Tələblər:
- Tədbir təşkilatçılığı sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi
- Yaxşı təşkilatçılıq və ünsiyyət bacarığı
- Komandada işləmək və vaxtı düzgün idarə etmək bacarığı
- Azərbaycan dili mükəmməl, rus və ya ingilis dili bilikləri üstünlükdür
- MS Office və ya digər idarəetmə proqramlarında işləmə bacarığı
Təklif edirik:
- Dinamik və kreativ mühit
- Peşəkar komanda ilə işləmək imkanı
- İnkişafı və təlimlər
- Rəqabətli əmək haqqı
CV-nizi Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.
Qeyd: Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaq.