Javiddo Group

Şirkət haqqında:
"Javiddo Group" is a brand name of the Javiddo Group of Companies that aims to provide the most innovative and modern solutions to the wide range of consumer markets. The company was established in 2004 in Yiwu City, Zhejiang province, China and currently operates in various production, wholesale (B2B sales) and service fields in the international consumer goods market. The Company has flexibly maintained its position in the global market since its establishment to the present day thanks to its well-thought-out internal and external policy. Currently, with its headquarters located in the People's Republic of China, the company has many representative offices in several countries around the globe (China, Turkey, Azerbaijan, Russia, England, USA).
"Hellper" is the youngest sub brand of Javiddo Group that (established and registered in China in 2022) aims to capture almost all directions and fields of the automotive spare parts supply chain. Thanks to its long period of experience in various production fields and wholesaling in China, the company achieved outstanding results with Hellper automotive spare parts brand and within the first 6 months was able to sign continuous cooperation agreements with more than 15 large manufacturers in China. Currently, Hellper branded spare parts are produced with superior quality and competitive pricing in 11 countries - China, Turkey, Germany, Mexico, Malaysia, Russia and other countries. Every single product produced under the brand name "Hellper" goes through the cascade of quality control steps and procedures to the very tiny details keeping the satisfaction of our partners and consumers in the most priority. This allows us to stand out with our brand name among the highly competitive automotive spare parts field.
Əlaqə vasitələri:
Müştəri Əlaqələri və Satış Əməliyyatları üzrə Mütəxəssis (Ehtiyat Hissələri)
Komandamıza qoşulacaq, dinamik və məsuliyyətli yeni əməkdaş axtarırıq!
Əsas vəzifə və öhdəliklər:
- Müştərilərlə telefonla ilkin və davamlı əlaqələrin qurulması, danışıqların aparılması
- Daxil olan sorğuların sistemə qeyd olunması və datalaşdırılması
- Sifarişlərin qəbulu və sənədləşdirilməsi
- Sifarişlərin çatdırılmasına nəzarət edilməsi
- Müştəri borclarının təsdiqlənməsi
- Müştəri məmnuniyyəti sorğularının keçirilməsi
- Dövri hesabatların akt formasında hazırlanması
- Şirkətlə əməkdaşlıq etmək istəyən potensial müştərilərlə danışıqların aparılması
- Lazım olduğu halda digər şöbələrə müvafiq məlumatların ötürülməsi
- E-commerce saytlarda şəkillərin yerləşdirilməsi
- Rəhbərliyin göstəriş verdiyi digər işlər
Namizəddən tələblər:
- Satış və ya müştəri xidməti sahəsində minimum 1 il təcrübə
- Yüksək ünsiyyət bacarığı və analitik yanaşma
- Rus dili biliyi arzu olunandır
- Məsuliyyətli, dəqiq və komandada işləmək bacarığına malik
- Ofis proqramlarında sərbəst işləmək qabiliyyəti (PowerPoint,Excel, Word)
Təklif etdiklərimiz:
- Əmək haqqı: 700 AZN-dən başlayaraq, nəticələrə əsasən artım mümkündür
- Nahar şirkət tərəfindən təmin olunur
- Stabil və peşəkar kollektiv
- Karyera inkişafı və təlim imkanları
- Geniş müştəri portfeli ilə işləmək təcrübəsi
İş rejimi:
- I–V günlər: 09:00–18:00
- VI gün: 09:00–16:00
Müraciət üçün:
CV-nizi Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına “Müştəri Əlaqələri və Satış Əməliyyatları üzrə Mütəxəssis (Ehtiyat Hissələri)” başlığı altında göndərməyiniz xahiş olunur.