Caspel



Şirkət haqqında:

“CASPEL” – biznesə köməyə gələn IT


Müasir biznes-prosesləri informasiya texnologiyalarsız təsvir etmək artıq qeyri-mümkündür.


“Caspel” IT-şirkəti 2005-ci ildə təsis edilmişdir. Şirkətin ixtisası – Azərbaycan ərazisində ən yeni informasiya texnologiyalarının tətbiqi sahəsində fəaliyyət göstərilməsidir.



  • Biznesdə yaranan problemlərin informasiya texnologiyalarının köməyi ilə həll edilməsi;

  • Müəssisənin spesifikasiyası və fəaliyyət sahəsi nəzərə alınmaqla oradakı proseslərin avtomatlaşdırılması;

  • Proqram və aparat səviyyəsində informasiya təhlükəsizliyinin təmin edilməsi;

  • Müəssisənin elektik enerjisinə, IT-mütəxəssislərə çəkilən xərclərinin optimallaşdırılması.


Artıq 17 ildir ki, “Caspel” şirkəti iri və orta biznes üçün IT-həllərin tətbiqi sahəsində çalışır. Zaman keçdikcə, şirkətimizin təklif etdiyi məhsul və xidmətlərə proqramlaşdırma da əlavə olundu. Hal-hazırda isə “Caspel” 3 yeni layihə: IPTV, startaplarla əməkdaşlıq və onların ekspert qiymətləndirilməsi, xüsusi mülkiyyətçi-müştəriyə hesablanmış fibro-optik şəbəkələrin və ADSL-in genişləndirilməsi – kimi layihələri irəli sürür.

Əlaqə vasitələri:




Maliyyə analitiki

Vəzifəyə aid qoyulan tələblər

  • Maliyyə, mühasibatlıq, iqtisadiyyat və ya biznesin idarə olunması üzrə ali təhsil;
  • Maliyyə sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi;
  • Maliyyə hesabatları və təhlillərlə bağlı güclü biliklər; 
  • MS Excel proqramında yüksək səviyyədə işləmə bacarığı;
  • Beynəlxalq maliyyə sertifikatlarına malik olmaq üstünlükdür;  
  • Analitik düşüncə, dəqiqlik və diqqətlilik;    
  • Komandada işləmək və hesabatlılıq bacarığı;

Vəzifə öhdəlikləri

  • Maliyyə hesabatlarının hazırlanması; (P&L, balans hesabatı, pul axını və s.)
  • Büdcələrin hazırlanması, icrasının təhlili və xərclərə nəzarət;  
  • Aylıq və illik maliyyə analizlərinin hazırlanması; 
  • Rəhbərliyə analitik hesabatların təqdim olunması;
  • Maliyyə göstəricilərinin təhlili və səmərəliliyin artırılması üzrə tövsiyələrin verilməsi;  
  • Maliyyə auditi və daxili yoxlamalarda iştirak; 
  • ERP və maliyyə proqramları ilə işləmək;

Təklif olunur:

  • Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən rəsmiləşdirmə; 
  • 5 günlük iş qrafiki;  (09:00-18:00) 
  • Rəqabətli əməkhaqqı;
  • Korporativ nömrə və danışıq balansı;  
  • Könüllü tibbbi sığorta; 
  • Peşəkar komandada işləmək imkanı;   
  • Karyera inkişafı və təlim imkanları;

Maraqlanan namizədlərdən xahiş olunur ki, şəkilli CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “Maliyyə analitiki” sözünü qeyd edərək Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərsinlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Caspel



Şirkət haqqında:

“CASPEL” – biznesə köməyə gələn IT


Müasir biznes-prosesləri informasiya texnologiyalarsız təsvir etmək artıq qeyri-mümkündür.


“Caspel” IT-şirkəti 2005-ci ildə təsis edilmişdir. Şirkətin ixtisası – Azərbaycan ərazisində ən yeni informasiya texnologiyalarının tətbiqi sahəsində fəaliyyət göstərilməsidir.



  • Biznesdə yaranan problemlərin informasiya texnologiyalarının köməyi ilə həll edilməsi;

  • Müəssisənin spesifikasiyası və fəaliyyət sahəsi nəzərə alınmaqla oradakı proseslərin avtomatlaşdırılması;

  • Proqram və aparat səviyyəsində informasiya təhlükəsizliyinin təmin edilməsi;

  • Müəssisənin elektik enerjisinə, IT-mütəxəssislərə çəkilən xərclərinin optimallaşdırılması.


Artıq 17 ildir ki, “Caspel” şirkəti iri və orta biznes üçün IT-həllərin tətbiqi sahəsində çalışır. Zaman keçdikcə, şirkətimizin təklif etdiyi məhsul və xidmətlərə proqramlaşdırma da əlavə olundu. Hal-hazırda isə “Caspel” 3 yeni layihə: IPTV, startaplarla əməkdaşlıq və onların ekspert qiymətləndirilməsi, xüsusi mülkiyyətçi-müştəriyə hesablanmış fibro-optik şəbəkələrin və ADSL-in genişləndirilməsi – kimi layihələri irəli sürür.

Əlaqə vasitələri:




Maliyyə analitiki

Vəzifəyə aid qoyulan tələblər

  • Maliyyə, mühasibatlıq, iqtisadiyyat və ya biznesin idarə olunması üzrə ali təhsil;
  • Maliyyə sahəsində minimum 3 il iş təcrübəsi;
  • Maliyyə hesabatları və təhlillərlə bağlı güclü biliklər; 
  • MS Excel proqramında yüksək səviyyədə işləmə bacarığı;
  • Beynəlxalq maliyyə sertifikatlarına malik olmaq üstünlükdür;  
  • Analitik düşüncə, dəqiqlik və diqqətlilik;    
  • Komandada işləmək və hesabatlılıq bacarığı;

Vəzifə öhdəlikləri

  • Maliyyə hesabatlarının hazırlanması; (P&L, balans hesabatı, pul axını və s.)
  • Büdcələrin hazırlanması, icrasının təhlili və xərclərə nəzarət;  
  • Aylıq və illik maliyyə analizlərinin hazırlanması; 
  • Rəhbərliyə analitik hesabatların təqdim olunması;
  • Maliyyə göstəricilərinin təhlili və səmərəliliyin artırılması üzrə tövsiyələrin verilməsi;  
  • Maliyyə auditi və daxili yoxlamalarda iştirak; 
  • ERP və maliyyə proqramları ilə işləmək;

Təklif olunur:

  • Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən rəsmiləşdirmə; 
  • 5 günlük iş qrafiki;  (09:00-18:00) 
  • Rəqabətli əməkhaqqı;
  • Korporativ nömrə və danışıq balansı;  
  • Könüllü tibbbi sığorta; 
  • Peşəkar komandada işləmək imkanı;   
  • Karyera inkişafı və təlim imkanları;

Maraqlanan namizədlərdən xahiş olunur ki, şəkilli CV-lərini e-mailin mövzu hissəsində “Maliyyə analitiki” sözünü qeyd edərək Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərsinlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap