Sabah Investment Group



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Xəzinadarlıq üzrə kiçik mütəxəssis / köməkçi

Vəzifənin məqsədi:

  •  Xəzinadarlıq üzrə kiçik mütəxəssis / köməkçi şirkətin kassa əməliyyatlarının, bank köçürmələrinin və gündəlik ödənişlərin düzgün və operativ icrasında müvafiq treasurer komandasına dəstək göstərir.

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Günlük kassa əməliyyatlarının icrası və uçotu
  • Bank köçürmələrinin hazırlanması və sistemə daxil edilməsi
  • Ödəniş tapşırıqlarının hazırlanması və icrasına nəzarət
  • Nağd vəsaitlərin hərəkətinə dair hesabatların hazırlanması
  • Hesab-fakturaların qeydiyyatı və ödəniş proseslərinin izlənməsi
  • Maliyyə şöbəsi ilə əlaqəli digər inzibati və texniki tapşırıqların yerinə yetirilməsi

Tələblər:

  • Maliyyə, mühasibatlıq və ya iqtisadiyyat sahəsində ali təhsil
  • 1 ilədək müvafiq sahədə iş təcrübəsi (təzə məzunlar da müraciət edə bilər)
  • MS Excel və ofis proqramları ilə işləmə bacarığı
  • Dəqiqlik, məsuliyyət və komandada işləmə bacarığı
  • Ünsiyyət bacarığı və öyrənməyə meyllilik

Üstünlük sayılacaq:

  • 1C proqramında təcrübə
  • İngilis və rus dili bilikləri (orta səviyyədə)

Təklif edirik:

  • Rəsmi əmək müqaviləsi 
  • Peşəkar inkişaf və öyrənmə imkanı
  • Gənc və dinamik kollektivdə çalışma imkanı

 İş yeri: Bakı şəhəri

 İş rejimi: Tam ştat (5 günlük iş həftəsi)

Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində q

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Sabah Investment Group



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Xəzinadarlıq üzrə kiçik mütəxəssis / köməkçi

Vəzifənin məqsədi:

  •  Xəzinadarlıq üzrə kiçik mütəxəssis / köməkçi şirkətin kassa əməliyyatlarının, bank köçürmələrinin və gündəlik ödənişlərin düzgün və operativ icrasında müvafiq treasurer komandasına dəstək göstərir.

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Günlük kassa əməliyyatlarının icrası və uçotu
  • Bank köçürmələrinin hazırlanması və sistemə daxil edilməsi
  • Ödəniş tapşırıqlarının hazırlanması və icrasına nəzarət
  • Nağd vəsaitlərin hərəkətinə dair hesabatların hazırlanması
  • Hesab-fakturaların qeydiyyatı və ödəniş proseslərinin izlənməsi
  • Maliyyə şöbəsi ilə əlaqəli digər inzibati və texniki tapşırıqların yerinə yetirilməsi

Tələblər:

  • Maliyyə, mühasibatlıq və ya iqtisadiyyat sahəsində ali təhsil
  • 1 ilədək müvafiq sahədə iş təcrübəsi (təzə məzunlar da müraciət edə bilər)
  • MS Excel və ofis proqramları ilə işləmə bacarığı
  • Dəqiqlik, məsuliyyət və komandada işləmə bacarığı
  • Ünsiyyət bacarığı və öyrənməyə meyllilik

Üstünlük sayılacaq:

  • 1C proqramında təcrübə
  • İngilis və rus dili bilikləri (orta səviyyədə)

Təklif edirik:

  • Rəsmi əmək müqaviləsi 
  • Peşəkar inkişaf və öyrənmə imkanı
  • Gənc və dinamik kollektivdə çalışma imkanı

 İş yeri: Bakı şəhəri

 İş rejimi: Tam ştat (5 günlük iş həftəsi)

Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində q

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Xəyalındakı işi umano.az ilə tap