Azerconnect Group

Şirkət haqqında:
Azerconnect Group ölkəmizin dinamik şəkildə inkişaf edən İKT və yüksək texnologiyalar sahələrində fəaliyyət göstərir.
2013-cü ildə təsis edilmiş Azerconnect Group rəqəmsal qloballaşma prosesləri fonunda ən yaxşı qlobal təcrübələri öz əməliyyatlarına inteqrasiya edir.
Azerconnect Group mobil, internet, beynəlxalq kanalların təşkili, FinTech, AdTech və Media/TV kimi rəqəmsal xidmətlər təqdim edir.
Azerconnect Group müxtəlif ölkələrdə enerji, telekommunikasiya, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən NEQSOL Holding beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.
Əlaqə vasitələri:
Əməkhaqqı Xidmətləri üzrə Mütəxəssis / Payroll Services Specialist
Funksiya: İnsan Resursları
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək.
Əməkhaqqı Xidmətləri üzrə Mütəxəssis olaraq Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
- Mövcud qanunvericilik və digər normativ-hüquqi aktların tələblərinə uyğun olaraq şirkət əməkdaşlarının əməkhaqqını və avanslarını hesablayaraq ödəniş üçün təqdim etmək
- İşçilərə verilən mükafat, maddi yardım və digər növ mükafat və ödənişləri hesablamaq
- İşçilərin məzuniyyət haqlarını, kompensasiyalarını, son haqq-hesablarını hesablayaraq ödəniş üçün təqdim etmək
- İşçilər tərəfindən təqdim olunan əmək qabiliyyətinin olmaması vərəqələri üzrə ödənişləri hesablayaraq təqdim etmək
- Qanunvericiliyə müvafiq olaraq aliment, məhkəmə qərarı əsasında digər tutulmaları və s. həyata keçirmək
- Əməkhaqqı və digər ödənişlərlə bağlı işçilərin sorğularını cavablandırmaq
- Vəzifə öhdəliklərini və rəhbərlik tərəfindən verilən şifahi/ yazılı tapşırıqları icra etmək
- Cavabdeh oldugu iş sahələri üzrə müvafiq hesabatları hazırlamaq
- Dövlət orqanlarına statistik hesabatlar verilməsi
Vəzifənin tələbləri:
- Ali təhsil(HR,Biznesin İdarəedilməsi və Psixologiya üstünlükdür)
- İR-da 6 aydan çox təcrübə
- Səlis Azərbaycan dili,orta rus və ingilis dilləri
- Əla MS Office proqramları bilikləri
- 1C və excel
- Komanda işi və əməkdaşlıq
Biz nə təklif edirik?
- Rəqabətli kompensasiya
- Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar
- Əlavə imtiyazlar
- Performansa əsaslanan mədəniyyət
- Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları
- Karyera inkişaf imkanı
- Hibrid iş imkanı
- Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi
- Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma
- Beynəlxalq təcrübə
- Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda
- Kross-funksional əməkdaşlıq
- Təcrübə mübadiləsi
Maraqlanan namizədlər Müraciət Et düyməsində qeyd olunan link-ə daxil ola bilərlər. Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
***
Function: Human Resources
Work graphic: 5 days a week, from 09:00 to 18:00.
Your main job responsibilities as a Payroll Services Specialist
- To calculate salaries and advance payments of company employees in accordance with the requirements of current legislation and other legal acts and present the calculations for payment.
- To calculate bonuses, financial aid and other allowances and payments to be given to employees
- To calculate the vacation balances, compensations, last computation and present them for payment.
- To calculate the payments based on the documents indicating lack of work capacity presented by employees and proceed for payment.
- To realize deductions in accordance with legislation as per the alimony and other payments.
- To answer the employee requests about salary and other payments.
- To execute job responsibilities and verbal / written instructions by management.
- To prepare corresponding reports regarding responsible working areas
- Inroduction of statistical reports to govermental agencies
Your job requirements:
- Higher Education(HR, Business Management and Psychology are preferable)
- More than 6 months of experience in HR
- Knowledge and understanding of Labor Legislation
- Fluent Azerbaijani,intermediate russian and english language skills
- Excellent MS Office programs skills
- 1C and excel
- Teamwork and cooperation
What we offer?
- Competitive compensation
- Incentives and bonuses based on performance
- Fringe benefits
- Performance-driven culture
- Diversified learning and development opportunities
- Career growth opportunity
- Hybrid work opportunity
- Unique experience of working in the most dynamic industry
- Innovative products and digitalization
- International experience
- Amazing team of highly skilled professionals
- Cross-functional collaboration
- Experience sharing
Interested candidates can apply via the link in the Apply for job button. We are committed to fostering a workplace culture that respects equality, values differences, treasures inclusivity and cherishes belonging.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.