Azerconnect Group



Şirkət haqqında:

Azerconnect Group ölkəmizin dinamik şəkildə inkişaf edən İKT və yüksək texnologiyalar sahələrində fəaliyyət göstərir.


2013-cü ildə təsis edilmiş Azerconnect Group rəqəmsal qloballaşma prosesləri fonunda ən yaxşı qlobal təcrübələri öz əməliyyatlarına inteqrasiya edir. 


Azerconnect Group mobil, internet, beynəlxalq kanalların təşkili, FinTech, AdTech və Media/TV kimi rəqəmsal xidmətlər təqdim edir.


Azerconnect Group müxtəlif ölkələrdə enerji, telekommunikasiya, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən NEQSOL Holding beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.

Əlaqə vasitələri:




Əməkhaqqı Xidmətləri üzrə Mütəxəssis / Payroll Services Specialist

Funksiya: İnsan Resursları 

İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək.

Əməkhaqqı Xidmətləri üzrə Mütəxəssis olaraq Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:

  • Mövcud qanunvericilik və digər normativ-hüquqi aktların tələblərinə uyğun olaraq şirkət əməkdaşlarının əməkhaqqını və avanslarını hesablayaraq ödəniş üçün təqdim etmək
  • İşçilərə verilən mükafat, maddi yardım və digər növ mükafat və ödənişləri hesablamaq
  • İşçilərin məzuniyyət haqlarını, kompensasiyalarını, son haqq-hesablarını hesablayaraq ödəniş üçün təqdim etmək
  • İşçilər tərəfindən təqdim olunan əmək qabiliyyətinin olmaması vərəqələri üzrə ödənişləri hesablayaraq təqdim etmək
  • Qanunvericiliyə müvafiq olaraq aliment, məhkəmə qərarı əsasında digər tutulmaları və s. həyata keçirmək
  • Əməkhaqqı və digər ödənişlərlə bağlı işçilərin sorğularını cavablandırmaq
  • Vəzifə öhdəliklərini və rəhbərlik tərəfindən verilən şifahi/ yazılı tapşırıqları icra etmək 
  • Cavabdeh oldugu iş sahələri üzrə müvafiq hesabatları hazırlamaq 
  • Dövlət orqanlarına statistik hesabatlar verilməsi

Vəzifənin tələbləri:

  • Ali təhsil(HR,Biznesin İdarəedilməsi və Psixologiya üstünlükdür)
  • İR-da 6 aydan çox təcrübə
  • Səlis Azərbaycan dili,orta rus və ingilis dilləri
  • Əla MS Office proqramları bilikləri
  • 1C və excel
  • Komanda işi və əməkdaşlıq

Biz nə təklif edirik? 

  • Rəqabətli kompensasiya
  • Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar
  • Əlavə imtiyazlar
  • Performansa əsaslanan mədəniyyət
  • Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları
  • Karyera inkişaf imkanı
  • Hibrid iş imkanı
  • Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi
  • Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma
  • Beynəlxalq təcrübə
  • Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda
  • Kross-funksional əməkdaşlıq
  • Təcrübə mübadiləsi

Maraqlanan namizədlər Müraciət Et düyməsində qeyd olunan link-ə daxil ola bilərlər. Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

***

Function: Human Resources 

Work graphic: 5 days a week, from 09:00 to 18:00. 

Your main job responsibilities as a Payroll Services Specialist

  • To calculate salaries and advance payments of company employees in accordance with the requirements of current legislation and other legal acts and present the calculations for payment.
  • To calculate bonuses, financial aid and other allowances and payments to be given to employees
  • To calculate the vacation balances, compensations, last computation and present them for payment.
  • To calculate the payments based on the documents indicating lack of work capacity presented by employees and proceed for payment.
  • To realize deductions in accordance with legislation as per the alimony and other payments.
  • To answer the employee requests about salary and other payments.
  • To execute job responsibilities and verbal / written instructions by management.
  • To prepare corresponding reports regarding responsible working areas
  • Inroduction of statistical reports to govermental agencies

Your job requirements:

  • Higher Education(HR, Business Management and Psychology are preferable)
  • More than 6 months of experience in HR
  • Knowledge and understanding of Labor Legislation 
  • Fluent Azerbaijani,intermediate russian and english language skills
  • Excellent MS Office programs skills
  • 1C and excel
  • Teamwork and cooperation

What we offer?

  • Competitive compensation
  • Incentives and bonuses based on performance
  • Fringe benefits
  • Performance-driven culture
  • Diversified learning and development opportunities
  • Career growth opportunity
  • Hybrid work opportunity
  • Unique experience of working in the most dynamic industry
  • Innovative products and digitalization
  • International experience
  • Amazing team of highly skilled professionals
  • Cross-functional collaboration
  • Experience sharing

Interested candidates can apply via the link in the Apply for job button. We are committed to fostering a workplace culture that respects equality, values differences, treasures inclusivity and cherishes belonging.

Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Azerconnect Group



Şirkət haqqında:

Azerconnect Group ölkəmizin dinamik şəkildə inkişaf edən İKT və yüksək texnologiyalar sahələrində fəaliyyət göstərir.


2013-cü ildə təsis edilmiş Azerconnect Group rəqəmsal qloballaşma prosesləri fonunda ən yaxşı qlobal təcrübələri öz əməliyyatlarına inteqrasiya edir. 


Azerconnect Group mobil, internet, beynəlxalq kanalların təşkili, FinTech, AdTech və Media/TV kimi rəqəmsal xidmətlər təqdim edir.


Azerconnect Group müxtəlif ölkələrdə enerji, telekommunikasiya, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən NEQSOL Holding beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.

Əlaqə vasitələri:




Əməkhaqqı Xidmətləri üzrə Mütəxəssis / Payroll Services Specialist

Funksiya: İnsan Resursları 

İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək.

Əməkhaqqı Xidmətləri üzrə Mütəxəssis olaraq Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:

  • Mövcud qanunvericilik və digər normativ-hüquqi aktların tələblərinə uyğun olaraq şirkət əməkdaşlarının əməkhaqqını və avanslarını hesablayaraq ödəniş üçün təqdim etmək
  • İşçilərə verilən mükafat, maddi yardım və digər növ mükafat və ödənişləri hesablamaq
  • İşçilərin məzuniyyət haqlarını, kompensasiyalarını, son haqq-hesablarını hesablayaraq ödəniş üçün təqdim etmək
  • İşçilər tərəfindən təqdim olunan əmək qabiliyyətinin olmaması vərəqələri üzrə ödənişləri hesablayaraq təqdim etmək
  • Qanunvericiliyə müvafiq olaraq aliment, məhkəmə qərarı əsasında digər tutulmaları və s. həyata keçirmək
  • Əməkhaqqı və digər ödənişlərlə bağlı işçilərin sorğularını cavablandırmaq
  • Vəzifə öhdəliklərini və rəhbərlik tərəfindən verilən şifahi/ yazılı tapşırıqları icra etmək 
  • Cavabdeh oldugu iş sahələri üzrə müvafiq hesabatları hazırlamaq 
  • Dövlət orqanlarına statistik hesabatlar verilməsi

Vəzifənin tələbləri:

  • Ali təhsil(HR,Biznesin İdarəedilməsi və Psixologiya üstünlükdür)
  • İR-da 6 aydan çox təcrübə
  • Səlis Azərbaycan dili,orta rus və ingilis dilləri
  • Əla MS Office proqramları bilikləri
  • 1C və excel
  • Komanda işi və əməkdaşlıq

Biz nə təklif edirik? 

  • Rəqabətli kompensasiya
  • Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar
  • Əlavə imtiyazlar
  • Performansa əsaslanan mədəniyyət
  • Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları
  • Karyera inkişaf imkanı
  • Hibrid iş imkanı
  • Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi
  • Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma
  • Beynəlxalq təcrübə
  • Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda
  • Kross-funksional əməkdaşlıq
  • Təcrübə mübadiləsi

Maraqlanan namizədlər Müraciət Et düyməsində qeyd olunan link-ə daxil ola bilərlər. Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

***

Function: Human Resources 

Work graphic: 5 days a week, from 09:00 to 18:00. 

Your main job responsibilities as a Payroll Services Specialist

  • To calculate salaries and advance payments of company employees in accordance with the requirements of current legislation and other legal acts and present the calculations for payment.
  • To calculate bonuses, financial aid and other allowances and payments to be given to employees
  • To calculate the vacation balances, compensations, last computation and present them for payment.
  • To calculate the payments based on the documents indicating lack of work capacity presented by employees and proceed for payment.
  • To realize deductions in accordance with legislation as per the alimony and other payments.
  • To answer the employee requests about salary and other payments.
  • To execute job responsibilities and verbal / written instructions by management.
  • To prepare corresponding reports regarding responsible working areas
  • Inroduction of statistical reports to govermental agencies

Your job requirements:

  • Higher Education(HR, Business Management and Psychology are preferable)
  • More than 6 months of experience in HR
  • Knowledge and understanding of Labor Legislation 
  • Fluent Azerbaijani,intermediate russian and english language skills
  • Excellent MS Office programs skills
  • 1C and excel
  • Teamwork and cooperation

What we offer?

  • Competitive compensation
  • Incentives and bonuses based on performance
  • Fringe benefits
  • Performance-driven culture
  • Diversified learning and development opportunities
  • Career growth opportunity
  • Hybrid work opportunity
  • Unique experience of working in the most dynamic industry
  • Innovative products and digitalization
  • International experience
  • Amazing team of highly skilled professionals
  • Cross-functional collaboration
  • Experience sharing

Interested candidates can apply via the link in the Apply for job button. We are committed to fostering a workplace culture that respects equality, values differences, treasures inclusivity and cherishes belonging.

Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Xəyalındakı işi umano.az ilə tap