Azforel LLC



Şirkət haqqında:

Azforel LLC is the largest aquaculture based farm in the, specializing in the farming of Trout, Salmon and Caviar, which happens to be the largest in the Caucasus. 

Əlaqə vasitələri:




Mühasib

İş şəraiti:

  • İş yeri: AzForel Balıq Təsərrüfatı, Şəmkir, Azərbaycan
  • İş rejimi: Tam ştat – bazar ertəsi – şənbə, saat 08:00 – 17:00
  • Əmək haqqı: Uğurlu namizədin təcrübəsi və bacarıqları nəzərə alınmaqla təyin ediləcək
  • Gəncədən hər gün şirkətə məxsus servis xidməti mövcuddur.

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Mühasibatlıq və maliyyə əməliyyatlarının aparılması: əmək haqqı, borcların idarə olunması, kassanın uçotu və bank əməliyyatlarının düzgün və vaxtında aparılması;
  • Vergi və digər dövlət hesabatlarının hazırlanması və qanunvericiliyə uyğun şəkildə təqdim olunması;
  • Şirkətin və fəaliyyət yerinin maliyyə və hüquqi qaydalarına, o cümlədən pul dövriyyəsi, hesabatlılıq və lisenziyalaşma tələblərinə uyğun fəaliyyət göstərmək;
  • Enerji və əmək haqqı xərclərinə nəzarət etmək, optimallaşdırma və səmərəlilik üzrə təşəbbüslər irəli sürmək;
  • Yeni texnologiya və sistemlərə inteqrasiya olunaraq iş proseslərini sadələşdirmək və vaxt itkilərini minimuma endirmək;
  • Bütün təsərrüfat personalı ilə əlaqədə olmaq və gələn fakturaların düzgün və vaxtında uçota alınmasını təmin etmək;
  • Həftəlik əsasda aparılan bütün mühasibatlıq prosedurlarının detallaşdırılmış şəkildə sənədləşdirilməsi və bu hesabatların strukturlaşdırılmış formatda Baş Ofisə təqdim olunması;
  • Ay sonu bağlanış prosesində Direktor müşavirinə dəstək göstərmək, ay sonu mühasibat jurnallarını hazırlamaq;
  • Əmək haqqı və bağlı xərclər üzrə balans hesabatlarını tərtib etmək və analizlərini təqdim etmək;
  • Vergi, DSMF və digər dövlət orqanlarına təqdim olunan sənədlərin düzgünlüyünü yoxlamaq və vaxtında təqdim edilməsini təmin etmək.

Namizədə olan tələblər:

  • Maliyyə və ya mühasibatlıq üzrə ali təhsil;
  • Qida və ya kənd təsərrüfatı sahəsində, xüsusən maliyyə şöbəsində ən azı 3 il təcrübə;
  • MS Excel proqramında yüksək səviyyəli bacarıq (məlumatların analizi, Pivot Tables, formulalar və s.);
  • Mühasibatlıq proqram təminatı (ERP sistemləri) və dövlət sistemləri ilə işləmək təcrübəsi;
  • Vergi Məcəlləsi və yerli maliyyə qanunvericiliyi üzrə praktiki biliklər;
  • Maliyyə hesabatlarının, büdcələrin və proqnozların hazırlanmasında təcrübə;
  • Məlumatların konfidensiallığına ciddi yanaşmaq, məsuliyyətli və etibarlı olmaq;
  • Komandada işləmək və rəhbərliklə səmərəli ünsiyyət qurmaq bacarığı.

Biz təklif edirik:

  • Peşəkar və sistemli işləyən komandada fəaliyyət imkanı;
  • Gəncə şəhərindən hər gün gediş-gəliş üçün şirkət servisi;
  • Vaxtında ödənilən əmək haqqı və uzunmüddətli əməkdaşlıq perspektivi;

Maraqlanan namizədlər cv-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Azforel LLC



Şirkət haqqında:

Azforel LLC is the largest aquaculture based farm in the, specializing in the farming of Trout, Salmon and Caviar, which happens to be the largest in the Caucasus. 

Əlaqə vasitələri:




Mühasib

İş şəraiti:

  • İş yeri: AzForel Balıq Təsərrüfatı, Şəmkir, Azərbaycan
  • İş rejimi: Tam ştat – bazar ertəsi – şənbə, saat 08:00 – 17:00
  • Əmək haqqı: Uğurlu namizədin təcrübəsi və bacarıqları nəzərə alınmaqla təyin ediləcək
  • Gəncədən hər gün şirkətə məxsus servis xidməti mövcuddur.

Əsas vəzifə öhdəlikləri:

  • Mühasibatlıq və maliyyə əməliyyatlarının aparılması: əmək haqqı, borcların idarə olunması, kassanın uçotu və bank əməliyyatlarının düzgün və vaxtında aparılması;
  • Vergi və digər dövlət hesabatlarının hazırlanması və qanunvericiliyə uyğun şəkildə təqdim olunması;
  • Şirkətin və fəaliyyət yerinin maliyyə və hüquqi qaydalarına, o cümlədən pul dövriyyəsi, hesabatlılıq və lisenziyalaşma tələblərinə uyğun fəaliyyət göstərmək;
  • Enerji və əmək haqqı xərclərinə nəzarət etmək, optimallaşdırma və səmərəlilik üzrə təşəbbüslər irəli sürmək;
  • Yeni texnologiya və sistemlərə inteqrasiya olunaraq iş proseslərini sadələşdirmək və vaxt itkilərini minimuma endirmək;
  • Bütün təsərrüfat personalı ilə əlaqədə olmaq və gələn fakturaların düzgün və vaxtında uçota alınmasını təmin etmək;
  • Həftəlik əsasda aparılan bütün mühasibatlıq prosedurlarının detallaşdırılmış şəkildə sənədləşdirilməsi və bu hesabatların strukturlaşdırılmış formatda Baş Ofisə təqdim olunması;
  • Ay sonu bağlanış prosesində Direktor müşavirinə dəstək göstərmək, ay sonu mühasibat jurnallarını hazırlamaq;
  • Əmək haqqı və bağlı xərclər üzrə balans hesabatlarını tərtib etmək və analizlərini təqdim etmək;
  • Vergi, DSMF və digər dövlət orqanlarına təqdim olunan sənədlərin düzgünlüyünü yoxlamaq və vaxtında təqdim edilməsini təmin etmək.

Namizədə olan tələblər:

  • Maliyyə və ya mühasibatlıq üzrə ali təhsil;
  • Qida və ya kənd təsərrüfatı sahəsində, xüsusən maliyyə şöbəsində ən azı 3 il təcrübə;
  • MS Excel proqramında yüksək səviyyəli bacarıq (məlumatların analizi, Pivot Tables, formulalar və s.);
  • Mühasibatlıq proqram təminatı (ERP sistemləri) və dövlət sistemləri ilə işləmək təcrübəsi;
  • Vergi Məcəlləsi və yerli maliyyə qanunvericiliyi üzrə praktiki biliklər;
  • Maliyyə hesabatlarının, büdcələrin və proqnozların hazırlanmasında təcrübə;
  • Məlumatların konfidensiallığına ciddi yanaşmaq, məsuliyyətli və etibarlı olmaq;
  • Komandada işləmək və rəhbərliklə səmərəli ünsiyyət qurmaq bacarığı.

Biz təklif edirik:

  • Peşəkar və sistemli işləyən komandada fəaliyyət imkanı;
  • Gəncə şəhərindən hər gün gediş-gəliş üçün şirkət servisi;
  • Vaxtında ödənilən əmək haqqı və uzunmüddətli əməkdaşlıq perspektivi;

Maraqlanan namizədlər cv-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap