Azerconnect Group



Şirkət haqqında:

Azerconnect Group ölkəmizin dinamik şəkildə inkişaf edən İKT və yüksək texnologiyalar sahələrində fəaliyyət göstərir.


2013-cü ildə təsis edilmiş Azerconnect Group rəqəmsal qloballaşma prosesləri fonunda ən yaxşı qlobal təcrübələri öz əməliyyatlarına inteqrasiya edir. 


Azerconnect Group mobil, internet, beynəlxalq kanalların təşkili, FinTech, AdTech və Media/TV kimi rəqəmsal xidmətlər təqdim edir.


Azerconnect Group müxtəlif ölkələrdə enerji, telekommunikasiya, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən NEQSOL Holding beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.

Əlaqə vasitələri:




Mərkəzi dəstək üzrə mütəxəssis/ Central Support Specialist

Funksiya: Şəbəkə Texnologiyaları
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz

Mərkəzi dəstək üzrə mütəxəssis olaraq Sizin vəzifə öhdəlikləriniz:

  • NW/IT/Fix üzrə Sifariş sorğularının yaradılması, yenidən yaradılması. Düzəlişlərin olunması, təsdiq mərhələsinə nəzarət, alış sifarişlərinin yaradılmasına nəzarət;
  • Yaradılmış Sifariş sorğularının statusu barədə daxili sorğuçulara müvafiq sistem üzərindən məlumat vermək;
  • NW/IT/Fix üzrə sənədləri idarə etmək: Sənədlərin maliyyə şöbəsinin tələblərinə, müvafiq Alış Sifarişinə uyğunluğunu yoxlamaq, sənədlərin müvafiq sistem üzərindən qeydiyyatdan keçirilib daxili sorğuçular tərəfindən təsdiqlənməsini təmin etmək və maliyyə şöbəsinə təqdim etmək, ödəniş prosesini izləmək, problemli məslələri həll etmək əks halda rəhbərliyə məlumat vermək;
  • Açıq öhdəliklərin və satınalmaların bağlanması;
  • Maliyyə şöbəsinə görülmüş işlər barəsində aylıq hesabatlar təqdim etməyə dəstək olmaq, il sonu maliyyə hesabatlarını bağlamaq üçün lazım olan analizləri hazırlamağa dəstək olmaq;
  • Texniki Layihə İdarəetməsi heyətinə dəstək göstərmək, Sifariş sorğuları, Aliş Sifarişləri, hesablar ve təhvil təslim aktlari, onlarin statusları barədə məlumat təqdim etmək;
  • Yaradılmış ve sorğulanmış Sifariş Sorguları, alinmiş və islənmiş sənədlər, bağlanmış açıq ödənişlər və açıq Alış Sifarişləri barədə yenilənmiş hesabatlar təqdim etmək;
  • Vəzifə öhdəliklərini və rəhbərlik tərəfindən verilən sifahi/ yazılı tapşırıqları icra etmək;
  • Həvalə olunan tapşırıqları şirkətdaxili prosedur/siyasət/təlimatlara uyğun həyata keçirmək;
  • Şirkətə aid məlumatların məxfiliyini təmin etmək.

Vəzifənin tələbləri:

  • Hər hansı sahə üzrə magistr və ya bakalavr dərəcəsi;
  • Texniki sahələr (telekommunikasiya, İT, elektronika mühəndisliyi) üzrə təhsil alanlara üstünlük veriləcək;
  • Sənədləşmə işini yaxşı bilmək;
  • Büdcə və maliyyə sahəsi barədə məlumatlı olmaq;
  • Telekommunikasiya şəbəkəsini yaxşı səviyyədə bilmək;
  • Maliyyə, satınalma və maddi-texniki təminat prinsiplərini yaxşı bilmək;
  • Hesabat vermə bacarıqları;
  • Mobil və sabit telekommunikasiya haqqında ümumi anlayışa malik olmaq;
  • Sənədlərlə iş, uçot hesabatı və ya telekommunikasiya sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan dili – şifahi və yazılı – əla səviyyədə, ingilis dili – şifahi və yazılı – yaxşı səviyyədə bilmək. 

Xüsusi tələblər:

  • Əla ünsiyyət bacarıqları;
  • Komandada işləmək bacarıqları;
  • Məlumat bazasının yaradılması və idarə edilməsi;
  • Təhlil bacarığı;
  • Təqdimat bacarığı.

Biz nə təklif edirik? 

  • Rəqabətli kompensasiya
  • Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar
  • Əlavə imtiyazlar
  • Performansa əsaslanan mədəniyyət
  • Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları
  • Karyera inkişaf imkanı
  • Hibrid iş imkanı
  • Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi
  • Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma
  • Beynəlxalq təcrübə
  • Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda
  • Kross-funksional əməkdaşlıq
  • Təcrübə mübadiləsi

Maraqlanan namizədlər Müraciət Et düyməsində qeyd olunan link-ə daxil ola bilərlər. Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

--------
Function: Network Technologies
Working schedule: 5 days a week, from 09:00 to 18:00. Based on nature of the work you will be able to work from office and from home

Your responsibilities as Central Support Specialist:

  • Creation, re-creation, update of NW/IT/Fix realated Purchase reqeustions, monitor approval process, monitor Purchase Order creation within given deadlines;
  • Inform PR status to relevant requestors over the relevant tools;
  • Document management of NW/IT/Fix documents: Recheck the consistency of received documents to financial and Po requirements, ensure approval of documents by internal requestors via relevant tools, provide approved document for payment and monitor payment process, solve problems with payment, otherwise to escalate to management;
  • Closure of open commitments & purchases;
  • Support for providing WIP & accruals reports, MNO cross charges to Finance, support for creating and analyzing actual and landing reports;
  • Support to Technical Project Management with status info provision of PR, PO, acts and invoices;
  • To provide updated reports for created/requested PRs, received/processed documents, closed open payments, and open POs;
  • To execute job responsibilities and verbal/ written instructions by management;
  • To execute assigned tasks in compliance with the procedures/policy/instructions;
  • To keep confidentiality of the company data.

Position requirements:

  • Master's or Bachelor's degree in any field;
  • Preference will be given to candidates with a degree in technical fields (telecommunications, IT, electronics engineering);
  • Strong knowledge of documentation processes;
  • Knowledge of budgeting and finance;
  • Good understanding of telecommunication networks;
  • Strong knowledge of finance, procurement, and material-technical supply principles;
  • Reporting skills;
  • General understanding of mobile and fixed telecommunications;
  • Minimum 1 year of experience in documentation, accounting reports, or telecommunications;
  • Azerbaijani language – excellent verbal and written skills; English language – good verbal and written skills.

Special requirements:

  • Excellent communicator;
  • Team player;
  • Data Base creation and administration;
  • Analytical skills;
  • Presentation skills.

What we offer?

  • Competitive compensation
  • Incentives and bonuses based on performance
  • Fringe benefits
  • Performance-driven culture
  • Diversified learning and development opportunities
  • Career growth opportunity
  • Hybrid work opportunity
  • Unique experience of working in the most dynamic industry
  • Innovative products and digitalization
  • International experience
  • Amazing team of highly skilled professionals
  • Cross-functional collaboration
  • Experience sharing

Interested candidates can apply via the link in the Apply for job button. Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Azerconnect Group



Şirkət haqqında:

Azerconnect Group ölkəmizin dinamik şəkildə inkişaf edən İKT və yüksək texnologiyalar sahələrində fəaliyyət göstərir.


2013-cü ildə təsis edilmiş Azerconnect Group rəqəmsal qloballaşma prosesləri fonunda ən yaxşı qlobal təcrübələri öz əməliyyatlarına inteqrasiya edir. 


Azerconnect Group mobil, internet, beynəlxalq kanalların təşkili, FinTech, AdTech və Media/TV kimi rəqəmsal xidmətlər təqdim edir.


Azerconnect Group müxtəlif ölkələrdə enerji, telekommunikasiya, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən NEQSOL Holding beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.

Əlaqə vasitələri:




Mərkəzi dəstək üzrə mütəxəssis/ Central Support Specialist

Funksiya: Şəbəkə Texnologiyaları
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək. İşin tələblərinə əsasən ofisdən və evdən çalışa biləcəksiniz

Mərkəzi dəstək üzrə mütəxəssis olaraq Sizin vəzifə öhdəlikləriniz:

  • NW/IT/Fix üzrə Sifariş sorğularının yaradılması, yenidən yaradılması. Düzəlişlərin olunması, təsdiq mərhələsinə nəzarət, alış sifarişlərinin yaradılmasına nəzarət;
  • Yaradılmış Sifariş sorğularının statusu barədə daxili sorğuçulara müvafiq sistem üzərindən məlumat vermək;
  • NW/IT/Fix üzrə sənədləri idarə etmək: Sənədlərin maliyyə şöbəsinin tələblərinə, müvafiq Alış Sifarişinə uyğunluğunu yoxlamaq, sənədlərin müvafiq sistem üzərindən qeydiyyatdan keçirilib daxili sorğuçular tərəfindən təsdiqlənməsini təmin etmək və maliyyə şöbəsinə təqdim etmək, ödəniş prosesini izləmək, problemli məslələri həll etmək əks halda rəhbərliyə məlumat vermək;
  • Açıq öhdəliklərin və satınalmaların bağlanması;
  • Maliyyə şöbəsinə görülmüş işlər barəsində aylıq hesabatlar təqdim etməyə dəstək olmaq, il sonu maliyyə hesabatlarını bağlamaq üçün lazım olan analizləri hazırlamağa dəstək olmaq;
  • Texniki Layihə İdarəetməsi heyətinə dəstək göstərmək, Sifariş sorğuları, Aliş Sifarişləri, hesablar ve təhvil təslim aktlari, onlarin statusları barədə məlumat təqdim etmək;
  • Yaradılmış ve sorğulanmış Sifariş Sorguları, alinmiş və islənmiş sənədlər, bağlanmış açıq ödənişlər və açıq Alış Sifarişləri barədə yenilənmiş hesabatlar təqdim etmək;
  • Vəzifə öhdəliklərini və rəhbərlik tərəfindən verilən sifahi/ yazılı tapşırıqları icra etmək;
  • Həvalə olunan tapşırıqları şirkətdaxili prosedur/siyasət/təlimatlara uyğun həyata keçirmək;
  • Şirkətə aid məlumatların məxfiliyini təmin etmək.

Vəzifənin tələbləri:

  • Hər hansı sahə üzrə magistr və ya bakalavr dərəcəsi;
  • Texniki sahələr (telekommunikasiya, İT, elektronika mühəndisliyi) üzrə təhsil alanlara üstünlük veriləcək;
  • Sənədləşmə işini yaxşı bilmək;
  • Büdcə və maliyyə sahəsi barədə məlumatlı olmaq;
  • Telekommunikasiya şəbəkəsini yaxşı səviyyədə bilmək;
  • Maliyyə, satınalma və maddi-texniki təminat prinsiplərini yaxşı bilmək;
  • Hesabat vermə bacarıqları;
  • Mobil və sabit telekommunikasiya haqqında ümumi anlayışa malik olmaq;
  • Sənədlərlə iş, uçot hesabatı və ya telekommunikasiya sahəsində ən azı 1 il iş təcrübəsi;
  • Azərbaycan dili – şifahi və yazılı – əla səviyyədə, ingilis dili – şifahi və yazılı – yaxşı səviyyədə bilmək. 

Xüsusi tələblər:

  • Əla ünsiyyət bacarıqları;
  • Komandada işləmək bacarıqları;
  • Məlumat bazasının yaradılması və idarə edilməsi;
  • Təhlil bacarığı;
  • Təqdimat bacarığı.

Biz nə təklif edirik? 

  • Rəqabətli kompensasiya
  • Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar
  • Əlavə imtiyazlar
  • Performansa əsaslanan mədəniyyət
  • Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları
  • Karyera inkişaf imkanı
  • Hibrid iş imkanı
  • Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi
  • Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma
  • Beynəlxalq təcrübə
  • Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda
  • Kross-funksional əməkdaşlıq
  • Təcrübə mübadiləsi

Maraqlanan namizədlər Müraciət Et düyməsində qeyd olunan link-ə daxil ola bilərlər. Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

--------
Function: Network Technologies
Working schedule: 5 days a week, from 09:00 to 18:00. Based on nature of the work you will be able to work from office and from home

Your responsibilities as Central Support Specialist:

  • Creation, re-creation, update of NW/IT/Fix realated Purchase reqeustions, monitor approval process, monitor Purchase Order creation within given deadlines;
  • Inform PR status to relevant requestors over the relevant tools;
  • Document management of NW/IT/Fix documents: Recheck the consistency of received documents to financial and Po requirements, ensure approval of documents by internal requestors via relevant tools, provide approved document for payment and monitor payment process, solve problems with payment, otherwise to escalate to management;
  • Closure of open commitments & purchases;
  • Support for providing WIP & accruals reports, MNO cross charges to Finance, support for creating and analyzing actual and landing reports;
  • Support to Technical Project Management with status info provision of PR, PO, acts and invoices;
  • To provide updated reports for created/requested PRs, received/processed documents, closed open payments, and open POs;
  • To execute job responsibilities and verbal/ written instructions by management;
  • To execute assigned tasks in compliance with the procedures/policy/instructions;
  • To keep confidentiality of the company data.

Position requirements:

  • Master's or Bachelor's degree in any field;
  • Preference will be given to candidates with a degree in technical fields (telecommunications, IT, electronics engineering);
  • Strong knowledge of documentation processes;
  • Knowledge of budgeting and finance;
  • Good understanding of telecommunication networks;
  • Strong knowledge of finance, procurement, and material-technical supply principles;
  • Reporting skills;
  • General understanding of mobile and fixed telecommunications;
  • Minimum 1 year of experience in documentation, accounting reports, or telecommunications;
  • Azerbaijani language – excellent verbal and written skills; English language – good verbal and written skills.

Special requirements:

  • Excellent communicator;
  • Team player;
  • Data Base creation and administration;
  • Analytical skills;
  • Presentation skills.

What we offer?

  • Competitive compensation
  • Incentives and bonuses based on performance
  • Fringe benefits
  • Performance-driven culture
  • Diversified learning and development opportunities
  • Career growth opportunity
  • Hybrid work opportunity
  • Unique experience of working in the most dynamic industry
  • Innovative products and digitalization
  • International experience
  • Amazing team of highly skilled professionals
  • Cross-functional collaboration
  • Experience sharing

Interested candidates can apply via the link in the Apply for job button. Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Xəyalındakı işi umano.az ilə tap