FinexKredit BOKT



Şirkət haqqında:

“Finex Kredit” BOKT maliyyə bazarının real şərtlərini obyektiv qiymətləndirən, çevik faiz siyasəti ilə seçilən, sabit, təcrübəli və rəqabət qabiliyyətli  kredit təşkilatıdır. Bizim peşəkar komandamız uzunmüddətli əməkdaşlıq əsasında müştərilərə və partnyorlara yüksək keyfiyyət standartlarına cavab verən maliyyə xidmətləri göstərir. Üstünlüyümüz uzunmüddətli təcrübəmizi və düzgün qurulmuş komandamızdır. Əlverişli qiymət siyasəti yürüdərək hər zaman müştərilərimizin ehtiyaclarına cavab verən yüksək keyfiyyətli maliyyə xidmətləri göstərəcəyik.

Əlaqə vasitələri:




Baş Ofis üçün Kredit Departamentinin direktoru

Namizədə dair tələblər

  • Ali təhsil (iqtisadi, maliyyə, kredit sahəsi üzrə) iqtisadiyyat sahəsində və maliyyə bazarları sahəsində azı 3 illik iş təcrübəsinin olması;
  • Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankının qayda, prosedur və  təlimatlarını bilmək
  • Qızıldan anlayışı olmaq
  • Lombard, biznes, istehlak və s. kredit məhsulları üzrə satış təcrübəsi olmaq,
  • təhsil və yaxud sertifikatlaşdırılmış kurs, akademiya və s. təcrübədə iştirak etmək
  • Yaş: 25-50
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla), Rus dili (yaxşı səviyyədə) 
  • Komanda ilə işləmək bacarığı
  • İnandırmaq və razı salmaq qabiliyyəti yüksək olmaq
  • Sosial şəbəkə üzərində və e-mail platformalarda yazışmaq qaydalarını bilmək və icra etmək bacarığı
  • Stressə davamlı və öyrənməyə maraqlı, 
  • Yüksək təşkilatçılıq və səlis nitq qabiliyyəti,
  • Diqqətli, Dürüst və Operativ olması
  • Kommunikasiya bacarığının yüksək səviyyədə olmağı
  • Kredit portfelini idarə etmək, müştəri cəlb etmək
  • MKR (Mərkəzləşdirilmiş Kredit Reyestri) – AKB (Azərbaycan Kredit Bürosu) ilə işləmək bacarığı olması
  • Hesabatları vaxtlı vaxtında hazırlayıb təqdim etmək (Mərkəzi Bank və.s qurumlara) 
  • BOKT-nin  strategiyası və onun tərkib hissəsi olan: əməliyyat planının, maliyyə planlaşması, biznes siyasəti, maliyyə hədəflərinin, marketinq planının işlənib hazırlanmasında  iştirak etmək;
  • BOKT-nin kredit siyasətinin formalaşmasında və nəzarətində aparıcı funksiya daşımaq;
  • Müştərilərin mövcud portfelinin monitorinqini aparmaq, maliyyə vəziyyətini təhlil etmək;
  • Kredit portfelinin işlək vəziyyətdə saxlamaq , riskləri idarə etmək, kredit təminatlarının adekvatlığının təmin olunması üçün əməli tədbirlər görmək; 
  • Müqavilə üzrə öhdəliklərini yerinə yetirməyən və kredit müqaviləsi üzrə ödənişləri gecikdirən problemli müştərilərlə iş aparmaq, o cümlədən, bu cür müştərilərlə ünsiyyət qurmaq;
  • Problemli müştərilərlə problemin həlli yolları barədə danışıqlar aparmaq, danışıqlar nəticə vermədikdə qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş digər uyğun hüquqi və müdafiə vasitələri barədə rəhbərliyə təkliflər vermək;
  • BOKT-nin İdarəetmə orqanlarının qərarlarını,Rəhbərliyin əmr və sərəncamlarını icra etmək;
  • Qüvvədə olan qanunvericiliyin və daxili prosedur qaydaların tələblərinə riayət etmək;
  • Fəaliyyəti ilə bağlı olaraq müntəzəm olaraq Rəhbərliyə hesabatlar vermək
  • Kredit departamentinin fəaliyyətini təşkil etmək və idarə etmək, hesabat və təkliflər hazırlamaq;
  •  Kreditin verilməsi planını hazırlamaq,  rəhbəri ilə razılaşdırmaq və həyata keçirmək
  • Kredit portfelinin inkişafı və ödəniş qabiliyyətli yeni müştərilərin cəlb olunması üçün müvafiq tədbirlər görmək;
  • Yeni kredit məhsullarının yaradılmasında aktiv iştirak etmək;
    Ona təhkim olunan əmək funksiyalarını peşəkarlıqla və keyfiyyətlə icra etmək.
  • Tabeçiliyində olan əməkdaşların işini güdəlik olaraq planlaşdırmaq, koordinasiya və nəzarət etmək;
  • Departament işçilərinin vəzifələrini müəyyən etmək və onların işinə nəzarət etmək;
  • İşçiləri qiymətləndirmək və motivasiya etmək;
  • Departamentin fəaliyyətinin Əsasnaməyə uyğun olaraq icrasını təmin etmək;
  • BOKT-nin müştərilərinə yüksək xidmət göstərilməsini təmin etmək; 
  • Bazar konyukturasına uyğun yeni məhsulların yaradılmasına dair  Rəhbərliyə təkliflər vermək;
  • Bu sahədə bazar araşdırılmasını həyata keçirmək , o cümlədən rəqib BOKT-lərin  kredit şərtlərini araşdırmaq;
  • Departament üzrə hədəflərin yerinə yetirilməsini təmin etmək
  • Tabeçiliyində olan əməkdaşların qiymətləndirilməsini həyata keçirmək, onların bilik və bacarıqlarının artırılması üçün lazımi səylər göstərmək (“workshop”ları, təlimləri və müvafiq görüşləri təşkil etmək, ehtiyac olduqda təlimlər keçmək və s.); 
  • Yeni satış / kredit mütəxəssislərin banka cəlb olunarkən, onların seçilməsi prosesində iştirak etmək;
  • Özünün çalışdığı müvafiq sahəyə aid olan Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericiliyinin tələblərini, eləcə də BOKT-nin daxili normativ sənədləri (qayda, təlimatlar, siyəsətlər və s.)  bilmək və onlara riayət etmək.

Əmək haqqı

  • 1500 AZN + bonus.

Qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlər “kredit departamentinin direktoru” başlığından istifadə edərək, öz CV və peşəkar karyera məlumatlarını, 10.06.2025-ci il tarixinədək Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



FinexKredit BOKT



Şirkət haqqında:

“Finex Kredit” BOKT maliyyə bazarının real şərtlərini obyektiv qiymətləndirən, çevik faiz siyasəti ilə seçilən, sabit, təcrübəli və rəqabət qabiliyyətli  kredit təşkilatıdır. Bizim peşəkar komandamız uzunmüddətli əməkdaşlıq əsasında müştərilərə və partnyorlara yüksək keyfiyyət standartlarına cavab verən maliyyə xidmətləri göstərir. Üstünlüyümüz uzunmüddətli təcrübəmizi və düzgün qurulmuş komandamızdır. Əlverişli qiymət siyasəti yürüdərək hər zaman müştərilərimizin ehtiyaclarına cavab verən yüksək keyfiyyətli maliyyə xidmətləri göstərəcəyik.

Əlaqə vasitələri:




Baş Ofis üçün Kredit Departamentinin direktoru

Namizədə dair tələblər

  • Ali təhsil (iqtisadi, maliyyə, kredit sahəsi üzrə) iqtisadiyyat sahəsində və maliyyə bazarları sahəsində azı 3 illik iş təcrübəsinin olması;
  • Azərbaycan Respublikasının Mərkəzi Bankının qayda, prosedur və  təlimatlarını bilmək
  • Qızıldan anlayışı olmaq
  • Lombard, biznes, istehlak və s. kredit məhsulları üzrə satış təcrübəsi olmaq,
  • təhsil və yaxud sertifikatlaşdırılmış kurs, akademiya və s. təcrübədə iştirak etmək
  • Yaş: 25-50
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili (əla), Rus dili (yaxşı səviyyədə) 
  • Komanda ilə işləmək bacarığı
  • İnandırmaq və razı salmaq qabiliyyəti yüksək olmaq
  • Sosial şəbəkə üzərində və e-mail platformalarda yazışmaq qaydalarını bilmək və icra etmək bacarığı
  • Stressə davamlı və öyrənməyə maraqlı, 
  • Yüksək təşkilatçılıq və səlis nitq qabiliyyəti,
  • Diqqətli, Dürüst və Operativ olması
  • Kommunikasiya bacarığının yüksək səviyyədə olmağı
  • Kredit portfelini idarə etmək, müştəri cəlb etmək
  • MKR (Mərkəzləşdirilmiş Kredit Reyestri) – AKB (Azərbaycan Kredit Bürosu) ilə işləmək bacarığı olması
  • Hesabatları vaxtlı vaxtında hazırlayıb təqdim etmək (Mərkəzi Bank və.s qurumlara) 
  • BOKT-nin  strategiyası və onun tərkib hissəsi olan: əməliyyat planının, maliyyə planlaşması, biznes siyasəti, maliyyə hədəflərinin, marketinq planının işlənib hazırlanmasında  iştirak etmək;
  • BOKT-nin kredit siyasətinin formalaşmasında və nəzarətində aparıcı funksiya daşımaq;
  • Müştərilərin mövcud portfelinin monitorinqini aparmaq, maliyyə vəziyyətini təhlil etmək;
  • Kredit portfelinin işlək vəziyyətdə saxlamaq , riskləri idarə etmək, kredit təminatlarının adekvatlığının təmin olunması üçün əməli tədbirlər görmək; 
  • Müqavilə üzrə öhdəliklərini yerinə yetirməyən və kredit müqaviləsi üzrə ödənişləri gecikdirən problemli müştərilərlə iş aparmaq, o cümlədən, bu cür müştərilərlə ünsiyyət qurmaq;
  • Problemli müştərilərlə problemin həlli yolları barədə danışıqlar aparmaq, danışıqlar nəticə vermədikdə qanunvericilikdə nəzərdə tutulmuş digər uyğun hüquqi və müdafiə vasitələri barədə rəhbərliyə təkliflər vermək;
  • BOKT-nin İdarəetmə orqanlarının qərarlarını,Rəhbərliyin əmr və sərəncamlarını icra etmək;
  • Qüvvədə olan qanunvericiliyin və daxili prosedur qaydaların tələblərinə riayət etmək;
  • Fəaliyyəti ilə bağlı olaraq müntəzəm olaraq Rəhbərliyə hesabatlar vermək
  • Kredit departamentinin fəaliyyətini təşkil etmək və idarə etmək, hesabat və təkliflər hazırlamaq;
  •  Kreditin verilməsi planını hazırlamaq,  rəhbəri ilə razılaşdırmaq və həyata keçirmək
  • Kredit portfelinin inkişafı və ödəniş qabiliyyətli yeni müştərilərin cəlb olunması üçün müvafiq tədbirlər görmək;
  • Yeni kredit məhsullarının yaradılmasında aktiv iştirak etmək;
    Ona təhkim olunan əmək funksiyalarını peşəkarlıqla və keyfiyyətlə icra etmək.
  • Tabeçiliyində olan əməkdaşların işini güdəlik olaraq planlaşdırmaq, koordinasiya və nəzarət etmək;
  • Departament işçilərinin vəzifələrini müəyyən etmək və onların işinə nəzarət etmək;
  • İşçiləri qiymətləndirmək və motivasiya etmək;
  • Departamentin fəaliyyətinin Əsasnaməyə uyğun olaraq icrasını təmin etmək;
  • BOKT-nin müştərilərinə yüksək xidmət göstərilməsini təmin etmək; 
  • Bazar konyukturasına uyğun yeni məhsulların yaradılmasına dair  Rəhbərliyə təkliflər vermək;
  • Bu sahədə bazar araşdırılmasını həyata keçirmək , o cümlədən rəqib BOKT-lərin  kredit şərtlərini araşdırmaq;
  • Departament üzrə hədəflərin yerinə yetirilməsini təmin etmək
  • Tabeçiliyində olan əməkdaşların qiymətləndirilməsini həyata keçirmək, onların bilik və bacarıqlarının artırılması üçün lazımi səylər göstərmək (“workshop”ları, təlimləri və müvafiq görüşləri təşkil etmək, ehtiyac olduqda təlimlər keçmək və s.); 
  • Yeni satış / kredit mütəxəssislərin banka cəlb olunarkən, onların seçilməsi prosesində iştirak etmək;
  • Özünün çalışdığı müvafiq sahəyə aid olan Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericiliyinin tələblərini, eləcə də BOKT-nin daxili normativ sənədləri (qayda, təlimatlar, siyəsətlər və s.)  bilmək və onlara riayət etmək.

Əmək haqqı

  • 1500 AZN + bonus.

Qeyd olunan tələblərə uyğun gələn namizədlər “kredit departamentinin direktoru” başlığından istifadə edərək, öz CV və peşəkar karyera məlumatlarını, 10.06.2025-ci il tarixinədək Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap