Bestcomp Group



Şirkət haqqında:

1995-ci ildə yaradılan BestComp Group şirkəti Cənubi Qafqaz və Orta Asiyanın aparıcı İT şirkətlərindən biridir. Beynəlxalq qabaqcıl şirkətlərlə yaxından əməkdaşlıq edərək, BestComp Group geniş çeşiddə məhsul və xidmətlər təklif edir. Bura sistem inteqrasiyası, məlumat mərkəzi həlləri, şəbəkə həlləri, enerji təminatı və soyutma sistemləri, tətbiqetmələr və proqram təminatının hazırlanması, İT sahəsində məsləhət xidmətləri, o cümlədən, distribüsiya xidmətləri daxildir. Uzun illərə dayanan peşəkar biznes yanaşmamız şirkətimizin yüksək səviyyədə müştəri məmnuniyyəti qazanmasına səbəb olmuş və nəticə etibarilə onu bu gün ön sıralarda gedən İT şirkətlərdən birinə çevirmişdir. BestComp Group Hewlett Packard Enterprise, Aruba Networks, Palo Alto, 3CX şirkətlərinin “Platinum”, Hewlett Packard Incorporated, Oracle, Thales, Ncipher şirkətlərinin “Gold”, Fortinet və Snom şirkətlərinin “Silver”, Cisco şirkətinin ən yüksək “Master Security” ixtisaslı “Premier Tərəfdaşı”, APC by Schneider Electric şirkətinin “Elite”, Microsoft şirkətinin distribütoru, Acer, Lenovo, Juniper, Micro Focus, Radware, Vmware, Schneider Electric, Eaton, Tripplite, Sandvine, Gemalto, HID, F5 və dünyanın 50-dən artıq digər qabaqcıl istehsalçısının rəsmi tərəfdaşıdır.

Əlaqə vasitələri:




Help Desk Engineer

Requirements

  • Minimum 1 year of work experience in help desk and technical support
  • Knowledge of Windows 10/11 operating system configuration, troubleshooting, and user management
  • Work experience with Microsoft Office 365 applications (Outlook, Word, Excel, Teams, OneDrive, etc.)
  • Ability to work with Active Directory and Group Policy (creating user accounts, password resets, etc.)
  • Basic knowledge of networking: IP addressing, DNS, DHCP, ping, tracert, VPN, etc.
  • Experience in technical support of computers, printers, scanners, and other office equipment
  • Ability to work with antivirus software and familiarity with basic security measures
  • Experience working with helpdesk and ticketing systems
  • Ability to analyze and solve problems independently
  • Ability to work with technical documentation and prepare reports based on procedures
  • Ability to work effectively in a team and communicate politely with users
  • Intermediate level of technical English (understanding terms, reading, and writing skills)
  • Stress resistance, high sense of responsibility, and initiative

Possession of any of the following certifications is considered an advantage:

  • CompTIA A+
  • Microsoft Certified: Modern Desktop Administrator Associate

Salary: upon the interview

Interested candidates can send their CV to the e-mail address in the Apply for job button by mentioning Help Desk Engineer in the subject line.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Bestcomp Group



Şirkət haqqında:

1995-ci ildə yaradılan BestComp Group şirkəti Cənubi Qafqaz və Orta Asiyanın aparıcı İT şirkətlərindən biridir. Beynəlxalq qabaqcıl şirkətlərlə yaxından əməkdaşlıq edərək, BestComp Group geniş çeşiddə məhsul və xidmətlər təklif edir. Bura sistem inteqrasiyası, məlumat mərkəzi həlləri, şəbəkə həlləri, enerji təminatı və soyutma sistemləri, tətbiqetmələr və proqram təminatının hazırlanması, İT sahəsində məsləhət xidmətləri, o cümlədən, distribüsiya xidmətləri daxildir. Uzun illərə dayanan peşəkar biznes yanaşmamız şirkətimizin yüksək səviyyədə müştəri məmnuniyyəti qazanmasına səbəb olmuş və nəticə etibarilə onu bu gün ön sıralarda gedən İT şirkətlərdən birinə çevirmişdir. BestComp Group Hewlett Packard Enterprise, Aruba Networks, Palo Alto, 3CX şirkətlərinin “Platinum”, Hewlett Packard Incorporated, Oracle, Thales, Ncipher şirkətlərinin “Gold”, Fortinet və Snom şirkətlərinin “Silver”, Cisco şirkətinin ən yüksək “Master Security” ixtisaslı “Premier Tərəfdaşı”, APC by Schneider Electric şirkətinin “Elite”, Microsoft şirkətinin distribütoru, Acer, Lenovo, Juniper, Micro Focus, Radware, Vmware, Schneider Electric, Eaton, Tripplite, Sandvine, Gemalto, HID, F5 və dünyanın 50-dən artıq digər qabaqcıl istehsalçısının rəsmi tərəfdaşıdır.

Əlaqə vasitələri:




Help Desk Engineer

Requirements

  • Minimum 1 year of work experience in help desk and technical support
  • Knowledge of Windows 10/11 operating system configuration, troubleshooting, and user management
  • Work experience with Microsoft Office 365 applications (Outlook, Word, Excel, Teams, OneDrive, etc.)
  • Ability to work with Active Directory and Group Policy (creating user accounts, password resets, etc.)
  • Basic knowledge of networking: IP addressing, DNS, DHCP, ping, tracert, VPN, etc.
  • Experience in technical support of computers, printers, scanners, and other office equipment
  • Ability to work with antivirus software and familiarity with basic security measures
  • Experience working with helpdesk and ticketing systems
  • Ability to analyze and solve problems independently
  • Ability to work with technical documentation and prepare reports based on procedures
  • Ability to work effectively in a team and communicate politely with users
  • Intermediate level of technical English (understanding terms, reading, and writing skills)
  • Stress resistance, high sense of responsibility, and initiative

Possession of any of the following certifications is considered an advantage:

  • CompTIA A+
  • Microsoft Certified: Modern Desktop Administrator Associate

Salary: upon the interview

Interested candidates can send their CV to the e-mail address in the Apply for job button by mentioning Help Desk Engineer in the subject line.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap