Azerconnect Group



Şirkət haqqında:

Azerconnect Group ölkəmizin dinamik şəkildə inkişaf edən İKT və yüksək texnologiyalar sahələrində fəaliyyət göstərir.


2013-cü ildə təsis edilmiş Azerconnect Group rəqəmsal qloballaşma prosesləri fonunda ən yaxşı qlobal təcrübələri öz əməliyyatlarına inteqrasiya edir. 


Azerconnect Group mobil, internet, beynəlxalq kanalların təşkili, FinTech, AdTech və Media/TV kimi rəqəmsal xidmətlər təqdim edir.


Azerconnect Group müxtəlif ölkələrdə enerji, telekommunikasiya, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən NEQSOL Holding beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.

Əlaqə vasitələri:




Technical Budgeting and Reporting Specialist

Funksiya: Şəbəkə Texnologiyaları
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək.
Texniki büdcələmə və hesabatlar üzrə mütəxəssis olaraq Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:

  • Büdcənin düzgün və təyin edilmiş vaxt çərçivəsində hazırlanmasının və ya ona düzəlişlərin edilməsinin Şöbə Rəisləri və Baş Texniki Direktorun/Maliyyə Direktorunun fikirləri və şirkətin məqsədlərinə müvafiq şəkildə həyata keçirilməsini təmin etmək üçün kömək etmək və onlarla məsləhətləşmək və onların razılığını əldə etmək 
  • Xərcləri nəzarətdə saxlamaq üçün büdcə sərəncamçılarının verdiyi məlumatlar əsasında sabit Şəbəkə üzrə aylıq/rüblük/illik büdcə hesabatlarını təyin olunmuş vaxt çərçivəsində hazırlamağa kömək etmək 
  • Təsdiq edilən hər bir Təsdiqetmə və Göndəriş Sorğusu üzrə TS/MS-nin hazırlanmasının büdcəyə uyğun nəzarət olunmasi 
  • Açıq öhdəliklərin və satınalmaların bağlanması 
  • Maliyyə şöbəsinə görülmüş işlər barəsində aylıq hesabatlar təqdim etməye dəstək olmaq, il sonu maliyə hesabatlarını bağlamaq üçün lazım olan analizləri hazırlamağa dəstək olmaq 
  • Texniki Layihə İdarəetməsi heyətinə dəstək göstərmək, layihelrin budcesinin hesablanmasi, bolusdurulmesi və monitor olunması
  • Texniki Satınalma proseslərinin hazırlanmasına dəstək göstərmək 
  • Ümumi büdcəni yeni proqnozlaşdırılan səviyyələrdə nəzarətdə saxlamaq 

Vəzifənin tələbləri:

  • Maliyyə və ya digər müvafiq ixtisas üzrə magistr və ya bakalavr dərəcəsi 
  • Texniki sahələr (telekommunikasiya, İT, elektronika mühəndisliyi) üzrə dərəcəsi olanlara üstünlük veriləcək 
  • Büdcələmə prosesini yaxşı səviyyədə bilmək 
  • Telekommunikasiya şəbəkəsini yaxşı səviyyədə bilmək 
  • Maliyyə, satınalma və maddi-texniki təminat prinsiplərini yaxşı səviyyədə 
  • Maliyyə idarəetməsi və hesabat vermə bacarıqları 
  • Mobil telekommunikasiya ilə bağlı ümumi anlayışı olmaq 
  • Uçot hesabatı üzrə 1 il iş təcrübəsi
  • Büdcə planlaşdırılması və analitika üzrə 1 il iş təcrübəsi olmaq (kapital xərcləri/əməliyyat xəcləri uçotu, EBITDA (vergi, faiz üzrə ödənişlər və amortizasiya ayırmaları çıxılmazdan öncə gəlir), maliyyə hesabatı, gəlir hesabatı və s. ilə bağlı bilikləri olmaq) 
  • MS Office proqramlarını sərbəst şəkildə bilmək (MS Project və MS Excel proqramlarını bilmək mütləqdir) 
  • Azərbaycan dili - əla, İngilis dili - yaxşı, Rus dili - üstünlükdür

Biz nə təklif edirik? 

  • Rəqabətli kompensasiya
  • Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar
  • Əlavə imtiyazlar
  • Performansa əsaslanan mədəniyyət
  • Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları
  • Karyera inkişaf imkanı
  • Hibrid iş imkanı
  • Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi
  • Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma
  • Beynəlxalq təcrübə
  • Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda
  • Kross-funksional əməkdaşlıq
  • Təcrübə mübadiləsi

Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Biz bərabərliyə hörmət edən, fərqlərə dəyər verən, inklüzivliyi qiymətləndirən və aidiyyatı dəyərləndirən iş yeri mədəniyyətini inkişaf etdirməyə sadiqik.

Technical Budgeting and Reporting Specialist

Function: Network Technologies
Working schedule: 5 days a week, from 09:00 to 18:00. 
Your main job responsibilities as a Technical Budgeting and Reporting Specialist

  • Support to coordinate with stakeholders for correctly preparation of next year budget and ensure that budget creation or adjustments are made in accordance with their view and company objectives to achive reporting within given deadlines
  • Support to create and analyze monthly/quarterly/yearly Fix Network related budgeting reports to maintain expenditure controls on the basis of inputs from budget owners to achive reporting within given deadlines
  • Supporting  PR/PO issuance per budget cost center, approved ASR. All PR/PO's approved in correct budget and ASR line
  • Closure of open commitments & purchases 
  • Support for providing WIP & accruals reports, MNO cross charges to Finance, support for creating and analyzing actual and landing reports
  • Support to Technical Project Management in calculation, allocation and monitoring of budget cost
  • Support to technology procurement (Stay in Business, SSJF, , Project cheklist, ASR, Business Cases) sub-processes
  • Control Overall budget (CAPEX & OPEX) to reforecasted levels

Your job requirements:

  • Master or Bachelor’s degree in Finance or related area
  • Degree in a technical subject (Telecommunications, IT, Electronic Engineering) will be an advantage
  • Good Level understanding of budgeting processes
  • Good Level understanding of telecom network
  • Goos Level  understanding of financial, procurement, and logistics principles
  • Financial management and reporting skills
  • Basic Mobile Telecom understanding
  • Accounting Reporting experience 1 year
  • Budget planning & analytics experience 1 year (knowledge of CAPEX/OPEX accounting, EBITDA, Financial Reporting, Revenue Reporting etc.)
  • Advanced user of MS Office (knowledge of MS Project & MS Excel is a must)
  • Azerbaijani language - excellent, English - good, Russian - an advantage

What we offer?

  • Competitive compensation
  • Incentives and bonuses based on performance
  • Fringe benefits
  • Performance-driven culture
  • Diversified learning and development opportunities
  • Career growth opportunity
  • Hybrid work opportunity
  • Unique experience of working in the most dynamic industry
  • Innovative products and digitalization
  • International experience
  • Amazing team of highly skilled professionals
  • Cross-functional collaboration
  • Experience sharing

Interested candidates can apply by clicking the link provided in the "Apply" button.

We are committed to fostering a workplace culture that respects equality, values differences, treasures inclusivity and cherishes belonging.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Azerconnect Group



Şirkət haqqında:

Azerconnect Group ölkəmizin dinamik şəkildə inkişaf edən İKT və yüksək texnologiyalar sahələrində fəaliyyət göstərir.


2013-cü ildə təsis edilmiş Azerconnect Group rəqəmsal qloballaşma prosesləri fonunda ən yaxşı qlobal təcrübələri öz əməliyyatlarına inteqrasiya edir. 


Azerconnect Group mobil, internet, beynəlxalq kanalların təşkili, FinTech, AdTech və Media/TV kimi rəqəmsal xidmətlər təqdim edir.


Azerconnect Group müxtəlif ölkələrdə enerji, telekommunikasiya, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən NEQSOL Holding beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.

Əlaqə vasitələri:




Technical Budgeting and Reporting Specialist

Funksiya: Şəbəkə Texnologiyaları
İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək.
Texniki büdcələmə və hesabatlar üzrə mütəxəssis olaraq Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:

  • Büdcənin düzgün və təyin edilmiş vaxt çərçivəsində hazırlanmasının və ya ona düzəlişlərin edilməsinin Şöbə Rəisləri və Baş Texniki Direktorun/Maliyyə Direktorunun fikirləri və şirkətin məqsədlərinə müvafiq şəkildə həyata keçirilməsini təmin etmək üçün kömək etmək və onlarla məsləhətləşmək və onların razılığını əldə etmək 
  • Xərcləri nəzarətdə saxlamaq üçün büdcə sərəncamçılarının verdiyi məlumatlar əsasında sabit Şəbəkə üzrə aylıq/rüblük/illik büdcə hesabatlarını təyin olunmuş vaxt çərçivəsində hazırlamağa kömək etmək 
  • Təsdiq edilən hər bir Təsdiqetmə və Göndəriş Sorğusu üzrə TS/MS-nin hazırlanmasının büdcəyə uyğun nəzarət olunmasi 
  • Açıq öhdəliklərin və satınalmaların bağlanması 
  • Maliyyə şöbəsinə görülmüş işlər barəsində aylıq hesabatlar təqdim etməye dəstək olmaq, il sonu maliyə hesabatlarını bağlamaq üçün lazım olan analizləri hazırlamağa dəstək olmaq 
  • Texniki Layihə İdarəetməsi heyətinə dəstək göstərmək, layihelrin budcesinin hesablanmasi, bolusdurulmesi və monitor olunması
  • Texniki Satınalma proseslərinin hazırlanmasına dəstək göstərmək 
  • Ümumi büdcəni yeni proqnozlaşdırılan səviyyələrdə nəzarətdə saxlamaq 

Vəzifənin tələbləri:

  • Maliyyə və ya digər müvafiq ixtisas üzrə magistr və ya bakalavr dərəcəsi 
  • Texniki sahələr (telekommunikasiya, İT, elektronika mühəndisliyi) üzrə dərəcəsi olanlara üstünlük veriləcək 
  • Büdcələmə prosesini yaxşı səviyyədə bilmək 
  • Telekommunikasiya şəbəkəsini yaxşı səviyyədə bilmək 
  • Maliyyə, satınalma və maddi-texniki təminat prinsiplərini yaxşı səviyyədə 
  • Maliyyə idarəetməsi və hesabat vermə bacarıqları 
  • Mobil telekommunikasiya ilə bağlı ümumi anlayışı olmaq 
  • Uçot hesabatı üzrə 1 il iş təcrübəsi
  • Büdcə planlaşdırılması və analitika üzrə 1 il iş təcrübəsi olmaq (kapital xərcləri/əməliyyat xəcləri uçotu, EBITDA (vergi, faiz üzrə ödənişlər və amortizasiya ayırmaları çıxılmazdan öncə gəlir), maliyyə hesabatı, gəlir hesabatı və s. ilə bağlı bilikləri olmaq) 
  • MS Office proqramlarını sərbəst şəkildə bilmək (MS Project və MS Excel proqramlarını bilmək mütləqdir) 
  • Azərbaycan dili - əla, İngilis dili - yaxşı, Rus dili - üstünlükdür

Biz nə təklif edirik? 

  • Rəqabətli kompensasiya
  • Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar
  • Əlavə imtiyazlar
  • Performansa əsaslanan mədəniyyət
  • Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları
  • Karyera inkişaf imkanı
  • Hibrid iş imkanı
  • Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi
  • Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma
  • Beynəlxalq təcrübə
  • Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda
  • Kross-funksional əməkdaşlıq
  • Təcrübə mübadiləsi

Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.

Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Biz bərabərliyə hörmət edən, fərqlərə dəyər verən, inklüzivliyi qiymətləndirən və aidiyyatı dəyərləndirən iş yeri mədəniyyətini inkişaf etdirməyə sadiqik.

Technical Budgeting and Reporting Specialist

Function: Network Technologies
Working schedule: 5 days a week, from 09:00 to 18:00. 
Your main job responsibilities as a Technical Budgeting and Reporting Specialist

  • Support to coordinate with stakeholders for correctly preparation of next year budget and ensure that budget creation or adjustments are made in accordance with their view and company objectives to achive reporting within given deadlines
  • Support to create and analyze monthly/quarterly/yearly Fix Network related budgeting reports to maintain expenditure controls on the basis of inputs from budget owners to achive reporting within given deadlines
  • Supporting  PR/PO issuance per budget cost center, approved ASR. All PR/PO's approved in correct budget and ASR line
  • Closure of open commitments & purchases 
  • Support for providing WIP & accruals reports, MNO cross charges to Finance, support for creating and analyzing actual and landing reports
  • Support to Technical Project Management in calculation, allocation and monitoring of budget cost
  • Support to technology procurement (Stay in Business, SSJF, , Project cheklist, ASR, Business Cases) sub-processes
  • Control Overall budget (CAPEX & OPEX) to reforecasted levels

Your job requirements:

  • Master or Bachelor’s degree in Finance or related area
  • Degree in a technical subject (Telecommunications, IT, Electronic Engineering) will be an advantage
  • Good Level understanding of budgeting processes
  • Good Level understanding of telecom network
  • Goos Level  understanding of financial, procurement, and logistics principles
  • Financial management and reporting skills
  • Basic Mobile Telecom understanding
  • Accounting Reporting experience 1 year
  • Budget planning & analytics experience 1 year (knowledge of CAPEX/OPEX accounting, EBITDA, Financial Reporting, Revenue Reporting etc.)
  • Advanced user of MS Office (knowledge of MS Project & MS Excel is a must)
  • Azerbaijani language - excellent, English - good, Russian - an advantage

What we offer?

  • Competitive compensation
  • Incentives and bonuses based on performance
  • Fringe benefits
  • Performance-driven culture
  • Diversified learning and development opportunities
  • Career growth opportunity
  • Hybrid work opportunity
  • Unique experience of working in the most dynamic industry
  • Innovative products and digitalization
  • International experience
  • Amazing team of highly skilled professionals
  • Cross-functional collaboration
  • Experience sharing

Interested candidates can apply by clicking the link provided in the "Apply" button.

We are committed to fostering a workplace culture that respects equality, values differences, treasures inclusivity and cherishes belonging.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Xəyalındakı işi umano.az ilə tap