Ramada Plaza by Wyndham Gəncə



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Satış üzrə direktor

Şöbə: Satış və Marketing

İş yeri - Ramada Plaza by Wyndham Gəncə

Vəzifə öhdəlikləri

  • Otelin satış strategiyalarını hazırlamaq və həyata keçirmək, gəlirləri artırmaq.
  • Satış komandası (catering, tədbir satışı da daxil olmaqla) rəhbərliyi etmək, onları motivasiya etmək.
  • Yeni biznes imkanlarını müəyyənləşdirmək və inkişaf etdirmək (korporativ müştərilər, qruplar, turizm seqmentləri).
  • Əsas müştərilər, turizm agentlikləri, tədbir təşkilatçıları və korporativ hesablarla güclü əlaqələr qurmaq.
  • Marketinq və əməliyyat komandaları ilə əməkdaşlıq edərək xidmət keyfiyyətini təmin etmək.
  • Bazar tendensiyalarını, rəqibləri və müştəri rəylərini analiz etmək və strategiyaları uyğunlaşdırmaq.
  • Satış proqnozları, büdcələr və hesabatlar hazırlayıb rəhbərliyə təqdim etmək.
  • Qrup sifarişləri, konfranslar və xüsusi tədbirlər üçün müqavilələrin danışıqlarını aparmaq və bağlamaq.
  • Şöbə üçün səmərəli satış planı və təbliğat fəaliyyətlərini aparmaq.

Tələblər:

  • Otelçilik və ya qonaqpərvərlik sahəsində satış rəhbərliyi təcrübəsi.
  • Otel əməliyyatları və bazar şəraiti haqqında yaxşı bilik.
  • Güclü danışıqlar, liderlik və kommunikasiya bacarıqları.
  • Müxtəlif komandaları idarə etmək və motivasiya etmək qabiliyyəti.
  • Qonaqpərvərlik, Biznes, Marketinq və ya əlaqəli sahədə təhsil üstünlükdür.
  • CRM və satış idarəetmə proqramlarında təcrübə.
  • Azərbaycan dili, rus və ya ingilis dili mütləqdir 
  • Detallara diqqətli olmaq,
  • Müzakirə və inandırma qabiliyyəti,
  • Kritik düşünmə və təhlil,
  • Problemlərə həll edici yanaşma,
  • Yeniliyə açıqlıq,
  • Yaradıcılıq,
  • Analitik düşünmə,
  • Böyük şəkili görə bilmək, stratejik baxış

Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Ramada Plaza by Wyndham Gəncə



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Satış üzrə direktor

Şöbə: Satış və Marketing

İş yeri - Ramada Plaza by Wyndham Gəncə

Vəzifə öhdəlikləri

  • Otelin satış strategiyalarını hazırlamaq və həyata keçirmək, gəlirləri artırmaq.
  • Satış komandası (catering, tədbir satışı da daxil olmaqla) rəhbərliyi etmək, onları motivasiya etmək.
  • Yeni biznes imkanlarını müəyyənləşdirmək və inkişaf etdirmək (korporativ müştərilər, qruplar, turizm seqmentləri).
  • Əsas müştərilər, turizm agentlikləri, tədbir təşkilatçıları və korporativ hesablarla güclü əlaqələr qurmaq.
  • Marketinq və əməliyyat komandaları ilə əməkdaşlıq edərək xidmət keyfiyyətini təmin etmək.
  • Bazar tendensiyalarını, rəqibləri və müştəri rəylərini analiz etmək və strategiyaları uyğunlaşdırmaq.
  • Satış proqnozları, büdcələr və hesabatlar hazırlayıb rəhbərliyə təqdim etmək.
  • Qrup sifarişləri, konfranslar və xüsusi tədbirlər üçün müqavilələrin danışıqlarını aparmaq və bağlamaq.
  • Şöbə üçün səmərəli satış planı və təbliğat fəaliyyətlərini aparmaq.

Tələblər:

  • Otelçilik və ya qonaqpərvərlik sahəsində satış rəhbərliyi təcrübəsi.
  • Otel əməliyyatları və bazar şəraiti haqqında yaxşı bilik.
  • Güclü danışıqlar, liderlik və kommunikasiya bacarıqları.
  • Müxtəlif komandaları idarə etmək və motivasiya etmək qabiliyyəti.
  • Qonaqpərvərlik, Biznes, Marketinq və ya əlaqəli sahədə təhsil üstünlükdür.
  • CRM və satış idarəetmə proqramlarında təcrübə.
  • Azərbaycan dili, rus və ya ingilis dili mütləqdir 
  • Detallara diqqətli olmaq,
  • Müzakirə və inandırma qabiliyyəti,
  • Kritik düşünmə və təhlil,
  • Problemlərə həll edici yanaşma,
  • Yeniliyə açıqlıq,
  • Yaradıcılıq,
  • Analitik düşünmə,
  • Böyük şəkili görə bilmək, stratejik baxış

Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap