166 Yükdaşıma və Logistika



Şirkət haqqında:

2012-ci ildə fəaliyyətinə bir neçə yük maşını ilə başlayan “166 Yükdaşıma və Logistika” brendi hazırda yükdaşıma və logistika sahəsi üzrə ölkənin qabaqcıl şirkətlərindən biridir. Yüklərin daşınması yalnız ölkədaxili sərhədlərlə məhdudlaşmır, həmçinin beynəlxalq arenada da həyata keçirilir.


Daim müştərilərimizin xidmətində olmaq və operativ xidmət göstərmək məqsədilə 166 qaynar xəttimiz 7/24 ölkənin istənilən nöqtəsindən zəngləri qəbul edir.


Göstərdiyimiz xidmətin müştərilərimizə rahat və əlçatan olması məqsədilə xidmət sahələrimiz genişlənməyə davam edir. Şirkətimiz yükdaşıma sahəsi ilə fəaliyyətə başlasa da, hazırda müxtəlif kompleks xidmətləri – yükdaşıma, logistika, evakuasiya, işçi qüvvəsi, usta, anbar, təmizlik və xalça yuma xidmətlərini müştərilərinə təqdim edib.


Xidmətlərimizin daha əlçatan olması üçün sərfəli qiymət və hər bir bölgəyə xidmət anlayışları ilə çalışırıq.


166 brendi altında fəaliyyət göstərən hər bir xidmətin keyfiyyətinin ölçülməsi bizim üçün olduqca vacibdir. Bu məqsədlə, mütəmadi olaraq müştərilərimizin göstərilən xidmətlər üzrə fikirlərini öyrənir, təklif və iradlarına əsasən xidmət keyfiyyətini daim təkmilləşdiririk. (ISO 9001:2015 - Keyfiyyət İdarəetmə Sistemi, ISO 45001:2018 - Peşə Sağlamlığı və Əməyin Təhlükəsizliyi İdarəetmə Sistemi və ISO 14001:2015 - Ətraf Mühitin İdarəetmə sistemi üzrə beynəlxalq sertifikatları)

Əlaqə vasitələri:




Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis

Namizədə tələblər:  

  • Xanım namizədlər;
  • Təcrübə:  1-3 il satış sahəsində (mütləqdir);
  • Təhsil:  Ali;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili və Rus dili səlis;
  • Ofis proqramı bilikləri: MS Word,MS Excel;
  • Aydın və dəqiq danışıq qabiliyyəti;
  • Komandada işləmə bacarığı;
  • Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı.

Vəzifə Öhdəlikləri: 

  • Qaynar xəttə daxil olan zəngləri cavablandırmaq və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq;
  • Daxil olan bütün müştəri sorğuları ilə işləmək ,müştəriləri lazımi  qaydada məlumatlandırmaq və bütün müştəri sorğuları üzrə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək;
  • Müştərilər üçün satış əməliyyatlarını tamamlamaq.

İş şəraiti:

  • İş qrafiki: 6 günlük iş qrafiki;
  • Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunacaq;
  • Ünvan: Xırdalan şəhəri.

Uyğun namizədlərdən CV-lərini  “Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis” başlığı altında Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



166 Yükdaşıma və Logistika



Şirkət haqqında:

2012-ci ildə fəaliyyətinə bir neçə yük maşını ilə başlayan “166 Yükdaşıma və Logistika” brendi hazırda yükdaşıma və logistika sahəsi üzrə ölkənin qabaqcıl şirkətlərindən biridir. Yüklərin daşınması yalnız ölkədaxili sərhədlərlə məhdudlaşmır, həmçinin beynəlxalq arenada da həyata keçirilir.


Daim müştərilərimizin xidmətində olmaq və operativ xidmət göstərmək məqsədilə 166 qaynar xəttimiz 7/24 ölkənin istənilən nöqtəsindən zəngləri qəbul edir.


Göstərdiyimiz xidmətin müştərilərimizə rahat və əlçatan olması məqsədilə xidmət sahələrimiz genişlənməyə davam edir. Şirkətimiz yükdaşıma sahəsi ilə fəaliyyətə başlasa da, hazırda müxtəlif kompleks xidmətləri – yükdaşıma, logistika, evakuasiya, işçi qüvvəsi, usta, anbar, təmizlik və xalça yuma xidmətlərini müştərilərinə təqdim edib.


Xidmətlərimizin daha əlçatan olması üçün sərfəli qiymət və hər bir bölgəyə xidmət anlayışları ilə çalışırıq.


166 brendi altında fəaliyyət göstərən hər bir xidmətin keyfiyyətinin ölçülməsi bizim üçün olduqca vacibdir. Bu məqsədlə, mütəmadi olaraq müştərilərimizin göstərilən xidmətlər üzrə fikirlərini öyrənir, təklif və iradlarına əsasən xidmət keyfiyyətini daim təkmilləşdiririk. (ISO 9001:2015 - Keyfiyyət İdarəetmə Sistemi, ISO 45001:2018 - Peşə Sağlamlığı və Əməyin Təhlükəsizliyi İdarəetmə Sistemi və ISO 14001:2015 - Ətraf Mühitin İdarəetmə sistemi üzrə beynəlxalq sertifikatları)

Əlaqə vasitələri:




Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis

Namizədə tələblər:  

  • Xanım namizədlər;
  • Təcrübə:  1-3 il satış sahəsində (mütləqdir);
  • Təhsil:  Ali;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili və Rus dili səlis;
  • Ofis proqramı bilikləri: MS Word,MS Excel;
  • Aydın və dəqiq danışıq qabiliyyəti;
  • Komandada işləmə bacarığı;
  • Müştərilərlə ünsiyyət qurma bacarığı.

Vəzifə Öhdəlikləri: 

  • Qaynar xəttə daxil olan zəngləri cavablandırmaq və daxili sistemdə qeydiyyatını aparmaq;
  • Daxil olan bütün müştəri sorğuları ilə işləmək ,müştəriləri lazımi  qaydada məlumatlandırmaq və bütün müştəri sorğuları üzrə yüksək keyfiyyətli xidmət göstərmək;
  • Müştərilər üçün satış əməliyyatlarını tamamlamaq.

İş şəraiti:

  • İş qrafiki: 6 günlük iş qrafiki;
  • Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunacaq;
  • Ünvan: Xırdalan şəhəri.

Uyğun namizədlərdən CV-lərini  “Çağrı mərkəzi üzrə mütəxəssis” başlığı altında Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap