Azericard



Şirkət haqqında:

"Azərikard" MMC Azərbaycanda MasterCard, Visa, American Express, Diners Club, UnionPay və JCB Beynəlxalq Ödəmə Sistemləri tərəfindən tamamilə sertifikatlaşdırılmış ilk prosessinq mərkəzidir. Hal-hazırda “Azərikard” MMC Azərbaycanda, eləcə də onun hüdudlarından kənarda 16 banka prosessinq xidməti göstərir və onların hamısı - Beynəlxalq Ödəmə Sistemlərinin üzvüdür. “Azərikard” MMC telekomunikasiya şirkətlərinin xidmət haqlarının, kommunal xidmətlərin, gömrük rüsumlarının və vergilərin ödənişi, mobil və internet bankçılıq, nağdsız qaydada bir kartdan digər karta pul köçürmələrinin (Kart Transfer, VISA Direct, MasterCard Money Send), VTS, bankomat vasitəsilə sığorta haqlarının və depozitlərin ödənişinin, müxtəlif loyallıq proqramları və s. kimi yeni, müasir və texnoloji layihələrin tətbiqi ilə fəal şəkildə məşğuldur.

Əlaqə vasitələri:




Satınalma üzrə aparıcı mütəxəssis

Vəzifələr:

  • Satınalma Komissiyasının qərarına uyğun olaraq Satıınalma Komissiyasının katiblik funksiyasını həyata keçirmək;
  • Satınalma Komissiyanın nəzarəti altında müəssisənin bütün satınalma metodları üzrə satınalmaların həyata keçirmək və tələb olunan sənədləşmə işlərini daxili qaydalara yerinə yetirmək;
  • Satınalmaların təşkilini və  rəhbərliyin göstərişləri əsasında tələb olunan müxtəlif sənədlərin hazırlanmasını təmin etmək;
  • Tələb olunan predmetlərlə bağlı şirkətlərdən qiymət təkliflərinin alınması, uyğunluğunun yoxlanması və ən optimal təkliflərin komissiyaya təqdim olunmasını təmin etmək;
  • Yerinə yetirilən işlər haqda mütəmadi hesabatların hazırlanması və müvafiq idarətmə orqanına təqdim olunmasını təmin etmək;
  • Fəaliyyətinə dair sənədləri qanunvericiliyə və Şirkətin fəaliyyətini tənzimləyən daxili normativ sənədlərə müvafiq qaydada tərtib etmək;
  • Gördüyü işlərin elektron reyestrini aparmaq;
  • Satınalma zamanı təqdim edilən sənədlərin təhlilini həyata keçirmək və yarana biləcək riskləri öncədən dəyərləndirilməsində iştirak etmək;
  • Komissiyanın fəaliyyətinə uyğun olaraq bazarın təhlili, tələb olunan malların yerli və xarici bazarda araşdırılmasını təmin etmək;
  • Müəssisənin fəaliyyəti ilə bağlı digər əlaqədar işləri və rəhbərliyin göstərişlərini icra etmək.

Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • İş təcrübəsi: ən azı 3 il (satınalmalar sahəsində);
  • Xarici dillər: rus  (yüksək səviyyədə), ingilis (orta səviyyədə);
  • Ofis proqramları (MS Word, Excel, Powerpoint) ilə sərbəst işləmək bacarığı;
  • Dövlət satınalmaları haqqında qanunvericiliyi üzrə bilik;
  • Analitik düşüncə tərzi, ünsiyyət qurmaq bacarığı, kollektivdə işləmək və vaxtın idarə edilməsi bacarığı.

Namizədlər Müraciət Et düyməsində qeyd olunan link-ə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər. Yalnız tələblərə uyğun olan namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Azericard



Şirkət haqqında:

"Azərikard" MMC Azərbaycanda MasterCard, Visa, American Express, Diners Club, UnionPay və JCB Beynəlxalq Ödəmə Sistemləri tərəfindən tamamilə sertifikatlaşdırılmış ilk prosessinq mərkəzidir. Hal-hazırda “Azərikard” MMC Azərbaycanda, eləcə də onun hüdudlarından kənarda 16 banka prosessinq xidməti göstərir və onların hamısı - Beynəlxalq Ödəmə Sistemlərinin üzvüdür. “Azərikard” MMC telekomunikasiya şirkətlərinin xidmət haqlarının, kommunal xidmətlərin, gömrük rüsumlarının və vergilərin ödənişi, mobil və internet bankçılıq, nağdsız qaydada bir kartdan digər karta pul köçürmələrinin (Kart Transfer, VISA Direct, MasterCard Money Send), VTS, bankomat vasitəsilə sığorta haqlarının və depozitlərin ödənişinin, müxtəlif loyallıq proqramları və s. kimi yeni, müasir və texnoloji layihələrin tətbiqi ilə fəal şəkildə məşğuldur.

Əlaqə vasitələri:




Satınalma üzrə aparıcı mütəxəssis

Vəzifələr:

  • Satınalma Komissiyasının qərarına uyğun olaraq Satıınalma Komissiyasının katiblik funksiyasını həyata keçirmək;
  • Satınalma Komissiyanın nəzarəti altında müəssisənin bütün satınalma metodları üzrə satınalmaların həyata keçirmək və tələb olunan sənədləşmə işlərini daxili qaydalara yerinə yetirmək;
  • Satınalmaların təşkilini və  rəhbərliyin göstərişləri əsasında tələb olunan müxtəlif sənədlərin hazırlanmasını təmin etmək;
  • Tələb olunan predmetlərlə bağlı şirkətlərdən qiymət təkliflərinin alınması, uyğunluğunun yoxlanması və ən optimal təkliflərin komissiyaya təqdim olunmasını təmin etmək;
  • Yerinə yetirilən işlər haqda mütəmadi hesabatların hazırlanması və müvafiq idarətmə orqanına təqdim olunmasını təmin etmək;
  • Fəaliyyətinə dair sənədləri qanunvericiliyə və Şirkətin fəaliyyətini tənzimləyən daxili normativ sənədlərə müvafiq qaydada tərtib etmək;
  • Gördüyü işlərin elektron reyestrini aparmaq;
  • Satınalma zamanı təqdim edilən sənədlərin təhlilini həyata keçirmək və yarana biləcək riskləri öncədən dəyərləndirilməsində iştirak etmək;
  • Komissiyanın fəaliyyətinə uyğun olaraq bazarın təhlili, tələb olunan malların yerli və xarici bazarda araşdırılmasını təmin etmək;
  • Müəssisənin fəaliyyəti ilə bağlı digər əlaqədar işləri və rəhbərliyin göstərişlərini icra etmək.

Tələblər:

  • Ali təhsil;
  • İş təcrübəsi: ən azı 3 il (satınalmalar sahəsində);
  • Xarici dillər: rus  (yüksək səviyyədə), ingilis (orta səviyyədə);
  • Ofis proqramları (MS Word, Excel, Powerpoint) ilə sərbəst işləmək bacarığı;
  • Dövlət satınalmaları haqqında qanunvericiliyi üzrə bilik;
  • Analitik düşüncə tərzi, ünsiyyət qurmaq bacarığı, kollektivdə işləmək və vaxtın idarə edilməsi bacarığı.

Namizədlər Müraciət Et düyməsində qeyd olunan link-ə daxil olaraq vakansiyaya müraciət edə bilərlər. Yalnız tələblərə uyğun olan namizədlər müsahibəyə dəvət olunacaqlar.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Xəyalındakı işi umano.az ilə tap