FNK Legal Services and Consulting



Şirkət haqqında:

FNK Services and Consulting LLC is a full service Azerbaijani law firm offering transactional, regulatory, advisory, dispute resolution and tax services. The firm advises a diverse clientele including domestic and international companies, banks and financial institutions, funds, promoter groups and public sector undertakings.

Əlaqə vasitələri:




Mühasib

İş yeri: Bayıl Plaza

Tələblər:

  • Minimum 2-5 il mühasibatlıq sahəsində təcrübə
  • Rus və İngilis dili bilikləri arzuolunandır
  • Mühasibatlıq və vergi qanunvericiliyi üzrə biliklər
  • MS Office, xüsusilə Excel proqramlarında yüksək səviyyə bacarıq
  • Maliyyə hesabatlarının hazırlanması və təhlili bacarığı
  • Komanda ilə işləmə və analitik düşünmə qabiliyyəti

Vəzifələr:

  • Şirkətin maliyyə əməliyyatlarının mühasibatlıq baxımından idarə edilməsi
  • Hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi
  • Vergi öhdəliklərinin yerinə yetirilməsi
  • Müvafiq sənədlərin düzgünlüyünü təmin etmək və arxivləşdirmək
  • Maliyyə əməliyyatlarının düzgünlüyünü yoxlamaq və təhlil etmək

İş şəraiti: 

  • Əməkhaqqı: Təcrübə və biliklərə əsasən müəyyən ediləcək
  • İş saatları: 09:00 - 18:00, Bazar ertəsindən Cümə gününə qədər
  • Əlavə məlumat: Yüksək əmək şəraiti, dostluq mühiti və professional inkişaf imkanları

Namizədlərdən xahiş olunur ki, CV-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərsinlər.

FNK Services and Consulting komandası sizi gözləyir!

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



FNK Legal Services and Consulting



Şirkət haqqında:

FNK Services and Consulting LLC is a full service Azerbaijani law firm offering transactional, regulatory, advisory, dispute resolution and tax services. The firm advises a diverse clientele including domestic and international companies, banks and financial institutions, funds, promoter groups and public sector undertakings.

Əlaqə vasitələri:




Mühasib

İş yeri: Bayıl Plaza

Tələblər:

  • Minimum 2-5 il mühasibatlıq sahəsində təcrübə
  • Rus və İngilis dili bilikləri arzuolunandır
  • Mühasibatlıq və vergi qanunvericiliyi üzrə biliklər
  • MS Office, xüsusilə Excel proqramlarında yüksək səviyyə bacarıq
  • Maliyyə hesabatlarının hazırlanması və təhlili bacarığı
  • Komanda ilə işləmə və analitik düşünmə qabiliyyəti

Vəzifələr:

  • Şirkətin maliyyə əməliyyatlarının mühasibatlıq baxımından idarə edilməsi
  • Hesabatların hazırlanması və təqdim edilməsi
  • Vergi öhdəliklərinin yerinə yetirilməsi
  • Müvafiq sənədlərin düzgünlüyünü təmin etmək və arxivləşdirmək
  • Maliyyə əməliyyatlarının düzgünlüyünü yoxlamaq və təhlil etmək

İş şəraiti: 

  • Əməkhaqqı: Təcrübə və biliklərə əsasən müəyyən ediləcək
  • İş saatları: 09:00 - 18:00, Bazar ertəsindən Cümə gününə qədər
  • Əlavə məlumat: Yüksək əmək şəraiti, dostluq mühiti və professional inkişaf imkanları

Namizədlərdən xahiş olunur ki, CV-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərsinlər.

FNK Services and Consulting komandası sizi gözləyir!

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap