İcbari Sığorta Bürosu



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




İcbari Sığorta Bürosu (İSB) risklərin idarəedilməsi şöbəsinin baş mütəxəssisi

İş yeri: İcbari Sığorta Bürosu 
İş yeri: Bakı.
Vəzifə öhdəlikləri:

  • Tərtib edilmiş aylıq plan və üst rəhbərlərin göstərişlərinə əsasən, struktur bölmələrdə iş fəaliyyətini özündə əks etdirən proses və qaydaların izlənilməsini, epizodik yoxlama və araşdırmalar aparılmasını və hesabatların təşkil edilməsini
  • Struktur bölmələrdə risklərin dəyərləndirilməsi üçün bütün maliyyə əməliyyat və proseslərinin yoxlanışını həyata keçirmək.                                                     
  • Dəyərləndirmə apardığı strukturlarda yoxlama nəticələrinə, müəyyən edilmiş risklərə və aşkarlanan proses boşluqlarına dair aidiyyəti şəxslərə dəyişiklik və əlavələrlə bağlı təkliflər irəli sürmək.                                                   
  • Əməliyyatların davamlı monitorinqini aparmaq, risklərin baş vermə ehtimalını təhlil etmək və proseslər, risklər və nəzarətin təkmilləşdirilməsi üçün təkliflər təqdim etmək.              
  • Əsasnamə ilə nəzərdə tutulmuş səlahiyyətlər çərçivəsində nəzarət a tədbirlərinin həyata keçirilməsi üçün lazımi şərait yaratmaq və bu tədbirləri vaxtında başa çatdırmaq. 
  • Şirkət strukturlarının iş prosesini tənzimləyən prosedur/qayda/təlimatların incələnməsini, layihlər risklərin qiymətləndirilməsi və boşluqlar üzrə tövsiyələrin verilməsini həyata keçirmək.          
  • Yenilənmiş prosedurlar üzrə iş prosesinin uyğunluğunun yoxlanılması və iş icraatının monitorinqini həyata keçirmək .                                               
  • Biznes prosesləri,riskləri SWOT analizlər metodu ilə araşdırmaq və beynəlxalq təcrübə üzrə uyğunlaşdırmaq.                                                  
  • Aparılan yoxlama nəticələri və daxil olan insident məlumatları üzrə reyestrin qurulmasını, risk matriksinin formalaşdırılmasını həyata keçirmək.                            
  • Gündəlik iş prosesi zamanı struktur daxili əməkdaşlardan və ya digər strukturlardan riskli əməliyyatlar barədə daxil olan məlumatlar üzrə risiklərin müəyyən edilməsini və nəzarət alətinin təklif edilməsini, həmçinin, tənzimlənməsi məqsədi ilə prosedurun tərtib edilməsini həyata keçirmək.                                        
  • Əməkdaşlıq etdilən şirkət və tərəfdaşların tərəfindən yol verilmiş neqativ hallar üzrə risklərin və boşluqların  müəyyən edilməsi və bu risklərin şirkətə vura biləcəyi (dəymiş) ziyanın proqnozlaşdırılmasını  və statistikasını tərtib etmək.                                     
  • Hər bir struktur üzrə icra edilən iş axışının təsdiqlənmiş binzes proseslə əhatə edilmə vəziyyətinin statistik təhlilini həyata keçirmək.
  • Görülən işlərlə bağlı həftəlik, aylıq hesabatlar hazırlamaq və birbaşa rəhbərinə təqdim etmək.
  • İş fəaliyyətinə uyğun olaraq birbaşa rəhbəri tərəfindən bildirilən digər tapşırıqları vaxtında və düzgün yerinə yetirmək.
  • Yarana biləcək risklərinin müəyyən edilməsi, qiymətləndirilməsi, ölçülməsi, idarə edilməsi və monitorinq üzrə mexanizmlərin müəyyən edilməsi və tətbiqi üzrə təkliflərin verilməsi;
  • Əməliyyat, bazar, likvdilik və kredit risklərinin idarə edilməsi, minimallaşdırılması ilə bağlı təkliflərin verilməsi və bu istiqamətdə həyata keçirilən tədbirlərdə struktur bölmələrlə birgə iştirak;
  • Erkən xəbərdarlıq sistemlərinin qurulmasında iştirak etmək;
  • Ssenarilərin təhlil edilməsi və Stress testlərin icrası;
  • Ödəniş müddətləri bölgüsü və likvidlik “qəp” təhlili;
  • İnvestisiya portfeli üzrə risklərin təhlili
  • Bazar risklərinin potensial mənfi təsirlərinin təhlili;
  • Müştəri əməliyyatları üzrə şirkətə nüfuz riski yarada biləcək insidentlərin öncədən müəyyən edilməsi və minimallaşdırılması ilə bağlı təkliflərin verilməsi;
  • Daxili və xarici risk faktorlarının müəyyən edilməsi;
  • Şirkətin struktur bölmələrində aparılan biznes proseslərin qiymətləndirilməsi, proses risklərinin aşkarlanması, monitorinqlərin həyata keçirilməsi;
  • Şirkətdə risk mədəniyyətinin aşılanması məqsədilə struktur bölmələrdə risk maarifləndirmə işinin icrası;
  • İnsidentlərin və Risklərin idarəedilməsi sisteminə daxil olan sorğuların vaxtında və operativ şəkildə icrası;
  • Insidentlər üzrə müvafiq hesabatlıqların hazırlanması;
  • Risk insident bazasına daxil olan riskləri analiz edərək lazımı məlumatları toplamaq
  • Büronun fəaliyyəti ilə bağlı əməliyyat və bazar riskləri, həmçinin digər riskləri müəyyən etmək, qiymətləndirmək, onların qarşısını almaq və ya onları daha səmərəli və effektiv idarə etmək imkanı verən tədbirlərin həyata keçirilməsi təklifi vermək
  • Risklərin idarəedilməsinin effektiv həyata keçirilməsi üçün müvafiq struktur bölmələri ilə müntəzəm görüşlər təşkil etmək
  • Risk xəritəsini hazırlamaq və onun icrasının monitorinqini həyata keçirmək
  • Risklərin tanınması və idarə edilməsi baxımından şirkətin fəaliyyətini əhatə edən bütün proseslər, prosedur, normativ sənədlər, yeni məhsul və xidmətlərə rəy vermək
  • Şirkətin hər bir mövcud və ya yeni məhsuluna, proses və tariflərinə baxmaq, onların cəmiyyətin risk siyasətinə uyğunlaşdırılması üçün tədbirlər həyata keçirmək
  • Risklərin idarəedilməsi strategiyası və siyasətinə riayət edilməsinin monitorinqini aparmaq;
  • Risklərin idarəedilməsi ilə bağlı metodologiyaların hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Mütəmadi olaraq risklərin qiymətləndirilməsində iştirak etmək və nəticəsində risk xəritəsini hazırlamaq;
  • Risk limitlərinə riayət olunmasına daimi nəzarəti həyata keçirmək və pozuntular barədə dərhal məlumat vermək;
  • Əməliyyat risklərinin qiymətləndirilməsini və təhlilini həyata keçirmək. Aylıq əsasda risk hesabatlarını hazırlamaq;
  • Risk iştahının hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Risklərin qiymətləndirilməsi və idarə edilməsi məqsədi ilə Büronun digər departamentlərindən, elektron informasiya sistemlərindən, eləcə də xarici mənbələrdən alınmış məlumatları təhlil etmək;
  • Risk məsələləri ilə bağlı şirkətin digər departamentlərinə məsləhətlər vermək və metodoloji yardım göstərmək;
  • İnsidentlərin idarəolunması sistemi çərçivəsində bildirilmiş insidentləri təhlil etmək, risklərin aradan qaldırılması üçün təkliflər vermək;
  • Şirkətin aidiyyəti struktur bölmələri ilə birgə fövqəladə hallar planının hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqlar.

Tələblər:

  • Ali iqtisadi təhsili;
  • Əlaqəli sahədə minimum 2-3 il iş təcrübəsi
  • Analitik düşüncə və problemləri həll etmə bacarığı
  • Komanda ilə işləmək və effektiv ünsiyyət qurmaq bacarığı

Əmək haqqı: razılaşma yolu ilə
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. (CV göndərərkən məktubun “Mövzu” (“Subject”, “Тема”) qismində vakansiyanın adını mütləq qeyd edin, əks halda müraciətlərinizə baxılmayacaq) Uğurlar.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



İcbari Sığorta Bürosu



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




İcbari Sığorta Bürosu (İSB) risklərin idarəedilməsi şöbəsinin baş mütəxəssisi

İş yeri: İcbari Sığorta Bürosu 
İş yeri: Bakı.
Vəzifə öhdəlikləri:

  • Tərtib edilmiş aylıq plan və üst rəhbərlərin göstərişlərinə əsasən, struktur bölmələrdə iş fəaliyyətini özündə əks etdirən proses və qaydaların izlənilməsini, epizodik yoxlama və araşdırmalar aparılmasını və hesabatların təşkil edilməsini
  • Struktur bölmələrdə risklərin dəyərləndirilməsi üçün bütün maliyyə əməliyyat və proseslərinin yoxlanışını həyata keçirmək.                                                     
  • Dəyərləndirmə apardığı strukturlarda yoxlama nəticələrinə, müəyyən edilmiş risklərə və aşkarlanan proses boşluqlarına dair aidiyyəti şəxslərə dəyişiklik və əlavələrlə bağlı təkliflər irəli sürmək.                                                   
  • Əməliyyatların davamlı monitorinqini aparmaq, risklərin baş vermə ehtimalını təhlil etmək və proseslər, risklər və nəzarətin təkmilləşdirilməsi üçün təkliflər təqdim etmək.              
  • Əsasnamə ilə nəzərdə tutulmuş səlahiyyətlər çərçivəsində nəzarət a tədbirlərinin həyata keçirilməsi üçün lazımi şərait yaratmaq və bu tədbirləri vaxtında başa çatdırmaq. 
  • Şirkət strukturlarının iş prosesini tənzimləyən prosedur/qayda/təlimatların incələnməsini, layihlər risklərin qiymətləndirilməsi və boşluqlar üzrə tövsiyələrin verilməsini həyata keçirmək.          
  • Yenilənmiş prosedurlar üzrə iş prosesinin uyğunluğunun yoxlanılması və iş icraatının monitorinqini həyata keçirmək .                                               
  • Biznes prosesləri,riskləri SWOT analizlər metodu ilə araşdırmaq və beynəlxalq təcrübə üzrə uyğunlaşdırmaq.                                                  
  • Aparılan yoxlama nəticələri və daxil olan insident məlumatları üzrə reyestrin qurulmasını, risk matriksinin formalaşdırılmasını həyata keçirmək.                            
  • Gündəlik iş prosesi zamanı struktur daxili əməkdaşlardan və ya digər strukturlardan riskli əməliyyatlar barədə daxil olan məlumatlar üzrə risiklərin müəyyən edilməsini və nəzarət alətinin təklif edilməsini, həmçinin, tənzimlənməsi məqsədi ilə prosedurun tərtib edilməsini həyata keçirmək.                                        
  • Əməkdaşlıq etdilən şirkət və tərəfdaşların tərəfindən yol verilmiş neqativ hallar üzrə risklərin və boşluqların  müəyyən edilməsi və bu risklərin şirkətə vura biləcəyi (dəymiş) ziyanın proqnozlaşdırılmasını  və statistikasını tərtib etmək.                                     
  • Hər bir struktur üzrə icra edilən iş axışının təsdiqlənmiş binzes proseslə əhatə edilmə vəziyyətinin statistik təhlilini həyata keçirmək.
  • Görülən işlərlə bağlı həftəlik, aylıq hesabatlar hazırlamaq və birbaşa rəhbərinə təqdim etmək.
  • İş fəaliyyətinə uyğun olaraq birbaşa rəhbəri tərəfindən bildirilən digər tapşırıqları vaxtında və düzgün yerinə yetirmək.
  • Yarana biləcək risklərinin müəyyən edilməsi, qiymətləndirilməsi, ölçülməsi, idarə edilməsi və monitorinq üzrə mexanizmlərin müəyyən edilməsi və tətbiqi üzrə təkliflərin verilməsi;
  • Əməliyyat, bazar, likvdilik və kredit risklərinin idarə edilməsi, minimallaşdırılması ilə bağlı təkliflərin verilməsi və bu istiqamətdə həyata keçirilən tədbirlərdə struktur bölmələrlə birgə iştirak;
  • Erkən xəbərdarlıq sistemlərinin qurulmasında iştirak etmək;
  • Ssenarilərin təhlil edilməsi və Stress testlərin icrası;
  • Ödəniş müddətləri bölgüsü və likvidlik “qəp” təhlili;
  • İnvestisiya portfeli üzrə risklərin təhlili
  • Bazar risklərinin potensial mənfi təsirlərinin təhlili;
  • Müştəri əməliyyatları üzrə şirkətə nüfuz riski yarada biləcək insidentlərin öncədən müəyyən edilməsi və minimallaşdırılması ilə bağlı təkliflərin verilməsi;
  • Daxili və xarici risk faktorlarının müəyyən edilməsi;
  • Şirkətin struktur bölmələrində aparılan biznes proseslərin qiymətləndirilməsi, proses risklərinin aşkarlanması, monitorinqlərin həyata keçirilməsi;
  • Şirkətdə risk mədəniyyətinin aşılanması məqsədilə struktur bölmələrdə risk maarifləndirmə işinin icrası;
  • İnsidentlərin və Risklərin idarəedilməsi sisteminə daxil olan sorğuların vaxtında və operativ şəkildə icrası;
  • Insidentlər üzrə müvafiq hesabatlıqların hazırlanması;
  • Risk insident bazasına daxil olan riskləri analiz edərək lazımı məlumatları toplamaq
  • Büronun fəaliyyəti ilə bağlı əməliyyat və bazar riskləri, həmçinin digər riskləri müəyyən etmək, qiymətləndirmək, onların qarşısını almaq və ya onları daha səmərəli və effektiv idarə etmək imkanı verən tədbirlərin həyata keçirilməsi təklifi vermək
  • Risklərin idarəedilməsinin effektiv həyata keçirilməsi üçün müvafiq struktur bölmələri ilə müntəzəm görüşlər təşkil etmək
  • Risk xəritəsini hazırlamaq və onun icrasının monitorinqini həyata keçirmək
  • Risklərin tanınması və idarə edilməsi baxımından şirkətin fəaliyyətini əhatə edən bütün proseslər, prosedur, normativ sənədlər, yeni məhsul və xidmətlərə rəy vermək
  • Şirkətin hər bir mövcud və ya yeni məhsuluna, proses və tariflərinə baxmaq, onların cəmiyyətin risk siyasətinə uyğunlaşdırılması üçün tədbirlər həyata keçirmək
  • Risklərin idarəedilməsi strategiyası və siyasətinə riayət edilməsinin monitorinqini aparmaq;
  • Risklərin idarəedilməsi ilə bağlı metodologiyaların hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Mütəmadi olaraq risklərin qiymətləndirilməsində iştirak etmək və nəticəsində risk xəritəsini hazırlamaq;
  • Risk limitlərinə riayət olunmasına daimi nəzarəti həyata keçirmək və pozuntular barədə dərhal məlumat vermək;
  • Əməliyyat risklərinin qiymətləndirilməsini və təhlilini həyata keçirmək. Aylıq əsasda risk hesabatlarını hazırlamaq;
  • Risk iştahının hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Risklərin qiymətləndirilməsi və idarə edilməsi məqsədi ilə Büronun digər departamentlərindən, elektron informasiya sistemlərindən, eləcə də xarici mənbələrdən alınmış məlumatları təhlil etmək;
  • Risk məsələləri ilə bağlı şirkətin digər departamentlərinə məsləhətlər vermək və metodoloji yardım göstərmək;
  • İnsidentlərin idarəolunması sistemi çərçivəsində bildirilmiş insidentləri təhlil etmək, risklərin aradan qaldırılması üçün təkliflər vermək;
  • Şirkətin aidiyyəti struktur bölmələri ilə birgə fövqəladə hallar planının hazırlanmasında iştirak etmək;
  • Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər tapşırıqlar.

Tələblər:

  • Ali iqtisadi təhsili;
  • Əlaqəli sahədə minimum 2-3 il iş təcrübəsi
  • Analitik düşüncə və problemləri həll etmə bacarığı
  • Komanda ilə işləmək və effektiv ünsiyyət qurmaq bacarığı

Əmək haqqı: razılaşma yolu ilə
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər. (CV göndərərkən məktubun “Mövzu” (“Subject”, “Тема”) qismində vakansiyanın adını mütləq qeyd edin, əks halda müraciətlərinizə baxılmayacaq) Uğurlar.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap