Superfon



Şirkət haqqında:

2008-ci ildə əsası qoyulmuş SUPERFON şirkətinin əsas fəaliyyət istiqaməti Mobil telefonların aksesuar və ehtiyat hissələrinin, kiçik məişət əşyalarının Azərbaycanın bütün şəhər və regionlar üzrə satışının həyata keçirilməsindən ibarətdir.


Sizləri peşəkar komandamıza qoşulmağa dəvət edirik.

Əlaqə vasitələri:




Tender üzrə kiçik Mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Tender elanlarının gündəlik monitorinqi
  • Tender sənədlərinin hazırlanması və təqdim edilməsi
  • Müqavilələrin və texniki tapşırıqların hazırlanmasında iştirak
  • Tender nəticələrinin izlənməsi və hesabatların hazırlanması
  • Şirkət maraqlarının tender prosesində qorunması

Tələblər:

  • Ali təhsil (Hüquq, İqtisadiyyat, Menecment, Maliyyə və ya uyğun sahələr üzrə)
  • Tender prosesləri üzrə minimum 1-3 il iş təcrübəsi (xüsusilə dövlət və ya özəl tenderlərlə işləyən namizədlərə üstünlük verilir)
  • E-tender platformalarında işləmə bacarığı
  • Dövlət satınalmaları haqqında qanunvericilik üzrə biliklər
  • Tender sənədlərinin hazırlanması və müqavilələrin təhlili bacarığı
  • MS Office proqramları üzrə biliklər
  • Rus və ya İngilis dili biliyi üstünlükdür

Təminatlar:

  • Nahar ilə təmin edilmə
  • Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı
  • Korporativ mobil nömrə

Müraciət qaydaları:

  • CV-nizi Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına mövzu bölməsində vəzifə adını - “Tender üzrə kiçik  Mütəxəssis” yazıb göndərməklə müraciət edə bilərsiniz. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Superfon



Şirkət haqqında:

2008-ci ildə əsası qoyulmuş SUPERFON şirkətinin əsas fəaliyyət istiqaməti Mobil telefonların aksesuar və ehtiyat hissələrinin, kiçik məişət əşyalarının Azərbaycanın bütün şəhər və regionlar üzrə satışının həyata keçirilməsindən ibarətdir.


Sizləri peşəkar komandamıza qoşulmağa dəvət edirik.

Əlaqə vasitələri:




Tender üzrə kiçik Mütəxəssis

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Tender elanlarının gündəlik monitorinqi
  • Tender sənədlərinin hazırlanması və təqdim edilməsi
  • Müqavilələrin və texniki tapşırıqların hazırlanmasında iştirak
  • Tender nəticələrinin izlənməsi və hesabatların hazırlanması
  • Şirkət maraqlarının tender prosesində qorunması

Tələblər:

  • Ali təhsil (Hüquq, İqtisadiyyat, Menecment, Maliyyə və ya uyğun sahələr üzrə)
  • Tender prosesləri üzrə minimum 1-3 il iş təcrübəsi (xüsusilə dövlət və ya özəl tenderlərlə işləyən namizədlərə üstünlük verilir)
  • E-tender platformalarında işləmə bacarığı
  • Dövlət satınalmaları haqqında qanunvericilik üzrə biliklər
  • Tender sənədlərinin hazırlanması və müqavilələrin təhlili bacarığı
  • MS Office proqramları üzrə biliklər
  • Rus və ya İngilis dili biliyi üstünlükdür

Təminatlar:

  • Nahar ilə təmin edilmə
  • Əmək bazarına uyğun rəqabətli əmək haqqı
  • Korporativ mobil nömrə

Müraciət qaydaları:

  • CV-nizi Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına mövzu bölməsində vəzifə adını - “Tender üzrə kiçik  Mütəxəssis” yazıb göndərməklə müraciət edə bilərsiniz. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap