Fortis Construction



Şirkət haqqında:

Fortis tikinti şirkəti daşınmaz əmlak bazarında öz innovativ layihələri, tikinti prosesində tətbiq etdiyi Avropa texnologiyaları, eləcə də ucaltdığı binaların Bakı şəhərinə xas memari ənənələri əks etdirən orijinal üslubla fərqlənir.

Əlaqə vasitələri:




Office manager

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkətə müraciət edən şəxslərə şəxsən və telefon/email vasitəsilə dəqiq və operativ məlumatların təqdim olunması
  • Gündəlik poçt və çatdırılmaların qəbul edilməsi, çeşidlənməsi və müvafiq bölmələrə yönləndirilməsi
  • Ofis ləvazimatlarının sifarişi və ehtiyat stokun izlənməsi
  • Outlook üzərindən rəhbərliyin və komandanın təqvimlərinin yenilənməsi, görüşlərin təşkil edilməsi
  • Sənədlərin və məlumatların məxfiliyini qorumaq
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların düzgün icra etmək;
  • Gələn qonaqların nəzaklətlə və peşəkarcasına qəbul etmək və qarşılamaq;      
  • Sənədlərin surətini çıxarmaq, skan etmək və fakslamaq, həmçinin qeydlərini aparmaq;                                                                                                                                                

Tələblər:

  • Ali təhsil
  • Minimum 2 il müvafiq sahədə iş təcrübəsi
  • Azərbaycan və Rus dilində səlis danışıq və yazı qabiliyyəti, ingilis dili arzuolunandır
  • MS Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı
  • Təşkilati bacarıqlar, detallara diqqət, ünsiyyət və nəzarət qabiliyyəti
  • Məsuliyyətli və etibarlı yanaşma

Əmək haqqı: Namizədin bilik, iş təcrübəsi və şəxsi keyfiyyətləri əsasında təyin olunacaq

Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər mövzu qismində « Office manager » qeyd etməklə CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərilməlidir

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Fortis Construction



Şirkət haqqında:

Fortis tikinti şirkəti daşınmaz əmlak bazarında öz innovativ layihələri, tikinti prosesində tətbiq etdiyi Avropa texnologiyaları, eləcə də ucaltdığı binaların Bakı şəhərinə xas memari ənənələri əks etdirən orijinal üslubla fərqlənir.

Əlaqə vasitələri:




Office manager

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Şirkətə müraciət edən şəxslərə şəxsən və telefon/email vasitəsilə dəqiq və operativ məlumatların təqdim olunması
  • Gündəlik poçt və çatdırılmaların qəbul edilməsi, çeşidlənməsi və müvafiq bölmələrə yönləndirilməsi
  • Ofis ləvazimatlarının sifarişi və ehtiyat stokun izlənməsi
  • Outlook üzərindən rəhbərliyin və komandanın təqvimlərinin yenilənməsi, görüşlərin təşkil edilməsi
  • Sənədlərin və məlumatların məxfiliyini qorumaq
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların düzgün icra etmək;
  • Gələn qonaqların nəzaklətlə və peşəkarcasına qəbul etmək və qarşılamaq;      
  • Sənədlərin surətini çıxarmaq, skan etmək və fakslamaq, həmçinin qeydlərini aparmaq;                                                                                                                                                

Tələblər:

  • Ali təhsil
  • Minimum 2 il müvafiq sahədə iş təcrübəsi
  • Azərbaycan və Rus dilində səlis danışıq və yazı qabiliyyəti, ingilis dili arzuolunandır
  • MS Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı
  • Təşkilati bacarıqlar, detallara diqqət, ünsiyyət və nəzarət qabiliyyəti
  • Məsuliyyətli və etibarlı yanaşma

Əmək haqqı: Namizədin bilik, iş təcrübəsi və şəxsi keyfiyyətləri əsasında təyin olunacaq

Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər mövzu qismində « Office manager » qeyd etməklə CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərilməlidir

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap