Farchitects LLC



Şirkət haqqında:

Farchitects offers a “turnkey” design option that takes your custom project from architectural concept, through construction, to interior furnishings, detailing and textiles.


Farchitects talented and detailed designers are intimately connected with you from beginning to end of your project, including fine art consultation and procurement.


Interior Specifications:



  • Interior Detailing

  • Lighting Design

  • Project Management Purchasing & Procurement:

  • Furnishings & Custom Built-Ins

  • Window Treatments


Nationally recognized and highly coveted, Farchitects Design Bureau interior design will exceed your expectations while complimenting your unique lifestyle.

Əlaqə vasitələri:




İnsan resursları üzrə mütəxəssis

Öhdəliklər

  • Əmək müqavilələrinin bağlanması, dəyişikliklər və xitam edilməsi ;
  • Əmrlərin, ərizələrin, arayışların və digər sənədlərin hazırlanması ( məzuniyyət, ezamiyyə,, işə qəbul, mükafat və s.) ;
  • Məzuniyyət qrafiklərini tərtib etmək, işçilərə məzuniyyətlərin verilməsinin uçotunu aparmaq, verilən məzuniyyətlərin cədvəl üzrə istifadə edilməsinə nəzarət etmək.
  • Əmək haqqı kartı sifarişlərinin verilməsi;
  • Tabellərin tərtib edilməsi;
  • İcbari sığorta müqavilələrinin bağlanması və əlavələr edilməsi ilə bağlı əməliyyatlar;
  • Kadrlarla bağlı bütün sənədlərin düzgün və vaxtında yığılması, sistemləşdirilməsi və arxivləşdirilməsi;
  • Açıq olan vakansiyaların elana hazırlamaq və yerləşdirmək, CV incələmə, vakansiyalara uyğun namizədlərin seçmək, ilkin müsahibələri təşkil etmək, ilkin işəqəbul müsahibələri ilə bağlı nəticələri hazırlanmaq, müsahibə nəticələri barədə namizədləri xəbərdar etmək
  • Açıq olan vakansiyaların elana hazırlamaq və yerləşdirmək, CV incələmə, vakansiyalara uyğun namizədlərin seçmək, ilkin müsahibələri təşkil etmək, ilkin işəqəbul müsahibələri ilə bağlı nəticələri hazırlanmaq, müsahibə nəticələri barədə namizədləri xəbərdar etmək
  • Ştat cədvəlinin tərtibi, ona müvafiq əlavə və dəyişiklikləri etmək
  • Ezamiyyət sənədlərini rəsmiləşdirmək və qeydiyyatlarını aparmaq
  • İşçilər barədə məlumatların bazaya daxil edilməsi, yenilik və dəyişikliklərin zamanında edilməsi

Bacarıqlar

  • Ali təhsil (müvafiq sahə üzrə üstünlükdür);
  • Kadr sahəsində azı 3 il iş təcrübəsi;
  • Əmək Məcəlləsi və HR sənədləşməsi ilə bağlı praktik biliklər;
  • MS Office proqramlarında (xüsusilə Excel) sərbəst işləmə bacarığı;
  • Diqqətli, məsuliyyətli və sistemli iş qabiliyyəti.

İş şəraiti

  • İş qrafiki: 10:00-18:00
  • İş günləri: 1-5-ci günlər

Müraciət ünvanı: 

  • Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Farchitects LLC



Şirkət haqqında:

Farchitects offers a “turnkey” design option that takes your custom project from architectural concept, through construction, to interior furnishings, detailing and textiles.


Farchitects talented and detailed designers are intimately connected with you from beginning to end of your project, including fine art consultation and procurement.


Interior Specifications:



  • Interior Detailing

  • Lighting Design

  • Project Management Purchasing & Procurement:

  • Furnishings & Custom Built-Ins

  • Window Treatments


Nationally recognized and highly coveted, Farchitects Design Bureau interior design will exceed your expectations while complimenting your unique lifestyle.

Əlaqə vasitələri:




İnsan resursları üzrə mütəxəssis

Öhdəliklər

  • Əmək müqavilələrinin bağlanması, dəyişikliklər və xitam edilməsi ;
  • Əmrlərin, ərizələrin, arayışların və digər sənədlərin hazırlanması ( məzuniyyət, ezamiyyə,, işə qəbul, mükafat və s.) ;
  • Məzuniyyət qrafiklərini tərtib etmək, işçilərə məzuniyyətlərin verilməsinin uçotunu aparmaq, verilən məzuniyyətlərin cədvəl üzrə istifadə edilməsinə nəzarət etmək.
  • Əmək haqqı kartı sifarişlərinin verilməsi;
  • Tabellərin tərtib edilməsi;
  • İcbari sığorta müqavilələrinin bağlanması və əlavələr edilməsi ilə bağlı əməliyyatlar;
  • Kadrlarla bağlı bütün sənədlərin düzgün və vaxtında yığılması, sistemləşdirilməsi və arxivləşdirilməsi;
  • Açıq olan vakansiyaların elana hazırlamaq və yerləşdirmək, CV incələmə, vakansiyalara uyğun namizədlərin seçmək, ilkin müsahibələri təşkil etmək, ilkin işəqəbul müsahibələri ilə bağlı nəticələri hazırlanmaq, müsahibə nəticələri barədə namizədləri xəbərdar etmək
  • Açıq olan vakansiyaların elana hazırlamaq və yerləşdirmək, CV incələmə, vakansiyalara uyğun namizədlərin seçmək, ilkin müsahibələri təşkil etmək, ilkin işəqəbul müsahibələri ilə bağlı nəticələri hazırlanmaq, müsahibə nəticələri barədə namizədləri xəbərdar etmək
  • Ştat cədvəlinin tərtibi, ona müvafiq əlavə və dəyişiklikləri etmək
  • Ezamiyyət sənədlərini rəsmiləşdirmək və qeydiyyatlarını aparmaq
  • İşçilər barədə məlumatların bazaya daxil edilməsi, yenilik və dəyişikliklərin zamanında edilməsi

Bacarıqlar

  • Ali təhsil (müvafiq sahə üzrə üstünlükdür);
  • Kadr sahəsində azı 3 il iş təcrübəsi;
  • Əmək Məcəlləsi və HR sənədləşməsi ilə bağlı praktik biliklər;
  • MS Office proqramlarında (xüsusilə Excel) sərbəst işləmə bacarığı;
  • Diqqətli, məsuliyyətli və sistemli iş qabiliyyəti.

İş şəraiti

  • İş qrafiki: 10:00-18:00
  • İş günləri: 1-5-ci günlər

Müraciət ünvanı: 

  • Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap