Arash Company



Şirkət haqqında:

Arash şirkəti, 1994-cü ildə təsis edilmiş və hazırda Azərbaycanda stomatoloji, kosmetoloji və lazer avadanlıqları və məhsullarının satışında liderlik mövqeyindədir. Şirkətimiz, Candela, Lutronic, Ultrasun,  Zimmer,  Ionto , Owandy, Digimed,  Tokuyama , Meta Biomed , Euronda , Anthogyr, Septodont, İBSA , Medytox , DMG , Cavex, Promoitalia və sair kimi dünyanın aparıcı istehsalçıları ilə əməkdaşlıq edir. Ümumilikdə  48-dək məşhur  brendin məhsullarının satışı ilə məşğul olan şirkətimiz, kosmetologiya, stomatologiya, dermatologiya və lazer sahələrində yüksək keyfiyyətli və orijinal məhsullar təklif edir.

Əlaqə vasitələri:




Texniki servis rəhbəri

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Servis mərkəzinin gündəlik işinin planlanması və tənzimlənməsi
  • Servis personalının idarə olunması və effektiv işinin təşkili
  • Servis mərkəzi daxilində nizam-intizam qaydalarına və  korporativ üsluba riayət olunmasına  nəzarət etmək
  • Servis daxili avadanlıqlarının təmiri və dövri qulluqlarının təşkil olunması
  • Müştərilərin razılığına və loyallığına nail olmaq
  • Texnikalara göstərilən texniki xidmət satışları üzrə qoyulmuş hədəflərə nail olmaq
  • Lazer cihazlarlarının Servis əməkdaşlarının əsas performans göstəricilərinin təhlili və müvafiq qiymətləndirmənin aparılması
  • İdarə etdiyi personalın güclü və zəif tərəflərinin müəyyən edilməsi və müvafiq təlim tədrislərə yönləndirilməsi
  • Servis əməkdaşları ilə mütəmadi toplantıların təşkil olunması və mövcud problemlərin həlli üsullari üzərində işləmək
  • Müştəri müraciətlərinin qısa zamanda həlli və cavablandırılması
  • Texniki xidmət mərkəzinin bütün işlərinə nəzarət edilməsi
  • İstehsalçıların təmir texnologiyalarına riayət edilməsi
  • Texniki xidmətin rəsmləşdirilməsi və müvafiq sənədləşmənin aparılması
  • Texniki nasazlığın və müştəri  tələbatının təyin edilməsi
  • Ehtiyat hissələrinin anbarına nəzarət etmək zəruriyyət yarandıqca tənzimlənməsi
  • Müştəriyə zəruri hallarda texniki xidmət barədə məlumat verilməsi
  • Zəmanətli cihazların zəmanət üzərindən texniki xidmətinin təmin edilməsinə nəzarət edilməsi.
  • Texniki xidmət mərkəzinin iş keyfiyyətinə nəzarət edilməsi
  • Müştəri məmnuniyyəti üçün qoyulan hədəflərin həyata keçirilməsinə cavabdehlik daşınması
  • Daxili proseduralara  və nizam – intizam qaydalarına riayət edilməsi
  • İşçilərə təlimin keçirilməsi

Namizədə qarşı tələblər:

  • Ali təhsil
  • Yaş: 35-45
  • Azərbaycan dili səlis danışıq (ingilis və rus dilləri arzu olunandır)
  • Servisi idarəçiliyi və texniki baxış mühəndisliyi üzrə minimum 3 illik təcrübə
  • Dəqiq, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmaq.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz ya CV formasını Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına, mövzu hissəsinə “Servis rəhbəri” yazaraq göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Arash Company



Şirkət haqqında:

Arash şirkəti, 1994-cü ildə təsis edilmiş və hazırda Azərbaycanda stomatoloji, kosmetoloji və lazer avadanlıqları və məhsullarının satışında liderlik mövqeyindədir. Şirkətimiz, Candela, Lutronic, Ultrasun,  Zimmer,  Ionto , Owandy, Digimed,  Tokuyama , Meta Biomed , Euronda , Anthogyr, Septodont, İBSA , Medytox , DMG , Cavex, Promoitalia və sair kimi dünyanın aparıcı istehsalçıları ilə əməkdaşlıq edir. Ümumilikdə  48-dək məşhur  brendin məhsullarının satışı ilə məşğul olan şirkətimiz, kosmetologiya, stomatologiya, dermatologiya və lazer sahələrində yüksək keyfiyyətli və orijinal məhsullar təklif edir.

Əlaqə vasitələri:




Texniki servis rəhbəri

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Servis mərkəzinin gündəlik işinin planlanması və tənzimlənməsi
  • Servis personalının idarə olunması və effektiv işinin təşkili
  • Servis mərkəzi daxilində nizam-intizam qaydalarına və  korporativ üsluba riayət olunmasına  nəzarət etmək
  • Servis daxili avadanlıqlarının təmiri və dövri qulluqlarının təşkil olunması
  • Müştərilərin razılığına və loyallığına nail olmaq
  • Texnikalara göstərilən texniki xidmət satışları üzrə qoyulmuş hədəflərə nail olmaq
  • Lazer cihazlarlarının Servis əməkdaşlarının əsas performans göstəricilərinin təhlili və müvafiq qiymətləndirmənin aparılması
  • İdarə etdiyi personalın güclü və zəif tərəflərinin müəyyən edilməsi və müvafiq təlim tədrislərə yönləndirilməsi
  • Servis əməkdaşları ilə mütəmadi toplantıların təşkil olunması və mövcud problemlərin həlli üsullari üzərində işləmək
  • Müştəri müraciətlərinin qısa zamanda həlli və cavablandırılması
  • Texniki xidmət mərkəzinin bütün işlərinə nəzarət edilməsi
  • İstehsalçıların təmir texnologiyalarına riayət edilməsi
  • Texniki xidmətin rəsmləşdirilməsi və müvafiq sənədləşmənin aparılması
  • Texniki nasazlığın və müştəri  tələbatının təyin edilməsi
  • Ehtiyat hissələrinin anbarına nəzarət etmək zəruriyyət yarandıqca tənzimlənməsi
  • Müştəriyə zəruri hallarda texniki xidmət barədə məlumat verilməsi
  • Zəmanətli cihazların zəmanət üzərindən texniki xidmətinin təmin edilməsinə nəzarət edilməsi.
  • Texniki xidmət mərkəzinin iş keyfiyyətinə nəzarət edilməsi
  • Müştəri məmnuniyyəti üçün qoyulan hədəflərin həyata keçirilməsinə cavabdehlik daşınması
  • Daxili proseduralara  və nizam – intizam qaydalarına riayət edilməsi
  • İşçilərə təlimin keçirilməsi

Namizədə qarşı tələblər:

  • Ali təhsil
  • Yaş: 35-45
  • Azərbaycan dili səlis danışıq (ingilis və rus dilləri arzu olunandır)
  • Servisi idarəçiliyi və texniki baxış mühəndisliyi üzrə minimum 3 illik təcrübə
  • Dəqiq, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmaq.

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz ya CV formasını Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına, mövzu hissəsinə “Servis rəhbəri” yazaraq göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap