Arash Company

Şirkət haqqında:
Arash şirkəti, 1994-cü ildə təsis edilmiş və hazırda Azərbaycanda stomatoloji, kosmetoloji və lazer avadanlıqları və məhsullarının satışında liderlik mövqeyindədir. Şirkətimiz, Candela, Lutronic, Ultrasun, Zimmer, Ionto , Owandy, Digimed, Tokuyama , Meta Biomed , Euronda , Anthogyr, Septodont, İBSA , Medytox , DMG , Cavex, Promoitalia və sair kimi dünyanın aparıcı istehsalçıları ilə əməkdaşlıq edir. Ümumilikdə 48-dək məşhur brendin məhsullarının satışı ilə məşğul olan şirkətimiz, kosmetologiya, stomatologiya, dermatologiya və lazer sahələrində yüksək keyfiyyətli və orijinal məhsullar təklif edir.
Əlaqə vasitələri:
Texniki servis rəhbəri
Vəzifə öhdəlikləri:
- Servis mərkəzinin gündəlik işinin planlanması və tənzimlənməsi
- Servis personalının idarə olunması və effektiv işinin təşkili
- Servis mərkəzi daxilində nizam-intizam qaydalarına və korporativ üsluba riayət olunmasına nəzarət etmək
- Servis daxili avadanlıqlarının təmiri və dövri qulluqlarının təşkil olunması
- Müştərilərin razılığına və loyallığına nail olmaq
- Texnikalara göstərilən texniki xidmət satışları üzrə qoyulmuş hədəflərə nail olmaq
- Lazer cihazlarlarının Servis əməkdaşlarının əsas performans göstəricilərinin təhlili və müvafiq qiymətləndirmənin aparılması
- İdarə etdiyi personalın güclü və zəif tərəflərinin müəyyən edilməsi və müvafiq təlim tədrislərə yönləndirilməsi
- Servis əməkdaşları ilə mütəmadi toplantıların təşkil olunması və mövcud problemlərin həlli üsullari üzərində işləmək
- Müştəri müraciətlərinin qısa zamanda həlli və cavablandırılması
- Texniki xidmət mərkəzinin bütün işlərinə nəzarət edilməsi
- İstehsalçıların təmir texnologiyalarına riayət edilməsi
- Texniki xidmətin rəsmləşdirilməsi və müvafiq sənədləşmənin aparılması
- Texniki nasazlığın və müştəri tələbatının təyin edilməsi
- Ehtiyat hissələrinin anbarına nəzarət etmək zəruriyyət yarandıqca tənzimlənməsi
- Müştəriyə zəruri hallarda texniki xidmət barədə məlumat verilməsi
- Zəmanətli cihazların zəmanət üzərindən texniki xidmətinin təmin edilməsinə nəzarət edilməsi.
- Texniki xidmət mərkəzinin iş keyfiyyətinə nəzarət edilməsi
- Müştəri məmnuniyyəti üçün qoyulan hədəflərin həyata keçirilməsinə cavabdehlik daşınması
- Daxili proseduralara və nizam – intizam qaydalarına riayət edilməsi
- İşçilərə təlimin keçirilməsi
Namizədə qarşı tələblər:
- Ali təhsil
- Yaş: 35-45
- Azərbaycan dili səlis danışıq (ingilis və rus dilləri arzu olunandır)
- Servisi idarəçiliyi və texniki baxış mühəndisliyi üzrə minimum 3 illik təcrübə
- Dəqiq, intizamlı və işinə qarşı məsuliyyətli olmaq.
Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlər öz ya CV formasını Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına, mövzu hissəsinə “Servis rəhbəri” yazaraq göndərə bilərlər.