Azerconnect Group



Şirkət haqqında:

Azerconnect Group ölkəmizin dinamik şəkildə inkişaf edən İKT və yüksək texnologiyalar sahələrində fəaliyyət göstərir.


2013-cü ildə təsis edilmiş Azerconnect Group rəqəmsal qloballaşma prosesləri fonunda ən yaxşı qlobal təcrübələri öz əməliyyatlarına inteqrasiya edir. 


Azerconnect Group mobil, internet, beynəlxalq kanalların təşkili, FinTech, AdTech və Media/TV kimi rəqəmsal xidmətlər təqdim edir.


Azerconnect Group müxtəlif ölkələrdə enerji, telekommunikasiya, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən NEQSOL Holding beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.

Əlaqə vasitələri:




Corporate Development & Internal Control Intern/Corporate Development & Internal Control Intern

Funksiya:Korporativ İnkişaf və Daxili Nəzarət 

İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək.

Korporativ İnkişaf və Daxili Nəzarət  üzrə Təcrübəçi olaraq Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:

  • Şirkətin korporativ siyasətinə, dəyərlərinə və prosedurlarına uyğunluq 
  • Təyin olunmuş Layihə tapşırıqlarına dəstək göstərmək və kordinasiya etmək 
  • Bütün layihə işlərinin və tapşırıqlarında dəstək göstərmək və layihə fayllarının saxlandığından əmin olmaq 
  • Satınalma proseslərini koordinasiya etmək və dəstək göstərmək  
  • Şirkət siyasətlərinə uyğun olaraq layihə təsdiqlərini koordinasiya etmək 
  • Maraqlı tərəflərdən gələn sorğuları verilmiş hədəf vaxt və büdcə çərçivəsində dəstək və kordinasiya 
  • İcra hesabatı və irəliləmələrin izlənilməsi 
  • Layihə iclasları üçün məsuliyyət daşımaq (Təqdimatları və status məlumatlarını hazırlamaq, iclas gündəliyini tərtib etmək, məlumatları paylamaq, sənədləri vaxtında yeniləmək, qeydləri göndərmək, fəaliyyət maddələrini sənədləşdirmək, qeydləri yaymaq və izləmə alətlərindən istifadə edərək müvafiq statusu yeniləmək) 
  • Rəhbərliyə müvafiq hesabatların hazırlanmasında dəstək göstərmək 
  • Rəhbərlik tərəfindən təyin edilmiş vəzifələrin icrasına cavabdeh olmaq (şifahi və yazılı) 
  • İdarəetmə hesabatları üçün müxtəlif Funksiyalar üzrə şöbələrin  hesabatlarının koordinasiyası daşımaq 

Vəzifənin tələbləri:

  •  Ali təhsil (Yeni məzun) 
  • Layihə idarəetmə baza biliklər (PMİ, Agile and Waterfall və ya Prince 2 standartları barədə məlumat) 
  • Telekom sənayesi üzrə anlayışın olması  üstünlükdür
  • Maliyyə, satınalma, logistika, hüquqi prinsipləri üzrə ilkin anlayışın olması 
  • İş təcrübəsi tələb olunmur
  • Azərbaycan və ingilis dillərini sərbəst bilmək, Rus dilini bilmək üstünlükdür 
  • MS Office-in qabaqcıl istifadəçisi olmaq (xüsusilə MS Excel MS Power Point), 

Biz nə təklif edirik? 

  • Rəqabətli kompensasiya
  • Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar
  • Əlavə imtiyazlar
  • Performansa əsaslanan mədəniyyət
  • Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları
  • Karyera inkişaf imkanı
  • Hibrid iş imkanı
  • Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi
  • Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma
  • Beynəlxalq təcrübə
  • Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda
  • Kross-funksional əməkdaşlıq
  • Təcrübə mübadiləsi

Maraqlanan namizədlər Müraciət Et düyməsində qeyd olunan link-ə daxil ola bilərlər. Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Biz bərabərliyə hörmət edən, fərqlərə dəyər verən, inklüzivliyi qiymətləndirən və aidiyyatı dəyərləndirən iş yeri mədəniyyətini inkişaf etdirməyə sadiqik.

 

***

Function: Corporate Development & Internal Controls

Work graphic: 5 days a week, from 09:00 to 18:00. 

Your main job responsibilities as Corporate Development & Internal Control Intern

  • Compliance on Company corporate policies, values and procedures
  • Support/Coordinate  assigned tasks
  • Support all project administration is completed and project files are maintained
  • Coordinate and support end-to-end procurement processes including technical clarifications
  • Coordinate project approvals as per company policies;
  • Manage requests from stakeholders within the given target time frame and budget
  • Executive reporting & Progress tracking;
  • End-to-end responsibility for project meetings (Prepare presentations and status updates, distribute agendas, document action items, distribute notes and update appropriate status using tracking tools);
  • Preparation of corresponding reports to management;
  • Responsible for execution of tasks assigned by management (verbal & written);
  • Responsible for coordination and consolidation of  reports from various Functions Departments for Managment reporting;

Your job requirements:

  •  Higher education (Fresh Graduate)
  • Project management base knowledge (Knowledge about PMI, Agile and Waterfall and / or Prince 2 standards)
  • Understanding of telecom industry is an advantage
  • Understanding of finance, procurement, logistics, legal inital principles;
  • Work experience is not required
  • Fluent knowledge of Azerbaijani and English languages, Good knowledge of Russian will be an advantage;
  • Advanced user of MS Office (in particular MS Excel &MS Power Point).

What we offer?

  • Competitive compensation
  • Incentives and bonuses based on performance
  • Fringe benefits
  • Performance-driven culture
  • Diversified learning and development opportunities
  • Career growth opportunity
  • Hybrid work opportunity
  • Unique experience of working in the most dynamic industry
  • Innovative products and digitalization
  • International experience
  • Amazing team of highly skilled professionals
  • Cross-functional collaboration
  • Experience sharing

We are committed to fostering a workplace culture that respects equality, values differences, treasures inclusivity and cherishes belonging.

Interested candidates can apply via the link in the Apply for job button.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Azerconnect Group



Şirkət haqqında:

Azerconnect Group ölkəmizin dinamik şəkildə inkişaf edən İKT və yüksək texnologiyalar sahələrində fəaliyyət göstərir.


2013-cü ildə təsis edilmiş Azerconnect Group rəqəmsal qloballaşma prosesləri fonunda ən yaxşı qlobal təcrübələri öz əməliyyatlarına inteqrasiya edir. 


Azerconnect Group mobil, internet, beynəlxalq kanalların təşkili, FinTech, AdTech və Media/TV kimi rəqəmsal xidmətlər təqdim edir.


Azerconnect Group müxtəlif ölkələrdə enerji, telekommunikasiya, yüksək texnologiyalar və tikinti sahələrində fəaliyyət göstərən NEQSOL Holding beynəlxalq şirkətlər qrupunun tərkibinə daxildir.

Əlaqə vasitələri:




Corporate Development & Internal Control Intern/Corporate Development & Internal Control Intern

Funksiya:Korporativ İnkişaf və Daxili Nəzarət 

İş qrafiki: Həftənin 5 günü saat 09:00-dan 18:00-dək.

Korporativ İnkişaf və Daxili Nəzarət  üzrə Təcrübəçi olaraq Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:

  • Şirkətin korporativ siyasətinə, dəyərlərinə və prosedurlarına uyğunluq 
  • Təyin olunmuş Layihə tapşırıqlarına dəstək göstərmək və kordinasiya etmək 
  • Bütün layihə işlərinin və tapşırıqlarında dəstək göstərmək və layihə fayllarının saxlandığından əmin olmaq 
  • Satınalma proseslərini koordinasiya etmək və dəstək göstərmək  
  • Şirkət siyasətlərinə uyğun olaraq layihə təsdiqlərini koordinasiya etmək 
  • Maraqlı tərəflərdən gələn sorğuları verilmiş hədəf vaxt və büdcə çərçivəsində dəstək və kordinasiya 
  • İcra hesabatı və irəliləmələrin izlənilməsi 
  • Layihə iclasları üçün məsuliyyət daşımaq (Təqdimatları və status məlumatlarını hazırlamaq, iclas gündəliyini tərtib etmək, məlumatları paylamaq, sənədləri vaxtında yeniləmək, qeydləri göndərmək, fəaliyyət maddələrini sənədləşdirmək, qeydləri yaymaq və izləmə alətlərindən istifadə edərək müvafiq statusu yeniləmək) 
  • Rəhbərliyə müvafiq hesabatların hazırlanmasında dəstək göstərmək 
  • Rəhbərlik tərəfindən təyin edilmiş vəzifələrin icrasına cavabdeh olmaq (şifahi və yazılı) 
  • İdarəetmə hesabatları üçün müxtəlif Funksiyalar üzrə şöbələrin  hesabatlarının koordinasiyası daşımaq 

Vəzifənin tələbləri:

  •  Ali təhsil (Yeni məzun) 
  • Layihə idarəetmə baza biliklər (PMİ, Agile and Waterfall və ya Prince 2 standartları barədə məlumat) 
  • Telekom sənayesi üzrə anlayışın olması  üstünlükdür
  • Maliyyə, satınalma, logistika, hüquqi prinsipləri üzrə ilkin anlayışın olması 
  • İş təcrübəsi tələb olunmur
  • Azərbaycan və ingilis dillərini sərbəst bilmək, Rus dilini bilmək üstünlükdür 
  • MS Office-in qabaqcıl istifadəçisi olmaq (xüsusilə MS Excel MS Power Point), 

Biz nə təklif edirik? 

  • Rəqabətli kompensasiya
  • Performans əsasında həvəsləndirici və bonuslar
  • Əlavə imtiyazlar
  • Performansa əsaslanan mədəniyyət
  • Müxtəlif təhsil və inkişaf imkanları
  • Karyera inkişaf imkanı
  • Hibrid iş imkanı
  • Ən dinamik şirkətdə işləmənin unikal təcrübəsi
  • Innovativ məhsullar və rəqəmsallaşma
  • Beynəlxalq təcrübə
  • Yüksək bacarığa malik peşəkar komanda
  • Kross-funksional əməkdaşlıq
  • Təcrübə mübadiləsi

Maraqlanan namizədlər Müraciət Et düyməsində qeyd olunan link-ə daxil ola bilərlər. Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

Biz bərabərliyə hörmət edən, fərqlərə dəyər verən, inklüzivliyi qiymətləndirən və aidiyyatı dəyərləndirən iş yeri mədəniyyətini inkişaf etdirməyə sadiqik.

 

***

Function: Corporate Development & Internal Controls

Work graphic: 5 days a week, from 09:00 to 18:00. 

Your main job responsibilities as Corporate Development & Internal Control Intern

  • Compliance on Company corporate policies, values and procedures
  • Support/Coordinate  assigned tasks
  • Support all project administration is completed and project files are maintained
  • Coordinate and support end-to-end procurement processes including technical clarifications
  • Coordinate project approvals as per company policies;
  • Manage requests from stakeholders within the given target time frame and budget
  • Executive reporting & Progress tracking;
  • End-to-end responsibility for project meetings (Prepare presentations and status updates, distribute agendas, document action items, distribute notes and update appropriate status using tracking tools);
  • Preparation of corresponding reports to management;
  • Responsible for execution of tasks assigned by management (verbal & written);
  • Responsible for coordination and consolidation of  reports from various Functions Departments for Managment reporting;

Your job requirements:

  •  Higher education (Fresh Graduate)
  • Project management base knowledge (Knowledge about PMI, Agile and Waterfall and / or Prince 2 standards)
  • Understanding of telecom industry is an advantage
  • Understanding of finance, procurement, logistics, legal inital principles;
  • Work experience is not required
  • Fluent knowledge of Azerbaijani and English languages, Good knowledge of Russian will be an advantage;
  • Advanced user of MS Office (in particular MS Excel &MS Power Point).

What we offer?

  • Competitive compensation
  • Incentives and bonuses based on performance
  • Fringe benefits
  • Performance-driven culture
  • Diversified learning and development opportunities
  • Career growth opportunity
  • Hybrid work opportunity
  • Unique experience of working in the most dynamic industry
  • Innovative products and digitalization
  • International experience
  • Amazing team of highly skilled professionals
  • Cross-functional collaboration
  • Experience sharing

We are committed to fostering a workplace culture that respects equality, values differences, treasures inclusivity and cherishes belonging.

Interested candidates can apply via the link in the Apply for job button.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin

Müraciət edin


Xəyalındakı işi umano.az ilə tap