Daşkəsən Dəmir Filiz MMC



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Maliyyə işləri üzrə baş mütəxəssis (Bakı)

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Cəmiyyətin büdcə planının hazırlanması və təsdiqlənməsini təmin etmək;
  • Balans, mənfəət və zərər, nağd pulun hərəkəti proqnozlarının hazırlanması;
  • Xarici qurumlara rüblük hesabatlar göndərmək və göstəricilər üzrə izahlar vermək;
  • Xərclər üzrə Cəmiyyət daxili şöbələrlə müzakirələr aparmaq və smeta göstəricilərinə əsasən qərarları formallaşdırmaq;
  • Mühasibat uçotu və hesabatı işlərini düzgün və Beynəlxalq Maliyyə Uçotu Standartlarının (İFRS) tələblərinə uyğun təşkil etmək
  • Cəmiyyətin maliyyə strategiyasının və onun maliyyə sabitliyinin təməlinin hazırlanmasını təmin etmək;
  • Lazımi hesablamalarla birgə cari və perspektiv maliyyə planların tərtibatını təmin etmək;
  • Biznes planlarının tərtibatı üçün materialları hazırlamaq;
  • Cəmiyyətin dövri hesabatlarını qanunvericiliklə müəyyən edilmiş hallarda və qaydada hazırlanmasını, onların icmallaşdırılmasını təhlil edərək rəhbərinə təqdim etmək;
  • Müvafiq struktur bölmələrin büdcə planlamasında iştirakının təmini və koordinasiyasının təmin edilməsi;
  • Struktur bölmələrin təqdim etdiyi büdcə layihələrinin təhlil edilməsi;
  • Büdcənin icrasına mütəmadi nəzarətin həyata kecirilməsi və icra vəziyyətinə dair hesabatların rəhbərinə təqdim olunması;
  • Kənarlaşmalar barədə müvafiq struktur bölmələrinin xəbərdar edilməsi, büdcəyə düzəlişlərin həyata keçirilməsi;
  • Büdcə xərclərinin səmərəliliyinin təhlilini aparılması və səmərəliliyinin artırılması üzrə təkliflərin verilməsi;
  • Şirkətin daxili normativ sənədləri ilə müəyyən olunmuş müddətlərdə ilin hər rübü üzrə büdcənin icra vəziyyətini təhlil etməklə növbəti dövrlərin büdcələrinə düzəlişlər etmək üçün təkliflər verilməsi;
  • Maliyyə hesabatlarının hazırlanması;
  • Şirkətin hesabatlılıq sisteminin dəqiqliyinin və dolğunluğunun təmin edilməsində iştirak edilməsi;
  • Hesabatların tərtib edilməsi üçün istifadə edilən əməliyyat sistemi və digər rəqəmsal məlumat mənbələrinin dolğunluğunun və düzgünlüyünün təmin edilməsi;
  • Şirkətin rəhbərliyinə, habelə digər struktur bölmələrə aylıq, rüblük və.s hesabatların daxili qaydalarla razılaşdırılmış müddətdə təqdim edilməsi;
  • Rəhbərlik və digər stukturlar tərəfindən birdəfəlik hesabatlarla bağlı sorğuların vaxtında cavablandırılması.

Namizədə tələblər:

  • Maliyyə ixtisası üzrə ali təhsil; 
  • Müvafiq sahədə 3 ildən az olmayan iş təcrübəsi;
  • ACCA F3 və F7 sertikatların olması vacib, F2,F5,F9 sertifikatlarının olması üstünlükdür;
  • CIMA, CFA və ya bunlara ekvivalent olan beynəlxalq sertifikatlar olması arzuolunandır;
  • Analitik təhlil,strateji düşünmə, statistik və riyazi biliklər;
  • Komanda ruhu, təşkilatçılıq, ünsiyyət, münasibətlərin qurulması, şəxsi və peşəkar inkişaf, hesabat yazma səriştəsi;
  • Yüksək səviyyədə Azərbaycan dili və İngilis dili bilikləri; Rus dili biliyi arzuolunandır
  •  Microsoft Office proqramları(xüsusilə - Excell)

İş şəraiti:

  • İş yeri: Bakı şəhəri, Xətai rayonu,Yeryomenko 73
  • Ezamiyyə imkanları (zəruri hallarda)
  • 5 günlük iş rejimi (bazar ertəsi – cümə) 
  • İş vaxtı: 09:00 – 18:00

Digər məlumatlar:

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “Maliyyə işləri üzrə baş mütəxəssis” qeyd etməklə və minimum əmək haqqı tələbini göstərməklə Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elekton poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Daşkəsən Dəmir Filiz MMC



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Maliyyə işləri üzrə baş mütəxəssis (Bakı)

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Cəmiyyətin büdcə planının hazırlanması və təsdiqlənməsini təmin etmək;
  • Balans, mənfəət və zərər, nağd pulun hərəkəti proqnozlarının hazırlanması;
  • Xarici qurumlara rüblük hesabatlar göndərmək və göstəricilər üzrə izahlar vermək;
  • Xərclər üzrə Cəmiyyət daxili şöbələrlə müzakirələr aparmaq və smeta göstəricilərinə əsasən qərarları formallaşdırmaq;
  • Mühasibat uçotu və hesabatı işlərini düzgün və Beynəlxalq Maliyyə Uçotu Standartlarının (İFRS) tələblərinə uyğun təşkil etmək
  • Cəmiyyətin maliyyə strategiyasının və onun maliyyə sabitliyinin təməlinin hazırlanmasını təmin etmək;
  • Lazımi hesablamalarla birgə cari və perspektiv maliyyə planların tərtibatını təmin etmək;
  • Biznes planlarının tərtibatı üçün materialları hazırlamaq;
  • Cəmiyyətin dövri hesabatlarını qanunvericiliklə müəyyən edilmiş hallarda və qaydada hazırlanmasını, onların icmallaşdırılmasını təhlil edərək rəhbərinə təqdim etmək;
  • Müvafiq struktur bölmələrin büdcə planlamasında iştirakının təmini və koordinasiyasının təmin edilməsi;
  • Struktur bölmələrin təqdim etdiyi büdcə layihələrinin təhlil edilməsi;
  • Büdcənin icrasına mütəmadi nəzarətin həyata kecirilməsi və icra vəziyyətinə dair hesabatların rəhbərinə təqdim olunması;
  • Kənarlaşmalar barədə müvafiq struktur bölmələrinin xəbərdar edilməsi, büdcəyə düzəlişlərin həyata keçirilməsi;
  • Büdcə xərclərinin səmərəliliyinin təhlilini aparılması və səmərəliliyinin artırılması üzrə təkliflərin verilməsi;
  • Şirkətin daxili normativ sənədləri ilə müəyyən olunmuş müddətlərdə ilin hər rübü üzrə büdcənin icra vəziyyətini təhlil etməklə növbəti dövrlərin büdcələrinə düzəlişlər etmək üçün təkliflər verilməsi;
  • Maliyyə hesabatlarının hazırlanması;
  • Şirkətin hesabatlılıq sisteminin dəqiqliyinin və dolğunluğunun təmin edilməsində iştirak edilməsi;
  • Hesabatların tərtib edilməsi üçün istifadə edilən əməliyyat sistemi və digər rəqəmsal məlumat mənbələrinin dolğunluğunun və düzgünlüyünün təmin edilməsi;
  • Şirkətin rəhbərliyinə, habelə digər struktur bölmələrə aylıq, rüblük və.s hesabatların daxili qaydalarla razılaşdırılmış müddətdə təqdim edilməsi;
  • Rəhbərlik və digər stukturlar tərəfindən birdəfəlik hesabatlarla bağlı sorğuların vaxtında cavablandırılması.

Namizədə tələblər:

  • Maliyyə ixtisası üzrə ali təhsil; 
  • Müvafiq sahədə 3 ildən az olmayan iş təcrübəsi;
  • ACCA F3 və F7 sertikatların olması vacib, F2,F5,F9 sertifikatlarının olması üstünlükdür;
  • CIMA, CFA və ya bunlara ekvivalent olan beynəlxalq sertifikatlar olması arzuolunandır;
  • Analitik təhlil,strateji düşünmə, statistik və riyazi biliklər;
  • Komanda ruhu, təşkilatçılıq, ünsiyyət, münasibətlərin qurulması, şəxsi və peşəkar inkişaf, hesabat yazma səriştəsi;
  • Yüksək səviyyədə Azərbaycan dili və İngilis dili bilikləri; Rus dili biliyi arzuolunandır
  •  Microsoft Office proqramları(xüsusilə - Excell)

İş şəraiti:

  • İş yeri: Bakı şəhəri, Xətai rayonu,Yeryomenko 73
  • Ezamiyyə imkanları (zəruri hallarda)
  • 5 günlük iş rejimi (bazar ertəsi – cümə) 
  • İş vaxtı: 09:00 – 18:00

Digər məlumatlar:

Göstərilən tələblərə cavab verən namizədlərdən öz CV-lərini mövzu hissəsində “Maliyyə işləri üzrə baş mütəxəssis” qeyd etməklə və minimum əmək haqqı tələbini göstərməklə Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elekton poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur.

Yalnız ilkin seçim tələblərinə cavab verən namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap