NewCond






Marketing meneceri

Əsas vəzifə və öhdəliklər:

  • Təmsil etdiyi brend üzrə texnikanın satışı;
  • İllik satış büdcələrinin hazırlanmasında iştirak etməli;
  • Bazarın vəziyyəti, müştərilərin istəkləri və məhsul portfelinə uyğun olaraq brendin bazar mövqeyini təyin etməli;
  • Rəqib şirkətlərin məhsullarının təqibi və satış qrafikinin izlənməsi;
  • Bazardakı boşluqlar əsasında yeni məhsul növlərinin satışını təşkil etməli;
  • Bazarda rəqabət qabiliyyətli brend imicini formalaşdırmalı;
  • Rəqiblərin trendlərinin, yeniliklərinin və ümumiyyətlə bazar təhlili aparmalı (yerli və beynəlxalq bazarlar);
  • Markanın inkişaf etdirilməsi üzrə strategiyanı hazrlamalı;
  • İstehlakçıların məmnunluq dərəcəsinin ölçülməsi, onların hazırkı və gələcək arzu, istəklərinin öyrənilməsi, ictimaiyyətlə əlaqələrin yaradılması, brendin yüksəldilməsi;
  • Müştəriləri qarşılamalı, onları istəkləri ilə maraqlanmalı, istəklərinə uyğun məhsul təqdim etməli;
  • Alt işçilərin işinə koordinasiya və nəzarət etməli;
  • Məhsulun satılması üçün sxemlər hazırlamalı;
  • Aylıq satış həcmi haqqında rəhbərliyə məlumat verməli;
  • Reklam, güzəşt və qiymət siyasətinin müəyyənləşdirilməsi;
  • Uyğunsuzluğun aradan qaldırılması üçün xüsusi fəaliyyət proqramlarının həyata keçirilməsi və islahedici tədbirlərin görülməsi;
  • Müəssisənin fəaliyyəti və məhsul çeşidləri haqqında sərgi və yarmarkaların təşkili;
  • Vəzifə öhdəlikləri ilə bağlı tələb olunan digər işlərin yerinə yetirilməsi;

İş şəraiti:

  • Həftə ərzində 5 günlük iş qrafiki.
  • İş saatı: 09:00-18:00
  • Azərbaycan Respublikası Əmək Qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə
  • Əmək haqqı 1000 – 1500 azn (namizədə görə dəyişir)

Namizədə tələblər:

  • Marketinq, iqtisadiyyat, menecment istiqamətləri üzrə ali təhsil mütləqdir;
  • Təcrübə: minimum 3 il;
  • Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı olmalı;
  • Ticarət -idarəetmə - marketinq menecment sahəsində təcrübəsi olmalı;
  • Azərbaycan, Ingilis və Rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli;
  • Aktiv, yenilikçi, kreativ, gülərüz, pozitiv, xoş görünüşlü, punktual, işinə və özünə qarşı tələbkar, məsuliyyətli, komandada ilə işləmə bacarığı olmalı;
  • Psixologiya və satış prinsiplərini bilməli;
  • Müasir texniki ünsiyyət vasitələrindən və kommunikasiya vasitələrindən, məlumatlardan istifadə üsullarını bilməli;

CV-lərinizi Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına “Brend Menecer” başlığı ilə göndərməyiniz xahiş olunur.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



NewCond






Marketing meneceri

Əsas vəzifə və öhdəliklər:

  • Təmsil etdiyi brend üzrə texnikanın satışı;
  • İllik satış büdcələrinin hazırlanmasında iştirak etməli;
  • Bazarın vəziyyəti, müştərilərin istəkləri və məhsul portfelinə uyğun olaraq brendin bazar mövqeyini təyin etməli;
  • Rəqib şirkətlərin məhsullarının təqibi və satış qrafikinin izlənməsi;
  • Bazardakı boşluqlar əsasında yeni məhsul növlərinin satışını təşkil etməli;
  • Bazarda rəqabət qabiliyyətli brend imicini formalaşdırmalı;
  • Rəqiblərin trendlərinin, yeniliklərinin və ümumiyyətlə bazar təhlili aparmalı (yerli və beynəlxalq bazarlar);
  • Markanın inkişaf etdirilməsi üzrə strategiyanı hazrlamalı;
  • İstehlakçıların məmnunluq dərəcəsinin ölçülməsi, onların hazırkı və gələcək arzu, istəklərinin öyrənilməsi, ictimaiyyətlə əlaqələrin yaradılması, brendin yüksəldilməsi;
  • Müştəriləri qarşılamalı, onları istəkləri ilə maraqlanmalı, istəklərinə uyğun məhsul təqdim etməli;
  • Alt işçilərin işinə koordinasiya və nəzarət etməli;
  • Məhsulun satılması üçün sxemlər hazırlamalı;
  • Aylıq satış həcmi haqqında rəhbərliyə məlumat verməli;
  • Reklam, güzəşt və qiymət siyasətinin müəyyənləşdirilməsi;
  • Uyğunsuzluğun aradan qaldırılması üçün xüsusi fəaliyyət proqramlarının həyata keçirilməsi və islahedici tədbirlərin görülməsi;
  • Müəssisənin fəaliyyəti və məhsul çeşidləri haqqında sərgi və yarmarkaların təşkili;
  • Vəzifə öhdəlikləri ilə bağlı tələb olunan digər işlərin yerinə yetirilməsi;

İş şəraiti:

  • Həftə ərzində 5 günlük iş qrafiki.
  • İş saatı: 09:00-18:00
  • Azərbaycan Respublikası Əmək Qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə
  • Əmək haqqı 1000 – 1500 azn (namizədə görə dəyişir)

Namizədə tələblər:

  • Marketinq, iqtisadiyyat, menecment istiqamətləri üzrə ali təhsil mütləqdir;
  • Təcrübə: minimum 3 il;
  • Microsoft Office proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı olmalı;
  • Ticarət -idarəetmə - marketinq menecment sahəsində təcrübəsi olmalı;
  • Azərbaycan, Ingilis və Rus dillərini mükəmməl səviyyədə bilməli;
  • Aktiv, yenilikçi, kreativ, gülərüz, pozitiv, xoş görünüşlü, punktual, işinə və özünə qarşı tələbkar, məsuliyyətli, komandada ilə işləmə bacarığı olmalı;
  • Psixologiya və satış prinsiplərini bilməli;
  • Müasir texniki ünsiyyət vasitələrindən və kommunikasiya vasitələrindən, məlumatlardan istifadə üsullarını bilməli;

CV-lərinizi Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına “Brend Menecer” başlığı ilə göndərməyiniz xahiş olunur.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap