Green City Resort & Residence



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Direktor köməkçisi

İş şəraiti

  • İş yeri: Şıxov, Baş Gömrük idarəsinə çatmamış servis mövcuddur
  • İş rejimi: 6günlük (həftənin 1 günü istirahət) 09:00-18:00
  • Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə

Vəzifə öhdəlikləri

  • Rəsmi yazışmaların və sənədlərin hazırlanması
  • Görüşlərin təşkili və protokolların aparılması
  • Direktorun verdiyi digər tapşırıqların vaxtında və dəqiq yerinə yetirilməsi
  • Direktorun göstərişlərinə uyğun olaraq, şirkətin struktur bölmələrindən və icraçılarından lazım olan məlumatları toplamaq, onları ümumiləşdirmək, sistemləşdirmək və təhlil etmək; 
  • Görüş, müşavirə və yığıncaqların təşkili üçün lazımi hazırlıqları aparmaq (materialların toplanması, referat və arayışların hazırlanması, iştirakçıların məlumatlandırılması və s.).
  • Öz səlahiyyətləri çərçivəsində bütün meydana çıxan çatışmazlıqlar barədə bilavasitə direktora məlumat vermək;
  • Direktorun gündəlik zəruri ehtiyaclarının (çay,kofe və s.) təmin olunması.

Tələblər:

  • Oxşar sahədə minimum 1-2 il iş təcrübəsi
  • Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq və yazı qabiliyyəti (ingilis dili arzuolunandır)
  • MS Office proqramlarında yüksək səviyyədə bilik
  • Yüksək təşkilatçılıq bacarığı və məsuliyyətlilik
  • Komandada işləmə və ünsiyyət bacarığı

Təklif edirik:

  • Rəsmi əmək müqaviləsi
  • Peşəkar və mehriban kollektiv
  • Karyera yüksəlişi imkanı

Müraciət qaydası:

  • CV-nizi "Direktor Köməkçisi" başlığı ilə Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərsiniz.
  • Əlaqə: ‪+994518829729

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Green City Resort & Residence



Şirkət haqqında:

Əlaqə vasitələri:




Direktor köməkçisi

İş şəraiti

  • İş yeri: Şıxov, Baş Gömrük idarəsinə çatmamış servis mövcuddur
  • İş rejimi: 6günlük (həftənin 1 günü istirahət) 09:00-18:00
  • Əmək haqqı: Razılaşma yolu ilə

Vəzifə öhdəlikləri

  • Rəsmi yazışmaların və sənədlərin hazırlanması
  • Görüşlərin təşkili və protokolların aparılması
  • Direktorun verdiyi digər tapşırıqların vaxtında və dəqiq yerinə yetirilməsi
  • Direktorun göstərişlərinə uyğun olaraq, şirkətin struktur bölmələrindən və icraçılarından lazım olan məlumatları toplamaq, onları ümumiləşdirmək, sistemləşdirmək və təhlil etmək; 
  • Görüş, müşavirə və yığıncaqların təşkili üçün lazımi hazırlıqları aparmaq (materialların toplanması, referat və arayışların hazırlanması, iştirakçıların məlumatlandırılması və s.).
  • Öz səlahiyyətləri çərçivəsində bütün meydana çıxan çatışmazlıqlar barədə bilavasitə direktora məlumat vermək;
  • Direktorun gündəlik zəruri ehtiyaclarının (çay,kofe və s.) təmin olunması.

Tələblər:

  • Oxşar sahədə minimum 1-2 il iş təcrübəsi
  • Azərbaycan və rus dillərində sərbəst danışıq və yazı qabiliyyəti (ingilis dili arzuolunandır)
  • MS Office proqramlarında yüksək səviyyədə bilik
  • Yüksək təşkilatçılıq bacarığı və məsuliyyətlilik
  • Komandada işləmə və ünsiyyət bacarığı

Təklif edirik:

  • Rəsmi əmək müqaviləsi
  • Peşəkar və mehriban kollektiv
  • Karyera yüksəlişi imkanı

Müraciət qaydası:

  • CV-nizi "Direktor Köməkçisi" başlığı ilə Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərsiniz.
  • Əlaqə: ‪+994518829729

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap