Abşeron Logistika Mərkəzi



Şirkət haqqında:

Abşeron Logistika Mərkəzi Azərbaycanda inteqrasiyaya sahib olan ilk özəl logistik mərkəzdir. 65,7 ha ərazini əhatə edən mərkəzdə beynəlxalq daşımalar, gömrük, broker, terminal, anbar, qapıdan-qapıya və 3PL xidmətləri göstərilir. Mərkəzdə yaradılmış “bir pəncərə” sistemi və ərazisində “Abşeron” gömrük postunun yerləşməsi sahibkarlar üçün şəffaf şəraitin yaradılması, rahatlığın təmin edilməsinə zəmin yaradır. Mərkəz ISO 45001:2018, ISO 14001:2015 və ISO 9001:2015 beynəlxalq sertifikatlarına sahibdir.

Əlaqə vasitələri:




Operativ nəzarət və təhlil şöbəsinin meneceri

Ümumi vəzifə öhdəlikləri:

  • Monitorinq materiallarının təhlili və hesabatın hazırlanması;
  • Monitorinq, nəzarət qrafikinin qurulması və tətbiqi;
  • Proseslərin təhlili və təkmilləşdirilməsi ilə bağlı təkliflərin verilməsi;
  • ERP sistemləri üzərindən iş proseslərinin izlənilməsi;
  • Risklərin idarə olunması və xərc səmərəliliyinin qiymətləndirilməsi; 
  • Daxili nəzarət mexanizmlərinin effektivliyinin və çevikliyinin müəyyən edilməsi;
  • Mühasibat uçotunun aparılmasını, həmçinin maliyyə hesabatlarının düzgünlüyünün və etibarlılığının yoxlanması;
  • Ehtiyatlardan istifadənin səmərəliliyinin və düzgünlüyünün qiymətləndirilməsi;
  • Strukturların fəaliyyətində mümkün uyğunsuzluqların aşkarlanması və ilkin təhlili;
  • Təhlilin nəticəsinə uyğun olaraq daxili nəzarət tədbirlərinin həyata keçirilməsi barədə rəhbərliyə təkliflərin hazırlanması.

  Namizədə qarşı tələblər:

  • Ali təhsil - (Maliyyə, Mühasibat uçotu və audit və s.);
  • Təhlil proseslərinin idarə edilməsi sahəsində 3 illik iş təcrübəsi;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus və İngilis dillərinin əla səviyyədə bilməli;
  • Komputer bilikləri: MS Office proqramlarını əla səviyyədə bilməli;
  • Vəzifə öhdəliklərindən irəli gələn qanunvericilik və standartların tələblərini bilməli;
  • Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;

Peşəkarlıq tələbləri:

  • Komanda idarəetmə bacarığı;
  • Təhlil və analitik düşünmə bacarığı ;
  • Liderlik bacarığı;
  • Problemləri zamanında həll etmək bacarığı,
  • Təqdimat bacarığı;
  • Ünsiyyətcil, işgüzar, səlist və aydın danışıq bacarığının olması;

Bizimlə çalışmağın üstünlükləri:

  • Peşəkar iş mühiti;
  • Rəqabətli əmək haqqı;
  • Gənc və mükəmməl komanda;
  • İnkişaf  və təlim perspektivləri;
  • Ödənişsiz Nəqliyyat və Parking xidməti;
  • Ezamiyyə imkanları;
  • Davamlı inkişaf;
  • Komanda quruculuğu və KSM layihələrində iştirak.

Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron ünvanına göndərə bilərlər. 

Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Operativ nəzarət və təhlil şöbəsinin meneceri” şəklində göstərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdə belə müraciətçilərin namizədliyinə baxılmaya bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Abşeron Logistika Mərkəzi



Şirkət haqqında:

Abşeron Logistika Mərkəzi Azərbaycanda inteqrasiyaya sahib olan ilk özəl logistik mərkəzdir. 65,7 ha ərazini əhatə edən mərkəzdə beynəlxalq daşımalar, gömrük, broker, terminal, anbar, qapıdan-qapıya və 3PL xidmətləri göstərilir. Mərkəzdə yaradılmış “bir pəncərə” sistemi və ərazisində “Abşeron” gömrük postunun yerləşməsi sahibkarlar üçün şəffaf şəraitin yaradılması, rahatlığın təmin edilməsinə zəmin yaradır. Mərkəz ISO 45001:2018, ISO 14001:2015 və ISO 9001:2015 beynəlxalq sertifikatlarına sahibdir.

Əlaqə vasitələri:




Operativ nəzarət və təhlil şöbəsinin meneceri

Ümumi vəzifə öhdəlikləri:

  • Monitorinq materiallarının təhlili və hesabatın hazırlanması;
  • Monitorinq, nəzarət qrafikinin qurulması və tətbiqi;
  • Proseslərin təhlili və təkmilləşdirilməsi ilə bağlı təkliflərin verilməsi;
  • ERP sistemləri üzərindən iş proseslərinin izlənilməsi;
  • Risklərin idarə olunması və xərc səmərəliliyinin qiymətləndirilməsi; 
  • Daxili nəzarət mexanizmlərinin effektivliyinin və çevikliyinin müəyyən edilməsi;
  • Mühasibat uçotunun aparılmasını, həmçinin maliyyə hesabatlarının düzgünlüyünün və etibarlılığının yoxlanması;
  • Ehtiyatlardan istifadənin səmərəliliyinin və düzgünlüyünün qiymətləndirilməsi;
  • Strukturların fəaliyyətində mümkün uyğunsuzluqların aşkarlanması və ilkin təhlili;
  • Təhlilin nəticəsinə uyğun olaraq daxili nəzarət tədbirlərinin həyata keçirilməsi barədə rəhbərliyə təkliflərin hazırlanması.

  Namizədə qarşı tələblər:

  • Ali təhsil - (Maliyyə, Mühasibat uçotu və audit və s.);
  • Təhlil proseslərinin idarə edilməsi sahəsində 3 illik iş təcrübəsi;
  • Dil bilikləri: Azərbaycan, Rus və İngilis dillərinin əla səviyyədə bilməli;
  • Komputer bilikləri: MS Office proqramlarını əla səviyyədə bilməli;
  • Vəzifə öhdəliklərindən irəli gələn qanunvericilik və standartların tələblərini bilməli;
  • Məsuliyyət, düzgünlük, dəqiqlik və etibarlılıq kimi müsbət göstəricilərə sahib olmaq;

Peşəkarlıq tələbləri:

  • Komanda idarəetmə bacarığı;
  • Təhlil və analitik düşünmə bacarığı ;
  • Liderlik bacarığı;
  • Problemləri zamanında həll etmək bacarığı,
  • Təqdimat bacarığı;
  • Ünsiyyətcil, işgüzar, səlist və aydın danışıq bacarığının olması;

Bizimlə çalışmağın üstünlükləri:

  • Peşəkar iş mühiti;
  • Rəqabətli əmək haqqı;
  • Gənc və mükəmməl komanda;
  • İnkişaf  və təlim perspektivləri;
  • Ödənişsiz Nəqliyyat və Parking xidməti;
  • Ezamiyyə imkanları;
  • Davamlı inkişaf;
  • Komanda quruculuğu və KSM layihələrində iştirak.

Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron ünvanına göndərə bilərlər. 

Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Operativ nəzarət və təhlil şöbəsinin meneceri” şəklində göstərməyiniz xahiş olunur. Əks təqdirdə belə müraciətçilərin namizədliyinə baxılmaya bilər. Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap