Bakcell

Şirkət haqqında:
Bakcell Azərbaycanda mobil rabitə xidmətlərini göstərən ilk şirkətdir.
8000-dən artıq baza stansiyası vasitəsilə Bakcell şəbəkəsi əhalinin 99%-ni, ölkə ərazisinin isə 89.5%-ni əhatə edir.
Azərbaycan iqtisadiyyatının qeyri-neft sektorunun ən iri investorlarından biri olan Bakcell 3 milyondan artıq abunəçini geniş çeşidli və yüksək keyfiyyətli müasir telekommunikasiya xidmətləri (zəng və mobil internet) ilə təmin edir.
Ən son texnologiyalar və Azərbaycanın ən keyfiyyətli 4G şəbəkəsinə iri həcmli sərmayələrin yatırılmasından ibarət olan uzunmüddətli strategiya sayəsində, bu gün Azərbaycanın bütün şəhər və rayonlarında (Naxçıvan Muxtar Respublikası istisna olmaqla) yaşayan Bakcell abunəçiləri şirkətin təqdim etdiyi keyfiyyətli və yüksək sürətli mobil İnternet xidmətlərindən yararlanmaq imkanına malikdirlər. Bakcell şirkəti Bakı metrosunda 4G internet xidmətlərini göstərən ilk mobil operatordur.
Əlaqə vasitələri:
B2C Product Management Expert
B2C Məhsullarının idarəedilməsi üzrə ekspert
Funksiya: Marketinq
İş qrafiki: Standart
Sizin əsas vəzifə öhdəlikləriniz:
- Gəlir hədəfinə nail olmaq üçün kütləvi bazar seqmentinin idarə olunması, mövcud və yeni abunəçilər üçün müxtəlif təkliflərin hazırlamaq;
- Kütləvi seqmentin iş axınına nəzarət etmək və hədəflərin yerinə yetirilməsinə cavabdeh olmaq;
- Bakı və rayon müştəriləri üçün məhsul planına cavabdeh olmaq
- Ölkədaxili internet və danışıq əsaslı tarif portfeli idarə etmək
- Gəlirlərin artırılması və Churn-nün qarşısının alınması üçün kütləvi bazarın əsas tarif portfelinə, həmçinin köhnə tarif portfelinə cavabdeh olmaq (TM və Churn-a qarşı mübarizə qrupları vasitəsi ilə)
- Digər şöbələr və üçüncü tərəflərlə səmərəli ünsiyyətin qurulması
- Kütləvi bazarda yeni məhsullara, xidmətlərə və kampaniyalara olan bazar ehtiyacını təhlil etmək və lazım olduqda, yeni imkanlar müəyyənləşdirmək üçün bazar araşdırmasını (tədqiqat qrupu vasitəsi ilə) planlaşdırmaq
- Marketinq məqsədlərinə çatmaq üçün yeni məhsullar və kampaniyalar hazırlamaq və həyata keçirmək, Biznes işinin hazırlanması və satışdan sonrakı təhlilə qədər bütün məhsulun bazara daxil olma müddətini izləmək.
- Kütləvi bazarla əlaqəli rəqib marketinq fəaliyyətini izləmək və təhlil etmək
- Layihə planlarının müvafiq standartlara uyğun hazırlanması və təqdimatı
- Expert olaraq komandanın digər üzvləri ilə təcrübələrin bölüşülməsi və layihələr üzrə lazımi dəstəyin verilməsi
- Kütləvi bazarın məhsullarına aid bütün sorğu, problem, və tələblərin araşdırılması və həlli
Sizdən tələb olunan təhsil və iş təcrübəsi:
- Biznesin idarə olunması və ya İqtisadiyyat, və ya oxşar sahələrdə bakalavr dərəcəsi
- Məhsulların İdarə Olunması və ya Məhsul Marketingi, və ya Bizness Analitikası sahələrində təcrübə.
Sizdən tələb olunan bacarıq və səriştəliklər:
Microsoft Office proqramlarında, Excel və Powerpoint bilirləri
BI (biznes zəkası) alətlərlə işləmək üstünlükdür
İngilis dili – yaxşı, azərbaycan dili - inkişaf etmiş, rus dili üstünlükdür.
- Yaradıcı və strateji düşünmə;
- Strukturlu və metodoloji düşünmə qabiliyyəti;
- Komanda işi və Əməkdaşlıq
- Proyektlərin İdarə Olunması
Maraqlanan namizədlər Müraciət et düyməsində qeyd olunan linkə daxil olaraq müraciət edə bilərlər.
Müraciətlər vakansiyanın tələblərinə əsasən dəyərləndiriləcək və yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.
B2C Product Management Expert
Function: Marketing
Working schedule: Standard
Your main job responsibilities:
- To manage mass market segment to achieve targeted revenue through different market offers and campaigns for existing and new subscribers;
- To control the workflow of the Mass segment and be responsible for the completion of targets;
- To be responsible for the product roadmap for Baku and Region customers;
- To be responsible for data and voice of international product portfolio;
- To be responsible for the main Mass Market tariff portfolio and Legacy tariffs for revenue maximization and churn prevention (through TM and churn prevention teams)
- To manage effective communication with other departments and 3rd parties
- To analyze the market need for new products, services, and campaigns in the mass market, and, if needed, plan the market research (through the research team) to identify opportunities to increase business volumes
- To develop and execute new products and campaigns to achieve marketing objectives, following the full TTM (Time to market) process from Business case preparation to post-launch analysis;
- To track and analyze competitor marketing activities related to the mass market
- Prepare and present project plans according to accepted standards
- Share experience with other team members and support with product/project management in case of need
- Analysis and solving of all requests, issues, and requirements related to Mass Market products
Your education and work experience:
- Bachelor’s degree in Business Administration and/or Economics, or similar fields.
- Experience in Product Management, or Product Marketing, or Business Analytics.
Your skills and competencies:
- Proficient in Microsoft Office applications including Excel and Powerpoint
- Experience with specific tools is an advantage, which may include: BI(business intelligence) tools
- English –upper-intermediate, Azeri – advanced, Russian is an advantage
- Creative and Strategic Thinking ability;
- Structured and methodological thinking;
- Teamwork and collaboration;
- Project Management
Interested candidates can apply by clicking the link provided in the "Apply" button.
Applications will be reviewed against position requirements and only shortlisted candidates will be contacted.