Group Motors



Şirkət haqqında:

The Official Distributor of Honda | Mazda | Mitsubishi | Subaru | Toyota | Ford

Əlaqə vasitələri:




Brand Manager

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Brendin bazarda mövqeləndirilməsi və inkişaf strategiyasını hazırlamaq və icra etmək;
  • İllik və aylıq marketinq planlarını hazırlamaq və layihələri nəzarətdə saxlamaq;
  • Digital və offline kanallarda brendin tanıdılması üçün kampaniyalar həyata keçirmək;
  • Satış, rəqəmsal marketinq, CRM, aftersales və digər komandalarla sıx əməkdaşlıq etmək;
  • Brendin performansını ölçmək və KPI-larla hesabatlar təqdim etmək;
  • Yerli bazar və rəqib analizi aparmaq, yeni imkanları müəyyənləşdirmək;
  • Qlobal brend ilə koordinasiyanı təmin etmək və korporativ standartlara uyğunluq yaratmaq;

Tələblər:

  • Ali təhsil (marketinq, biznesin idarə olunması və ya əlaqəli sahələr üzrə)
  • Minimum 3 il brend menecmenti sahəsində iş təcrübəsi (avtomobil sektoru üstünlükdür)
  • Marketinq və satış arasında körpü rolunu anlama bacarığı;
  • Analitik düşüncə və strateji yanaşma qabiliyyəti;
  • Mükəmməl kommunikasiya və təqdimat bacarıqları;
  • Azərbaycan və İngilis dillərində sərbəst danışıq və yazı bacarığı;
  • MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;

Təklif edirik:

  • Güclü korporativ mədəniyyət və dinamik komanda
  • Böyük beynəlxalq brendlərlə işləmək imkanı
  • Karyera inkişafı və peşəkar təlimlər
  • Rəqabətədavamlı əmək haqqı və bonus sistemi

Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Group Motors



Şirkət haqqında:

The Official Distributor of Honda | Mazda | Mitsubishi | Subaru | Toyota | Ford

Əlaqə vasitələri:




Brand Manager

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Brendin bazarda mövqeləndirilməsi və inkişaf strategiyasını hazırlamaq və icra etmək;
  • İllik və aylıq marketinq planlarını hazırlamaq və layihələri nəzarətdə saxlamaq;
  • Digital və offline kanallarda brendin tanıdılması üçün kampaniyalar həyata keçirmək;
  • Satış, rəqəmsal marketinq, CRM, aftersales və digər komandalarla sıx əməkdaşlıq etmək;
  • Brendin performansını ölçmək və KPI-larla hesabatlar təqdim etmək;
  • Yerli bazar və rəqib analizi aparmaq, yeni imkanları müəyyənləşdirmək;
  • Qlobal brend ilə koordinasiyanı təmin etmək və korporativ standartlara uyğunluq yaratmaq;

Tələblər:

  • Ali təhsil (marketinq, biznesin idarə olunması və ya əlaqəli sahələr üzrə)
  • Minimum 3 il brend menecmenti sahəsində iş təcrübəsi (avtomobil sektoru üstünlükdür)
  • Marketinq və satış arasında körpü rolunu anlama bacarığı;
  • Analitik düşüncə və strateji yanaşma qabiliyyəti;
  • Mükəmməl kommunikasiya və təqdimat bacarıqları;
  • Azərbaycan və İngilis dillərində sərbəst danışıq və yazı bacarığı;
  • MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;

Təklif edirik:

  • Güclü korporativ mədəniyyət və dinamik komanda
  • Böyük beynəlxalq brendlərlə işləmək imkanı
  • Karyera inkişafı və peşəkar təlimlər
  • Rəqabətədavamlı əmək haqqı və bonus sistemi

Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap