166 Yükdaşıma və Logistika

Şirkət haqqında:
2012-ci ildə fəaliyyətinə bir neçə yük maşını ilə başlayan “166 Yükdaşıma və Logistika” brendi hazırda yükdaşıma və logistika sahəsi üzrə ölkənin qabaqcıl şirkətlərindən biridir. Yüklərin daşınması yalnız ölkədaxili sərhədlərlə məhdudlaşmır, həmçinin beynəlxalq arenada da həyata keçirilir.
Daim müştərilərimizin xidmətində olmaq və operativ xidmət göstərmək məqsədilə 166 qaynar xəttimiz 7/24 ölkənin istənilən nöqtəsindən zəngləri qəbul edir.
Göstərdiyimiz xidmətin müştərilərimizə rahat və əlçatan olması məqsədilə xidmət sahələrimiz genişlənməyə davam edir. Şirkətimiz yükdaşıma sahəsi ilə fəaliyyətə başlasa da, hazırda müxtəlif kompleks xidmətləri – yükdaşıma, logistika, evakuasiya, işçi qüvvəsi, usta, anbar, təmizlik və xalça yuma xidmətlərini müştərilərinə təqdim edib.
Xidmətlərimizin daha əlçatan olması üçün sərfəli qiymət və hər bir bölgəyə xidmət anlayışları ilə çalışırıq.
166 brendi altında fəaliyyət göstərən hər bir xidmətin keyfiyyətinin ölçülməsi bizim üçün olduqca vacibdir. Bu məqsədlə, mütəmadi olaraq müştərilərimizin göstərilən xidmətlər üzrə fikirlərini öyrənir, təklif və iradlarına əsasən xidmət keyfiyyətini daim təkmilləşdiririk. (ISO 9001:2015 - Keyfiyyət İdarəetmə Sistemi, ISO 45001:2018 - Peşə Sağlamlığı və Əməyin Təhlükəsizliyi İdarəetmə Sistemi və ISO 14001:2015 - Ətraf Mühitin İdarəetmə sistemi üzrə beynəlxalq sertifikatları)
Əlaqə vasitələri:
Rəqəmsal marketinq mütəxəssisi
Tələblər:
- Rəqəmsal marketinq sahəsində minimum 2 il təcrübə;
- Google Ads və Facebook Ads platformalarında təcrübə;
- SEO alətləri (Ahrefs, SEMrush, Google Search Console və s.) ilə işləmə bacarığı;
- Google Analytics 4 və Tag Manager bilikləri;
- Rəqəmsal trendləri izləmək və yenilikləri tətbiq etmək bacarığı;
- Yaxşı analitik düşüncə və hesabat vermə qabiliyyəti;
- Komanda ilə işləmək və layihələri koordinasiya etmək bacarığı.
Vəzifə öhdəlikləri:
- Şirkətin rəqəmsal marketinq strategiyasının hazırlanması və icrası;
- Google Ads , Meta (Facebook, Instagram) və Tiktok kampaniyalarının qurulması, optimizasiyası və nəticələrinin analizi;
- SEO strategiyasının qurulması, texniki və məzmun yönümlü təkmilləşdirilmələr;
- Rəqəmsal platformalarda (Google Analytics, Meta Business Suite, Search Console və s.) analizlərin aparılması;
- E-mail marketinq, remarketing, UTM izləmə sistemlərinin tətbiqi;
- Kontent komandası ilə birlikdə kampaniya kontentlərinin hazırlanması;
- Büdcənin idarə olunması.
İş şəraiti:
- İş qrafiki: 09:00-18:00;
- Əmək haqqı: Müsahibə əsasında təyin olunacaq.
- Ünvan: Zərifə Əliyeva 55.,Yeni Həyat Plaza.
Uyğun namizədlərdən CV-lərini “Rəqəmsal marketinq mütəxəssisi” başlığı altında Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərməkləri xahiş olunur.