Workplace Interiors LLC



Şirkət haqqında:

Workplace Interiors interyer üzrə çox sahəli və tam çeşidli peşəkar şirkət və hazır layihə təminatçısıdır. Təklif etdiyimiz həllər – Azərbaycanda təmsil olunan və dünyanın ən qabaqcıl mebel, işıqlandırma, döşəmə, arakəsmə və asma tavan istehsalçılarının yüksək keyfiyyətli məhsullarıdır. Ofisiniz və rəhbərliyin görüş otağı, toplantı və konfrans otaqları, habelə təhsil, otelçilik və ümumi sahələr üçün valehedici seçimlərdən ibarət portfolio təqdim edirik. Workplace Interiors öz peşəkar dizayn və spesifikasiya heyəti ilə qürur duyur. İstənilən tələb və məkan üçün biz hər zaman ən münasib dizayn və həll tapmağa müvəffəq oluruq. Təcrübəli mühəndislər və supervayzerlər tərəfindən idarə olunan Tikinti və Hazır Layihə Heyətimiz inanılmaz dərəcədə qısa müddət ərzində tapşırıqları yerinə yetirməyə qadirdir. Bu, ilkin layihədən başlayaraq, materialların seçimi və tikinti prosesi də daxil olmaqla, Workplace Interiors işin tam həcmini və prosesi bütövlüklə idarə edtdiyi hallarda özünü daha bariz göstərmiş olur.

Əlaqə vasitələri:




Commercial Assistant

Location: Head Office (Marine Plaza)
Position Overview:

We are seeking a diligent and supportive Commercial Assistant to join our team. The successful candidate will have a solid understanding of project requirements and will be adept at assisting in contract preparation and negotiation. This role involves assisting in all aspects of subcontractor tenders and contracts, preparing claim changes and variations, assisting in contract amendments, and supporting efficient procurement processes.

Key Responsibilities:

  • Tender Preparation: Assist in the preparation of Request for Proposals (RFPs) and tenders for subcontractors as per project drawings and specifications.
  • Contract Negotiation and Preparation: Assist in negotiating, reviewing, and preparing contracts for subcontractors, ensuring all agreements align with project requirements and standards.
  • Contract Execution: Assist in arranging the signature and stamp execution of Contracts and Payment Certificates.
  • Interim Payment Certificates: Support in reviewing and preparing Interim Payment Certificates and Progress Reports, ensuring timely and accurate payment processes.
  • Contract Amendments: Assist in preparing and executing Contract Amendments for subcontractors and client contracts.
  • Final Accounts: Support in preparing and executing Final Accounts, ensuring all financial aspects are properly closed at the end of the project.
  • Documentation Archiving: Assist in archiving and storing project-related commercial documentation both in hard and soft copy formats.

Qualifications:

  • A Bachelor’s degree in Business, Engineering, or a related field.
  • A minimum of 1 years' experience as a Contract Assistant, Commercial Assistant, Cost Control Assistant or in a similar role prefered
  • Proficient in the use of MS Office and relevant software.
  • Good organizational and multitasking skills.
  • Good communication, organizational, analytical and interpersonal skills, with a proven ability to collaborate with a variety of stakeholders.

Skills: 

  • Language skills: Azerbaijani (fluent), English (upper intermediate), Turkish (upper intermediate) 
  • Personal skills: Attentive to details, Negotiation skills, Team worker
  • Ability to work well with a team
  • Able to effectively navigate and excel within a dynamic, fast-paced environment, consistently meeting deadlines with grace and efficiency

What we offer:

  • Medical insurance
  • Professional development opportunities

Candidates are required to submit their CVs with subject “Commercial Assistant”  to the e-mail address in the Apply for job button.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Workplace Interiors LLC



Şirkət haqqında:

Workplace Interiors interyer üzrə çox sahəli və tam çeşidli peşəkar şirkət və hazır layihə təminatçısıdır. Təklif etdiyimiz həllər – Azərbaycanda təmsil olunan və dünyanın ən qabaqcıl mebel, işıqlandırma, döşəmə, arakəsmə və asma tavan istehsalçılarının yüksək keyfiyyətli məhsullarıdır. Ofisiniz və rəhbərliyin görüş otağı, toplantı və konfrans otaqları, habelə təhsil, otelçilik və ümumi sahələr üçün valehedici seçimlərdən ibarət portfolio təqdim edirik. Workplace Interiors öz peşəkar dizayn və spesifikasiya heyəti ilə qürur duyur. İstənilən tələb və məkan üçün biz hər zaman ən münasib dizayn və həll tapmağa müvəffəq oluruq. Təcrübəli mühəndislər və supervayzerlər tərəfindən idarə olunan Tikinti və Hazır Layihə Heyətimiz inanılmaz dərəcədə qısa müddət ərzində tapşırıqları yerinə yetirməyə qadirdir. Bu, ilkin layihədən başlayaraq, materialların seçimi və tikinti prosesi də daxil olmaqla, Workplace Interiors işin tam həcmini və prosesi bütövlüklə idarə edtdiyi hallarda özünü daha bariz göstərmiş olur.

Əlaqə vasitələri:




Commercial Assistant

Location: Head Office (Marine Plaza)
Position Overview:

We are seeking a diligent and supportive Commercial Assistant to join our team. The successful candidate will have a solid understanding of project requirements and will be adept at assisting in contract preparation and negotiation. This role involves assisting in all aspects of subcontractor tenders and contracts, preparing claim changes and variations, assisting in contract amendments, and supporting efficient procurement processes.

Key Responsibilities:

  • Tender Preparation: Assist in the preparation of Request for Proposals (RFPs) and tenders for subcontractors as per project drawings and specifications.
  • Contract Negotiation and Preparation: Assist in negotiating, reviewing, and preparing contracts for subcontractors, ensuring all agreements align with project requirements and standards.
  • Contract Execution: Assist in arranging the signature and stamp execution of Contracts and Payment Certificates.
  • Interim Payment Certificates: Support in reviewing and preparing Interim Payment Certificates and Progress Reports, ensuring timely and accurate payment processes.
  • Contract Amendments: Assist in preparing and executing Contract Amendments for subcontractors and client contracts.
  • Final Accounts: Support in preparing and executing Final Accounts, ensuring all financial aspects are properly closed at the end of the project.
  • Documentation Archiving: Assist in archiving and storing project-related commercial documentation both in hard and soft copy formats.

Qualifications:

  • A Bachelor’s degree in Business, Engineering, or a related field.
  • A minimum of 1 years' experience as a Contract Assistant, Commercial Assistant, Cost Control Assistant or in a similar role prefered
  • Proficient in the use of MS Office and relevant software.
  • Good organizational and multitasking skills.
  • Good communication, organizational, analytical and interpersonal skills, with a proven ability to collaborate with a variety of stakeholders.

Skills: 

  • Language skills: Azerbaijani (fluent), English (upper intermediate), Turkish (upper intermediate) 
  • Personal skills: Attentive to details, Negotiation skills, Team worker
  • Ability to work well with a team
  • Able to effectively navigate and excel within a dynamic, fast-paced environment, consistently meeting deadlines with grace and efficiency

What we offer:

  • Medical insurance
  • Professional development opportunities

Candidates are required to submit their CVs with subject “Commercial Assistant”  to the e-mail address in the Apply for job button.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap