Qalan



Şirkət haqqında:


Mərkəzi Asiya ölkələrində riyaziyyat üzrə aparıcı təhsil platformasıdır. Şirkət 6 ildir fəaliyyət göstərir və dünyanın müxtəlif yerlərində 1.000.000-dan çox tələbəyə kömək edib.


Əlaqə vasitələri:




Satış şöbəsinin rəhbəri (EdTech sahəsi)

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Satış şöbəsinin əməkdaşlarının təlim və peşəkar inkişaf prosesinin təşkil olunması;
  • AmoCRM sistemində effektiv işləmə bacarığı;
  • Satış planının icrasına nəzarət və yerinə yetirilməsinin təmin edilməsi;
  • Komandanın müəyyən hissəsinin idarə olunması və rəhbərliyi;
  • Tapşırıqların bölüşdürülməsi, komanda üzvlərinin motivasiyası və inkişafına dəstək göstərilməsi;
  • İdarəetmə proseslərinin optimallaşdırılması və səmərəli fəaliyyətin təşkili;
  • Satış göstəricilərinin analizi və rəhbərlik üçün analitik hesabatların hazırlanması.

İş şəraiti:

  • Əldə olunan nəticələrə əsasən rəqabətqabiliyyətli əmək haqqı və bonus sistemi;
  • İş qrafiki: 6 iş günü / 1 istirahət günü, saat 11:00-dan 19:00-a qədər;
  • Peşəkar, mehriban və motivasiyalı komanda ilə əməkdaşlıq imkanı;
  • Şirkətin inkişafına töhfə vermək və şəxsi təşəbbüslərlə fərqlənmək üçün geniş imkanlar.

Namizədə tələblər:

  • Satış sahəsində və komanda idarəçiliyində minimum 1 il iş təcrübəsi;
  • CRM sistemləri ilə işləmək bacarığı;
  • Satış skriptləri və KPI-ların hazırlanması və tətbiqi üzrə bilik və təcrübə;
  • Strateji düşünmə qabiliyyəti və operativ qərarvermə bacarığı;
  • Yüksək səviyyədə kommunikasiya, liderlik və komanda ruhunu ilhamlandırmaq bacarığı;
  • Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmə.

Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Qalan



Şirkət haqqında:


Mərkəzi Asiya ölkələrində riyaziyyat üzrə aparıcı təhsil platformasıdır. Şirkət 6 ildir fəaliyyət göstərir və dünyanın müxtəlif yerlərində 1.000.000-dan çox tələbəyə kömək edib.


Əlaqə vasitələri:




Satış şöbəsinin rəhbəri (EdTech sahəsi)

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Satış şöbəsinin əməkdaşlarının təlim və peşəkar inkişaf prosesinin təşkil olunması;
  • AmoCRM sistemində effektiv işləmə bacarığı;
  • Satış planının icrasına nəzarət və yerinə yetirilməsinin təmin edilməsi;
  • Komandanın müəyyən hissəsinin idarə olunması və rəhbərliyi;
  • Tapşırıqların bölüşdürülməsi, komanda üzvlərinin motivasiyası və inkişafına dəstək göstərilməsi;
  • İdarəetmə proseslərinin optimallaşdırılması və səmərəli fəaliyyətin təşkili;
  • Satış göstəricilərinin analizi və rəhbərlik üçün analitik hesabatların hazırlanması.

İş şəraiti:

  • Əldə olunan nəticələrə əsasən rəqabətqabiliyyətli əmək haqqı və bonus sistemi;
  • İş qrafiki: 6 iş günü / 1 istirahət günü, saat 11:00-dan 19:00-a qədər;
  • Peşəkar, mehriban və motivasiyalı komanda ilə əməkdaşlıq imkanı;
  • Şirkətin inkişafına töhfə vermək və şəxsi təşəbbüslərlə fərqlənmək üçün geniş imkanlar.

Namizədə tələblər:

  • Satış sahəsində və komanda idarəçiliyində minimum 1 il iş təcrübəsi;
  • CRM sistemləri ilə işləmək bacarığı;
  • Satış skriptləri və KPI-ların hazırlanması və tətbiqi üzrə bilik və təcrübə;
  • Strateji düşünmə qabiliyyəti və operativ qərarvermə bacarığı;
  • Yüksək səviyyədə kommunikasiya, liderlik və komanda ruhunu ilhamlandırmaq bacarığı;
  • Azərbaycan və rus dillərini sərbəst bilmə.

Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap