BME SH HILTI



Şirkət haqqında:

"BME SH" MMC , 2011-ci ildən Hilti AG şirkətinin rəsmi distribyutoru kimi Azərbaycanda fəaliyyət göstərir və HILTI markalı tikinti avadanlıqlarının və materiallarının tədarükü, satışı və servisi ilə məşğuldur. Şirkətimizin təcrübəli və peşəkar əməkdaşları daima müştərilərimizin yanında olmaqdan və onların məmnuniyyətini qazanmaqdan qürur duyur.


HILTI məhsulları peşakarların seçimidir. Məhsullarımızın tikinti – quraşdırma işlərinin aparılmasında Sizin ən etibarlı köməkçiniz olacağına heç bir şübhəmiz yoxdur. İşlərinizi daha qısa zaman kəsiyində, daha keyfiyyətli və daha qazanсlı görmək istəyirsənizsə Hilti avadanlıqlarından və materiallarından istifadə etmək köməyinizə gələcəkdir. Unutmayın ki, dünyadakı bütün peşəkarların seçiminin HILTI olması heç də təsadüfi deyil.


"BME SH" MMC şirkəti bütün Hilti alətlərinə düz 2 il müddətinə pulsuz təmir zəmanəti verir. Şirkətimiz eyni zamanda, layihələr və digər əlaqəli işlərinizdə Sizə uyğun avadanlığın və materialların seçilməsi yönündə faydalı tövsiyələr verərək ən doğru seçimləri etmənizə də yardımçı olur.


Fərqimiz hər kəsə bəllidir. Bizi seçin, keyfiyyəti seçin!

Əlaqə vasitələri:




Ofis meneceri

Namizəd üçün tələblər:

  • Ali təhsil
  • Minimum 1 il bu sahədə iş təcrübəsi 
  • Xanım namizəd, yaş həddi: 21 - 30
  • Xoş xarici görünüş, səlis nitq
  • Ünsiyyətcil, məsuliyyətli və səliqəli 
  • Rus və azərbaycan dillərində sərbəst danışıq ingilis dili arzu olunandır.

İş şəraiti

  • Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə.
  • İş vaxtı - 5 günlük, saat 09:00-17:30.
  • Korporativ əlaqə nömrəsi verilir
  • Ünvan: Bakı, Qaradağ r-nu, Xacahəsən yolu 60
  • Əmək haqqı: 450 azn.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • MS Office (Word, Excel, Outlook), ofis avadanlıqları (printer, skaner) və 1C  ilə işləmə bacarığı
  • Düzgün korporativ yazışma bacarığı
  • Sənədlərlə işləmə və kargüzarlıq bacarığı
  • Telefon zənglərinə cavab vermək, qonaqları qarşılamaq
  • Rəhbərliyin tapşırıqlarını icra etmək, 
  • Biletlərin sifarişi və otellerin rezervasiyası.
  • Dəftərxana ləvazimatlarının və ofis təsərrüfat malları sifarişi.
  • Servisə gələn müştərilərin sistemdə qeyydiyata alınması(lazım olduqda)
  • Təmirlə bağlı korporativ təkliflərin göndərilməsi.

Müraciətlərə email üzərindən baxılacaq. Cv-lərinizi qeyd olunmuş Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



BME SH HILTI



Şirkət haqqında:

"BME SH" MMC , 2011-ci ildən Hilti AG şirkətinin rəsmi distribyutoru kimi Azərbaycanda fəaliyyət göstərir və HILTI markalı tikinti avadanlıqlarının və materiallarının tədarükü, satışı və servisi ilə məşğuldur. Şirkətimizin təcrübəli və peşəkar əməkdaşları daima müştərilərimizin yanında olmaqdan və onların məmnuniyyətini qazanmaqdan qürur duyur.


HILTI məhsulları peşakarların seçimidir. Məhsullarımızın tikinti – quraşdırma işlərinin aparılmasında Sizin ən etibarlı köməkçiniz olacağına heç bir şübhəmiz yoxdur. İşlərinizi daha qısa zaman kəsiyində, daha keyfiyyətli və daha qazanсlı görmək istəyirsənizsə Hilti avadanlıqlarından və materiallarından istifadə etmək köməyinizə gələcəkdir. Unutmayın ki, dünyadakı bütün peşəkarların seçiminin HILTI olması heç də təsadüfi deyil.


"BME SH" MMC şirkəti bütün Hilti alətlərinə düz 2 il müddətinə pulsuz təmir zəmanəti verir. Şirkətimiz eyni zamanda, layihələr və digər əlaqəli işlərinizdə Sizə uyğun avadanlığın və materialların seçilməsi yönündə faydalı tövsiyələr verərək ən doğru seçimləri etmənizə də yardımçı olur.


Fərqimiz hər kəsə bəllidir. Bizi seçin, keyfiyyəti seçin!

Əlaqə vasitələri:




Ofis meneceri

Namizəd üçün tələblər:

  • Ali təhsil
  • Minimum 1 il bu sahədə iş təcrübəsi 
  • Xanım namizəd, yaş həddi: 21 - 30
  • Xoş xarici görünüş, səlis nitq
  • Ünsiyyətcil, məsuliyyətli və səliqəli 
  • Rus və azərbaycan dillərində sərbəst danışıq ingilis dili arzu olunandır.

İş şəraiti

  • Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən sənədləşmə.
  • İş vaxtı - 5 günlük, saat 09:00-17:30.
  • Korporativ əlaqə nömrəsi verilir
  • Ünvan: Bakı, Qaradağ r-nu, Xacahəsən yolu 60
  • Əmək haqqı: 450 azn.

Vəzifə öhdəlikləri:

  • MS Office (Word, Excel, Outlook), ofis avadanlıqları (printer, skaner) və 1C  ilə işləmə bacarığı
  • Düzgün korporativ yazışma bacarığı
  • Sənədlərlə işləmə və kargüzarlıq bacarığı
  • Telefon zənglərinə cavab vermək, qonaqları qarşılamaq
  • Rəhbərliyin tapşırıqlarını icra etmək, 
  • Biletlərin sifarişi və otellerin rezervasiyası.
  • Dəftərxana ləvazimatlarının və ofis təsərrüfat malları sifarişi.
  • Servisə gələn müştərilərin sistemdə qeyydiyata alınması(lazım olduqda)
  • Təmirlə bağlı korporativ təkliflərin göndərilməsi.

Müraciətlərə email üzərindən baxılacaq. Cv-lərinizi qeyd olunmuş Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərməyiniz xahiş olunur.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap