Unitexnika MMC



Şirkət haqqında:

Unitexnika həmçinin tikinti texnikaları və yük maşınlarının satışı, icarəsi, onların ehtiyyat hissələri və təkərlərini təmin edir

Əlaqə vasitələri:




Ofis meneceri

İş barədə məlumat

  • Gündəlik kargüzarlıq işinin təşkili və ofis daxili işlərin yerinə yetirilməsi, yönləndirilməsi zamanı icrasına nəzarət
  • Rəhbərliyin göstəriş və tapşırıqlarına müvafiq olaraq şirkət daxili kargüzarlıq işlərinin səmərəli təşkili, sənədlərin və qeydiyyatının aparılması
  • Ofis daxili inzibati işlərin görülməsini təşkil etmək və ofisin təmizliyinə nəzarət etmək
  • Daxil olan zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək
  • E-mail və yazışmaları həyata keçirtmək
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların icrası

Namizəd ilə bağlı tələblər (Bilik, təcrübə, bacarıq)

  • Ali və ya orta ixtisas təhsili (müvafiq sahə üzrə)
  • Cinsi – Qadın
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili sərbəst, İngilis dili sərbəst
  • İş təcrübəsi: 1 il
  • Komandada işləmək qabiliyyəti
  • MC ofis proqramlarında müstəqil inkişaf
  • Kreativ, məsuliyyətli, ünsiyyətcil, gülərüz, aktiv, səliqəli olması vacibdir

 İş şəraiti

  • İş qrafiki - 6 günlük
  • Həftə içi 10:00 – 18:00
  • Şənbə 10:00-15:00
  • İş yeri: Bakı, Babək pr. 2360
  • Əmək haqqı – 800-1000 AZN.Müsahibə əsasında müəyyənləşdiriləcəkdir
  • Nahar şirkət tərəfindən verilir

Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

Əlaqə - 050 485 05 35

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Unitexnika MMC



Şirkət haqqında:

Unitexnika həmçinin tikinti texnikaları və yük maşınlarının satışı, icarəsi, onların ehtiyyat hissələri və təkərlərini təmin edir

Əlaqə vasitələri:




Ofis meneceri

İş barədə məlumat

  • Gündəlik kargüzarlıq işinin təşkili və ofis daxili işlərin yerinə yetirilməsi, yönləndirilməsi zamanı icrasına nəzarət
  • Rəhbərliyin göstəriş və tapşırıqlarına müvafiq olaraq şirkət daxili kargüzarlıq işlərinin səmərəli təşkili, sənədlərin və qeydiyyatının aparılması
  • Ofis daxili inzibati işlərin görülməsini təşkil etmək və ofisin təmizliyinə nəzarət etmək
  • Daxil olan zəngləri qəbul etmək və onları təyinatı üzrə istiqamətləndirmək
  • E-mail və yazışmaları həyata keçirtmək
  • Rəhbərlik tərəfindən verilən tapşırıqların icrası

Namizəd ilə bağlı tələblər (Bilik, təcrübə, bacarıq)

  • Ali və ya orta ixtisas təhsili (müvafiq sahə üzrə)
  • Cinsi – Qadın
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dili sərbəst, İngilis dili sərbəst
  • İş təcrübəsi: 1 il
  • Komandada işləmək qabiliyyəti
  • MC ofis proqramlarında müstəqil inkişaf
  • Kreativ, məsuliyyətli, ünsiyyətcil, gülərüz, aktiv, səliqəli olması vacibdir

 İş şəraiti

  • İş qrafiki - 6 günlük
  • Həftə içi 10:00 – 18:00
  • Şənbə 10:00-15:00
  • İş yeri: Bakı, Babək pr. 2360
  • Əmək haqqı – 800-1000 AZN.Müsahibə əsasında müəyyənləşdiriləcəkdir
  • Nahar şirkət tərəfindən verilir

Maraqlanan namizədlər öz CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

Əlaqə - 050 485 05 35

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap