Abşeron Logistika Mərkəzi



Şirkət haqqında:

Abşeron Logistika Mərkəzi Azərbaycanda inteqrasiyaya sahib olan ilk özəl logistik mərkəzdir. 65,7 ha ərazini əhatə edən mərkəzdə beynəlxalq daşımalar, gömrük, broker, terminal, anbar, qapıdan-qapıya və 3PL xidmətləri göstərilir. Mərkəzdə yaradılmış “bir pəncərə” sistemi və ərazisində “Abşeron” gömrük postunun yerləşməsi sahibkarlar üçün şəffaf şəraitin yaradılması, rahatlığın təmin edilməsinə zəmin yaradır. Mərkəz ISO 45001:2018, ISO 14001:2015 və ISO 9001:2015 beynəlxalq sertifikatlarına sahibdir.

Əlaqə vasitələri:




Hesabatlıq üzrə mütəxəssis

Ümumi vəzifə öhdəlikləri:

  • Gündəlik hesab fakturaların kəsilib göndərilməsi
  • Gündəlik bank mədaxillərin sistemə işlənilməsi və debitor hesabatın hazırlanması.   
  • Debitor  borcların izlənilməsi və müştərilərlə kommunikasiya qurmaq.
  • Gələn qaimələrin reyesterinin tutulması və ay ərzində gələn qaimələrin sistemə işlənilməsi.
  • Debitor müştərilərin hesablaşmaları və aktlarının hazırlanması, müştərilərə təqdim edilməsi.
  • Vergilər Nazirliyinin müraciəti əsasında müştərilərlə bağlı sənədlərin yığılması, skan edilməsi və göndərilməsi (müqavilə, bank çıxarışı, vergi hesab fakturaların və hesab fakturalar).
  • Fakturalar və ödənişlər ilə bağlı müxtəlif reyesterlərin yığılması, qeydiyyatın aparılması. 
  • Büdcənin təhlilində iştirak və müvafiq hesabatların hazırlanması.

Namizədə qarşı tələblər:

  • Ali iqtisadi təhsil (Maliyyə, Mühasibat uçotu və audit və s.);
  • Maliyyə sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi (Mühasibatlıq sahəsində də iş təcrübəsi arzuolunandır və üstünlükdür);
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilməli, İngilis dili üstünlükdür;
  • Komputer bilikləri: Word, Outlook, 1C proqramlarını yaxşı, Excel proqramını  əla bilməli;
  • Yüksək kommunikasiya bacarığı
  • Komandanın bir üzvü olmaq üçün yeni iş mühiti və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı;

Peşəkarlıq tələbləri:

  • Dəqiq və diqqətli, 
  • Ciddi və məsuliyyətli,
  • E-gov.az və e-taxes.gov.az da işləmək bacarığı;
  • Analitik qabiliyyətə, təqdim etmə bacarıqlarına malik olmaq;
  • Təhlil qabiliyyəti,
  • Problem həll etmə bacarığı,
  • Reporting (hesabatvermə qabiliyyətli),
  • Öyrənmək, öyrətmək bacarıqları olmalıdır.

Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Hesabatlıq üzrə mütəxəssis” şəklində göstərməyiniz xahiş olunur.Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır. (Qeyd: Gediş-gəliş üçün nəqliyyat (servis) xidməti göstərilir)

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Abşeron Logistika Mərkəzi



Şirkət haqqında:

Abşeron Logistika Mərkəzi Azərbaycanda inteqrasiyaya sahib olan ilk özəl logistik mərkəzdir. 65,7 ha ərazini əhatə edən mərkəzdə beynəlxalq daşımalar, gömrük, broker, terminal, anbar, qapıdan-qapıya və 3PL xidmətləri göstərilir. Mərkəzdə yaradılmış “bir pəncərə” sistemi və ərazisində “Abşeron” gömrük postunun yerləşməsi sahibkarlar üçün şəffaf şəraitin yaradılması, rahatlığın təmin edilməsinə zəmin yaradır. Mərkəz ISO 45001:2018, ISO 14001:2015 və ISO 9001:2015 beynəlxalq sertifikatlarına sahibdir.

Əlaqə vasitələri:




Hesabatlıq üzrə mütəxəssis

Ümumi vəzifə öhdəlikləri:

  • Gündəlik hesab fakturaların kəsilib göndərilməsi
  • Gündəlik bank mədaxillərin sistemə işlənilməsi və debitor hesabatın hazırlanması.   
  • Debitor  borcların izlənilməsi və müştərilərlə kommunikasiya qurmaq.
  • Gələn qaimələrin reyesterinin tutulması və ay ərzində gələn qaimələrin sistemə işlənilməsi.
  • Debitor müştərilərin hesablaşmaları və aktlarının hazırlanması, müştərilərə təqdim edilməsi.
  • Vergilər Nazirliyinin müraciəti əsasında müştərilərlə bağlı sənədlərin yığılması, skan edilməsi və göndərilməsi (müqavilə, bank çıxarışı, vergi hesab fakturaların və hesab fakturalar).
  • Fakturalar və ödənişlər ilə bağlı müxtəlif reyesterlərin yığılması, qeydiyyatın aparılması. 
  • Büdcənin təhlilində iştirak və müvafiq hesabatların hazırlanması.

Namizədə qarşı tələblər:

  • Ali iqtisadi təhsil (Maliyyə, Mühasibat uçotu və audit və s.);
  • Maliyyə sahəsində minimum 1 il iş təcrübəsi (Mühasibatlıq sahəsində də iş təcrübəsi arzuolunandır və üstünlükdür);
  • Dil bilikləri: Azərbaycan dilini sərbəst bilməli, İngilis dili üstünlükdür;
  • Komputer bilikləri: Word, Outlook, 1C proqramlarını yaxşı, Excel proqramını  əla bilməli;
  • Yüksək kommunikasiya bacarığı
  • Komandanın bir üzvü olmaq üçün yeni iş mühiti və kollektivə tez uyğunlaşmaq bacarığı;

Peşəkarlıq tələbləri:

  • Dəqiq və diqqətli, 
  • Ciddi və məsuliyyətli,
  • E-gov.az və e-taxes.gov.az da işləmək bacarığı;
  • Analitik qabiliyyətə, təqdim etmə bacarıqlarına malik olmaq;
  • Təhlil qabiliyyəti,
  • Problem həll etmə bacarığı,
  • Reporting (hesabatvermə qabiliyyətli),
  • Öyrənmək, öyrətmək bacarıqları olmalıdır.

Göstərilən tələblərə uyğun namizədlər öz CV-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.

Müraciət etdiyiniz vəzifənin adını email-in mövzu hissəsində “Hesabatlıq üzrə mütəxəssis” şəklində göstərməyiniz xahiş olunur.Həmçinin bildirmək istərdik ki, işə qəbul prosesinin növbəti mərhələsi üçün yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır. (Qeyd: Gediş-gəliş üçün nəqliyyat (servis) xidməti göstərilir)

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap