Nur Collection



Şirkət haqqında:

Nur Collection MMC 2021-ci ildən etibarən öz yerli geyim brendini yaradaraq qadın və uşaq geyimləri istehsalına başlamışdır.

Əlaqə vasitələri:




Ofis meneceri-Kargüzar

Vəzifə öhdəlikləri

  • Cəmiyyətin baş ofisinə gələn qonaqları, müştəriləri qarşılamaq çayın verilməsi və müvafiq şəxslərə yönləndirmək;
  • Cəmiyyətə daxil olan və xaric olan sənədlərin, məktubların dövriyyəsini daxili qaydalara əsasən təşkil etmək;
  • Mövcud qanunvericiliyə əsasən Cəmiyyətin arxiv işlərini aparmaq: arxiv materiallarının uçotu, saxlanılması, silinməsi, bərpası ilə əlaqədar işləri həyata keçirmək; 
  • Cəmiyyətin ofislərini avadalnıq, mebel və dəftərxana ləvazimatları ilə təmin etmək; 
  • Baş ofisin təsərrüfat işlərini təşkil etmək və daima səliqə səhmanın olmasına nəzarət etmək;
  • Yeni işə qəbul olunan İşçiləri avadanlıq və ofis ləvazimatları ilə təmin etmək, texniki təminat üzrə müvafiq tədbirlər görmək;
  • 7.Xadimələrin işlərinə nəzarət etmək.
  • 8.İnsan resursları şöbəsində kargüzar işlərin aparılması

Tələblər

  • MS Office (Excel, Word, PowerPoint) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
  • Ofis avadanlıqları ilə tam sərbəst işləmək bacarığı (printer, scan);
  • Komanda ilə kommunikasiyanı yüksək səviyyədə qurmaq;
  • İşgüzar münasibət etikası;
  • İşində səliqəli, məsuliyyətli və dəqiq olmaq
  • İşin təsvir
  • Rus dilində danışa bilmək

İş şəraiti

  • İş qrafiki: 5 günlük 6-cı gün (09:00-14:00)
  • Vəzifə üzrə əmək haqqı: Müsahibə zamanı
  • Ünvan: Abşeron rayonu Əliağa Vahid 1B
  • Korporativ əlaqə nömərsi verilir
  • Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir

Maraqlanan namizədlər cv-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan mail ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Nur Collection



Şirkət haqqında:

Nur Collection MMC 2021-ci ildən etibarən öz yerli geyim brendini yaradaraq qadın və uşaq geyimləri istehsalına başlamışdır.

Əlaqə vasitələri:




Ofis meneceri-Kargüzar

Vəzifə öhdəlikləri

  • Cəmiyyətin baş ofisinə gələn qonaqları, müştəriləri qarşılamaq çayın verilməsi və müvafiq şəxslərə yönləndirmək;
  • Cəmiyyətə daxil olan və xaric olan sənədlərin, məktubların dövriyyəsini daxili qaydalara əsasən təşkil etmək;
  • Mövcud qanunvericiliyə əsasən Cəmiyyətin arxiv işlərini aparmaq: arxiv materiallarının uçotu, saxlanılması, silinməsi, bərpası ilə əlaqədar işləri həyata keçirmək; 
  • Cəmiyyətin ofislərini avadalnıq, mebel və dəftərxana ləvazimatları ilə təmin etmək; 
  • Baş ofisin təsərrüfat işlərini təşkil etmək və daima səliqə səhmanın olmasına nəzarət etmək;
  • Yeni işə qəbul olunan İşçiləri avadanlıq və ofis ləvazimatları ilə təmin etmək, texniki təminat üzrə müvafiq tədbirlər görmək;
  • 7.Xadimələrin işlərinə nəzarət etmək.
  • 8.İnsan resursları şöbəsində kargüzar işlərin aparılması

Tələblər

  • MS Office (Excel, Word, PowerPoint) proqramlarında sərbəst işləmək bacarığı;
  • Ofis avadanlıqları ilə tam sərbəst işləmək bacarığı (printer, scan);
  • Komanda ilə kommunikasiyanı yüksək səviyyədə qurmaq;
  • İşgüzar münasibət etikası;
  • İşində səliqəli, məsuliyyətli və dəqiq olmaq
  • İşin təsvir
  • Rus dilində danışa bilmək

İş şəraiti

  • İş qrafiki: 5 günlük 6-cı gün (09:00-14:00)
  • Vəzifə üzrə əmək haqqı: Müsahibə zamanı
  • Ünvan: Abşeron rayonu Əliağa Vahid 1B
  • Korporativ əlaqə nömərsi verilir
  • Nahar şirkət tərəfindən təmin edilir

Maraqlanan namizədlər cv-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan mail ünvanına göndərə bilərlər.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap