Business Insight International Research Group



Şirkət haqqında:

Business Insight International Research GROUP (Bundan sonra Business Insight) Azərbaycanda “PROCON GFK” adı altında xarici sərmayəli şirkət kimi 1998-ci ildə təsis edilmişdir. Business Insight daxili struktur dəyişikliklərinə gedərək 2004-cü il may ayından etibarən Azərbaycanda yerli özəl şirkət olaraq fəaliyyətinə davam etməkdədir.


Business Insight 1998-ci ildə fəaliyyətə başladığı dövrdən etibarən yerli və xarici şirkətləri, təşkilatları marketinq, sosial araşdırmalar və promo kampaniyalar sahəsində yüksək keyfiyyətli xidmətlərlə təmin etməkdədir.


Business Insight şirkətinin 1998-ci ildən etibarən müxtəlif sahələrdə fəaliyyət göstərməklə əldə etdiyi geniş biliklər və nou-xau, peşəkar heyət və müasir avadanlıqlar ona öz rəqibləri arasında fərqlənməyə imkan verir.


Hər bir layihənin həyata keçirilməsində Business Insight üçün keyfiyyət ən önəmli amildir. Business Insight bütün marketinq, sosial araşdırma layihələrini və promo kampaniyaları ICC/ESOMAR-ın Marketinq və Sosial Araşdırma Təcrübəsi üzrə Məcəlləsində öz əksini tapan ən yüksək peşəkar və etik standartlara və ISO 20252 beynəlxalq standartının tələblərinə müvafiq olaraq həyata keçirir

Əlaqə vasitələri:




Çağrı Mərkəzinin Meneceri

Tələblər:

  • Xanım namizədlərə üstünlük veriləcəkdir
  • Ali təhsil;
  • Menecer vəzifəsində minimum 2 il iş təcrübəsinin olması;
  • Microsoft Office və Google Sheet bilikləri;
  • Yaxşı səviyyəsində kompüter bilikləri;
  • Yüksək səviyyədə kommunikasiya və danışıq qabiliyyəti;
  • Yüksək səviyyədə, planlama, liderlik və  idarəetmə qabiliyyəti;
  • Analitik düşüncə və təşəbbüskarlıq;
  • Problem həlletmə qabiliyyətinin yüksək olması. 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Çağrı mərkəzinin gündəlik fəaliyyətinə nəzarət etmək, komandaya rəhbərlik etmək;
  • Operatorların iş cədvəllərini, iş yükünü və performansını planlaşdırmaq, eləcə də optimallaşdırmaq;
  • Loyallıq proqramı üzvləri ilə məlumat mübadiləsi, düzgün kommunikasiya və  layihə planına uyğun işin təşkili;
  • Çağrı mərkəzinin fəaliyyətini optimallaşdırmaq üçün zənglərin idarə olunması prosedurları, iş axınının idarə olunması və resursların bölüşdürülməsi daxil olmaqla planlar hazırlamaq və tətbiq etmək;
  • Müştəri sorğularının, şikayətlərinin və təkliflərinin vaxtında və keyfiyyətlə cavablandırılmasını təmin etmək;
  • SOP-ların (Standard Operating Procedures) yerinə yetirilməsini təmin etmək və onları təkmilləşdirmək;
  • Geri zənglər, SMS və effektiv kommunikasiyanın təşkili, eləcə də effektiv icrasına nəzarət etmək.
  • KSM layihələr və marketinq kampaniyaları zamanı  məlumat mübadiləsinin planlaması və təşkili.
  • Loyallıq proqramı üzvlərindən daxil olan şikayət və iradların həll olunması.
  • Komandada işləmək və əməkdaşlarla effektiv əlaqə qurmaq bacarığı.
  • Dinamik və sürətli iş mühitində işləmək bacarığı.
  • Təkmilləşmə imkanlarını və narahatlıq doğuran sahələri müəyyən etmək üçün çağrı mərkəzi məlumatlarını izləmək və təhlil etmək.
  • Rəhbərliyə gündəlik və həftəlik hesabatların təqdim olunması.

İş şəraiti:

  • Öyrədici və inkişafameyilli iş mühiti.
  • Əmək qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə;
  • İş vaxtı həftədə 6 gün;
  • Əmək haqqı müsahibə zamanı namizədin təcrübəsi, bilik və bacarıqları əsasında təyin olunur.

Maraqlı olan namizədlər öz CV-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına “Çağrı Mərkəzi Meneceri” başlığı altında göndərə bilərlər. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Business Insight International Research Group



Şirkət haqqında:

Business Insight International Research GROUP (Bundan sonra Business Insight) Azərbaycanda “PROCON GFK” adı altında xarici sərmayəli şirkət kimi 1998-ci ildə təsis edilmişdir. Business Insight daxili struktur dəyişikliklərinə gedərək 2004-cü il may ayından etibarən Azərbaycanda yerli özəl şirkət olaraq fəaliyyətinə davam etməkdədir.


Business Insight 1998-ci ildə fəaliyyətə başladığı dövrdən etibarən yerli və xarici şirkətləri, təşkilatları marketinq, sosial araşdırmalar və promo kampaniyalar sahəsində yüksək keyfiyyətli xidmətlərlə təmin etməkdədir.


Business Insight şirkətinin 1998-ci ildən etibarən müxtəlif sahələrdə fəaliyyət göstərməklə əldə etdiyi geniş biliklər və nou-xau, peşəkar heyət və müasir avadanlıqlar ona öz rəqibləri arasında fərqlənməyə imkan verir.


Hər bir layihənin həyata keçirilməsində Business Insight üçün keyfiyyət ən önəmli amildir. Business Insight bütün marketinq, sosial araşdırma layihələrini və promo kampaniyaları ICC/ESOMAR-ın Marketinq və Sosial Araşdırma Təcrübəsi üzrə Məcəlləsində öz əksini tapan ən yüksək peşəkar və etik standartlara və ISO 20252 beynəlxalq standartının tələblərinə müvafiq olaraq həyata keçirir

Əlaqə vasitələri:




Çağrı Mərkəzinin Meneceri

Tələblər:

  • Xanım namizədlərə üstünlük veriləcəkdir
  • Ali təhsil;
  • Menecer vəzifəsində minimum 2 il iş təcrübəsinin olması;
  • Microsoft Office və Google Sheet bilikləri;
  • Yaxşı səviyyəsində kompüter bilikləri;
  • Yüksək səviyyədə kommunikasiya və danışıq qabiliyyəti;
  • Yüksək səviyyədə, planlama, liderlik və  idarəetmə qabiliyyəti;
  • Analitik düşüncə və təşəbbüskarlıq;
  • Problem həlletmə qabiliyyətinin yüksək olması. 

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Çağrı mərkəzinin gündəlik fəaliyyətinə nəzarət etmək, komandaya rəhbərlik etmək;
  • Operatorların iş cədvəllərini, iş yükünü və performansını planlaşdırmaq, eləcə də optimallaşdırmaq;
  • Loyallıq proqramı üzvləri ilə məlumat mübadiləsi, düzgün kommunikasiya və  layihə planına uyğun işin təşkili;
  • Çağrı mərkəzinin fəaliyyətini optimallaşdırmaq üçün zənglərin idarə olunması prosedurları, iş axınının idarə olunması və resursların bölüşdürülməsi daxil olmaqla planlar hazırlamaq və tətbiq etmək;
  • Müştəri sorğularının, şikayətlərinin və təkliflərinin vaxtında və keyfiyyətlə cavablandırılmasını təmin etmək;
  • SOP-ların (Standard Operating Procedures) yerinə yetirilməsini təmin etmək və onları təkmilləşdirmək;
  • Geri zənglər, SMS və effektiv kommunikasiyanın təşkili, eləcə də effektiv icrasına nəzarət etmək.
  • KSM layihələr və marketinq kampaniyaları zamanı  məlumat mübadiləsinin planlaması və təşkili.
  • Loyallıq proqramı üzvlərindən daxil olan şikayət və iradların həll olunması.
  • Komandada işləmək və əməkdaşlarla effektiv əlaqə qurmaq bacarığı.
  • Dinamik və sürətli iş mühitində işləmək bacarığı.
  • Təkmilləşmə imkanlarını və narahatlıq doğuran sahələri müəyyən etmək üçün çağrı mərkəzi məlumatlarını izləmək və təhlil etmək.
  • Rəhbərliyə gündəlik və həftəlik hesabatların təqdim olunması.

İş şəraiti:

  • Öyrədici və inkişafameyilli iş mühiti.
  • Əmək qanunvericiliyinə uyğun sənədləşmə;
  • İş vaxtı həftədə 6 gün;
  • Əmək haqqı müsahibə zamanı namizədin təcrübəsi, bilik və bacarıqları əsasında təyin olunur.

Maraqlı olan namizədlər öz CV-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına “Çağrı Mərkəzi Meneceri” başlığı altında göndərə bilərlər. 

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap