Prime Automatics MMC



Şirkət haqqında:

Müxtəlif növ yastıq və qayışların sənayedə təchizatıdır.

Əlaqə vasitələri:




Ofis meneceri

Tələblər:

  • Ali təhsil
  • Müvafiq sahə üzrə 1 illik təcrübə
  • Rus və İngilis dili bilikləri arzuolunandır 
  • MS Office proqramları ilə sərbəst işləmə bacarığı;
  • Məsuliyyətli, disiplinli, diqqətli və təşkilatçılıq bacarıqlarına malik olmaq;
  • Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmə bacarığı;

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müştərilərlə toplantıların və tədbirlərin təşkil olunması;
  • Həftəlik hesabatların, müqavilələrin və digər sənədlərin hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
  • Ofis ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək, ofisin gündəlik fəaliyyətinin təşkili və idarə olunması;
  • Gələn sorğulara cavab vermək və qiymət təkliflərinin hazırlanması;
  • Şirkətin daxili Excel cədvəllərinin gündəlik yenilənməsi;
  • Telefon zənglərinə cavab vermək və zəruri hallarda müvafiq şəxslərə yönləndirmək;
  • Gələn və gedən sənədlərin qeydiyyatını aparmaq və onların düzgün idarə olunmasını təmin etmək;

İş şəraiti;

  • Xanım namizədlərə üstünlük verilir.
  • İş qrafiki: Bazar ertəsi – Cümə 09:00 -18:00 Şənbə günü 10:00 – 14:00  
  • Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən əmək müqaviləsi.
  • İş yeri: “Prime Automatics” MMC    
  • Ünvan: Building 25A, street 27,Khirdalan,Abşeron, Azerbaijan

Vakansiya haqqında əlavə məlumat:

  • Əmək haqqı 500 AZN əsasında;
  • Qrafik və digər mövzular barədə müsahibədə ətralı məlumat veriləcək.

Maraqlanan namizədlər CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına və yaxud əlaqə nömrəsi ilə müraciət edə bilərlər.  

(+994 55) 497 6669 - Nicat Tağıyev (direktor)

Müraciət qaydası: elektron poçt ünvanına mövzu hissəsində vəzifə adını “Ofis meneceri” yazıb, əlavədə CV (PDF formada) göndərməklə müraciət edə bilərsiniz.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Prime Automatics MMC



Şirkət haqqında:

Müxtəlif növ yastıq və qayışların sənayedə təchizatıdır.

Əlaqə vasitələri:




Ofis meneceri

Tələblər:

  • Ali təhsil
  • Müvafiq sahə üzrə 1 illik təcrübə
  • Rus və İngilis dili bilikləri arzuolunandır 
  • MS Office proqramları ilə sərbəst işləmə bacarığı;
  • Məsuliyyətli, disiplinli, diqqətli və təşkilatçılıq bacarıqlarına malik olmaq;
  • Yaxşı ünsiyyət və komanda ilə işləmə bacarığı;

Vəzifə öhdəlikləri:

  • Müştərilərlə toplantıların və tədbirlərin təşkil olunması;
  • Həftəlik hesabatların, müqavilələrin və digər sənədlərin hazırlanması və rəhbərliyə təqdim edilməsi;
  • Ofis ehtiyaclarını müəyyənləşdirmək, ofisin gündəlik fəaliyyətinin təşkili və idarə olunması;
  • Gələn sorğulara cavab vermək və qiymət təkliflərinin hazırlanması;
  • Şirkətin daxili Excel cədvəllərinin gündəlik yenilənməsi;
  • Telefon zənglərinə cavab vermək və zəruri hallarda müvafiq şəxslərə yönləndirmək;
  • Gələn və gedən sənədlərin qeydiyyatını aparmaq və onların düzgün idarə olunmasını təmin etmək;

İş şəraiti;

  • Xanım namizədlərə üstünlük verilir.
  • İş qrafiki: Bazar ertəsi – Cümə 09:00 -18:00 Şənbə günü 10:00 – 14:00  
  • Azərbaycan Respublikası Əmək Məcəlləsinə əsasən əmək müqaviləsi.
  • İş yeri: “Prime Automatics” MMC    
  • Ünvan: Building 25A, street 27,Khirdalan,Abşeron, Azerbaijan

Vakansiya haqqında əlavə məlumat:

  • Əmək haqqı 500 AZN əsasında;
  • Qrafik və digər mövzular barədə müsahibədə ətralı məlumat veriləcək.

Maraqlanan namizədlər CV-lərini Müraciət et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına və yaxud əlaqə nömrəsi ilə müraciət edə bilərlər.  

(+994 55) 497 6669 - Nicat Tağıyev (direktor)

Müraciət qaydası: elektron poçt ünvanına mövzu hissəsində vəzifə adını “Ofis meneceri” yazıb, əlavədə CV (PDF formada) göndərməklə müraciət edə bilərsiniz.

  • Bizi izləyin:

İş üçün müraciət edin



Xəyalındakı işi umano.az ilə tap