Crystal Group

Şirkət haqqında:
2002-ci ildə ilk müəssisəsini yaradaraq beton məhsullarının istehsalı ilə sahibkarlıq fəaliyyətinə qədəmlərini atan şirkətimiz uzun illər boyu müxtəlif sektorlarda böyüyərək, milli biznes cameəsində özünü təsdiqləyib və dəyər verən müştərilərin inamını qazanıb.
2020-ci ildən “Crystal Group of Companies” Açıq tipli Səhmdar Cəmiyyəti kimi yoluna davam edən şirkətin əsas ofisi Bakı şəhərində yerləşir. Daha çox ənənəvi elementlərlə inteqrasiya olunan korporativ idarəetmə praktikasını əldə rəhbər tutaraq Səhmdar Cəmiyyət milli sahibkarlığa, özəl biznesin inkişafına layiqli töhfələr verib. Geridə qoyduğumuz 20 il ərzində qarşıda dayanan hədəflərə çatmaq üçün inşaat, sənaye, lojistika və otelçilik xidməti sektorlarında inkişaf etməyə davam edib. Azərbaycanda və Türkiyədə uğurlu investisiya layihələrinə imza atan və milli brendə çevrilməyi hədəfləyən şirkət daim tərəfdaşlarının inamını hiss edib.
İndiki mürəkkəb biznes mühiti şəraitində bu etimadın vacibliyini anlayaraq fəaliyyətimizdə peşəkar yanaşmanı əsas tutur və Korporativ Dəyərlərə önəm veririk. Uğurlu korporativ təcrübə əsasında ən yaxşı peşəkarları bir dam altında birləşdirərək əməkdaşlarımıza, müştərilərimizə və tərəfdaşlarımıza xüsusi qayğı və həssaslıqla yanaşırıq.
Əlaqə vasitələri:
Ofis Meneceri
İş yeri: Qarabağ bölgəsi
Vəzifə öhdəlikləri:
- Ofisin gündəlik fəaliyyətinin səmərəli təşkilini və idarə olunmasını təmin etmək.
- Sənəd dövriyyəsinin idarə edilməsi, daxil olan/gedən yazışmaların qəbulu, qeydiyyatı və arxivləşdirilməsi.
- İşə qəbul və xitam ərizələrinin hazırlanması və qeydiyyatının aparılması.
- Şirkətin daxili kargüzarlıq işlərinin təşkili və icrası.
- Lazımi ofis ləvazimatları və avadanlıqları ilə təminatı nəzarətdə saxlamaq, sifarişlər vermək.
- Rəhbərliyin tapşırıqlarını vaxtında və dəqiq yerinə yetirmək.
- Yığıncaqların təşkili, protokolların hazırlanması.
- İşgüzar səfərlərin təşkili və dəstəyi.
- Heyətin iş qrafiklərinin tərtibi və nəzarəti .
Tələblər:
- Ali təhsil (idaretmə, filologiya, və ya digər müvafiq sahədə).
- Ofis meneceri və ya inzibati sahədə ən azı 2-3 il iş təcrübəsi.
- Ofis proqramları ilə (MS Office: Word, Excel, Outlook) sərbəst işləmə bacarığı.
- Yüksək səviyyədə ünsiyyət, təşkilatçılıq və problem həll etmə bacarıqları.
- Məsuliyyətli, diqqətli və detallara qarşı həssas olmaq.
- Komandada işləmək bacarığı.
- Qarabağ bölgəsində işləməyə hazır olmaq.
Təklif olunanlar:
- Rəqabətli əmək haqqı.
- Peşəkar inkişaf imkanları.
- Dinamik və dəstəkləyici iş mühiti.
- Böyük və sabit bir şirkətdə işləmək imkanı.
Müraciət qaydası:
Maraqlanan namizədlərdən mövzu yerində "Ofis Meneceri - Qarabağ" qeyd etməklə CV-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərmələri xahiş olunur