Camal LTD

Şirkət haqqında:
20 ildən artıqdır ki, fəaliyyət göstərən “Camal” LTD şirkəti kiçikdən böyüyə-hər kəsin damaq zövqünə xitab edən ləzzətli dondurmaları ilə istehlakçıların rəğbətini qazanır. “ICELAND” ticarət nişanı altında sevgi ilə hazırlanan dondurmalar rəngarəng görünüşü ilə ilin bütün fəsillərində vitrinləri bəzəyir.
“ICELAND” ticarət markasının tarixi 1998-ci ildən, yəni şirkətin təsisçiləri dondurma istehsalı zavodu yaratmaq qərarına gəldikdən sonra başlayır. Kiçik bir istehsal sexindən ibarət olan zavodun yaradılmasının ilkin dövrlərində dondurma istehsalı üçün Türkiyəyə məxsus texnologiya və avadanlıqlardan istifadə edilirdi. Ən yaxşı təcrübələrin müvəffəqiyyətlə tətbiqi, irəliyə doğru dinamik və sürətli inkişaf şirkətin qısa zamanda daxili bazarda hökmran mövqeyə yiyələnməsinə şərait yaratdı.
2000-ci ildə, ilk dəfə olaraq müəssisə yerli dondurma məhsullarını qablaşdırmağa başladı və “Bakinka” adlı ilk brend satışa çıxarıldı.
Əlaqə vasitələri:
Marketinq şöbəsinin Müdiri
Vəzifə təlimatları
- Marketinq strategiyasının planlaşdırılması və icrasına nəzarət edilməsi;
- Brend strategiyasının yaradılması və icrasına nəzarət edilməsi;
- Rəqəmsal, Reklam, Kommunikasiya və kreativ istiqamət daxil olmaqla, bütün Marketinq komandaları üçün marketinq strategiyaları və planlarının hazırlanması;
- Marketinq şöbəsi üçün aylıq, rüblük və illik büdcələrin hazırlanması və idarə edilməsi;
- Şöbənin fəaliyyət istiqamətlərinə uyğun olaraq şirkətin marketinq siyasətinin inkişaf etdirilməsi ilə əlaqədar potensial strateji tərəfdaşlıq əlaqələrinin yaradılmasında iştirak etmək;
- Marketinq şöbəsi üzrə işləri təşkil və idarə etmək;
- Marketinq səylərini planlaşdırmaq, istiqamətləndirmək və koordinasiya etmək;
- Məhsul və xidmətlərə aid tələbatın araşdırılması;
- Bazar araşdırmasına və tələblərə əsasən mövcud məhsulların inkişaf etdirilməsi üçün təkliflərin verilməsi;
- Yeni məhsulların yaradılmasını və bazara çıxarılmasını təmin etmək;
- Brend mesajımızın bütün kanallarda və marketinq səylərində (tədbirlər, e-poçt kampaniyaları, veb səhifələr və tanıtım materialları kimi) güclü və ardıcıl olmasını təmin etmək;
- Məhsulun hədəf kütləsinə uyğun reklam kampaniyalarının hazırlanması;
- Marketinq kommunikasiya tədbirlərini idarə etmək;
- Marketinq xərclərinin analizi və təkmilləşdirilməsi;
- İstehlakçı davranışının təhlili və müştəri şəxsiyyətlərinin müəyyən edilməsi;
- Yeni bazar seqmentlərinə çatmaq və bazar payını genişləndirmək imkanlarının müəyyən edilməsi;
- Müştəri məmnuniyyətini tarazlaşdırarkən mənfəəti və bazar payını maksimuma çatdırmaq üçün qiymət strategiyaları hazırlamaq üçün Satış komandası ilə işləmək;
- Marketinq layihələrini əvvəldən sona qədər əlaqələndirmək;
- Şirkətin məqsədlərinin rüblük və illik planlaşdırılmasında iştirak etmək;
- Şöbənin dövrlər üzrə iş planının tərtib edilməsində və müvafiq hesabatların hazırlanmasında iştirak etmək.
Namizədə tələblər
- Ali təhsil (Biznes, marketinq, kommunikasiya və ya əlaqəli sahə üzrə);
- Müvafiq sahə üzrə minimum 5 il iş təcrübəsi;
- Marketinq kommunikasiya kanalları ilə işləmə bacarığı;
- Azərbaycan dili - səlis, rus dili - əla, ingilis dili –arzu olunan;
- MS Office proqramlarında işləmə bacarığı;
- Yaradıcı, innovativ və strateji düşünmə bacarığı;
- Məqsədləri təyin etmək və prioritetləşdirmək bacarığı ilə liderlik bacarıqları;
- Effektiv vaxt idarə etmə bacarığı.
Maraqlanan namizədlər cv-lərini Müraciət Et düyməsində qeyd olunan elektron poçt ünvanına göndərə bilərlər.
Əlaqə nömrəsi +994 55 500 32 02